21 Dec
21Dec

תודה לכל מי שהגיע

זה לא מובן מאליו, לכל אחד יש את התוכניות שלו והדברים החשובים שלו, ואם הגעתם אז כנראה שהיה לכם חשוב  ואני מודה לכם על כך.

שושנה זה בסדר לדבר על החברות שלנו?

שושנה: כן

שושנה ואני שתינו הולכות בדרך מאוד ארוכה ביחד ולחוד, התחלנו את ההתפתחות והצמיחה שלנו לפני כ-22 שנה, ישבנו אצל אותה מורה, על אותה ספה,  וכשיימנו את הלימודים כל אחת הלכה לדרכה והתפתחה לכיוון שלה, והנה עכשיו אנחנו מתחברות ביחד לעבודה משותפת. ולדעתי זה סגירת מעגל וזה מאוד יפה שהתחברנו יחד לעשות עבודה משותפת. אז תודה שושנה.

כולנו רואים את מה שקורה היום סביב וכל אחד מאיתנו רוצה לעשות שינוי, רוצה שהדברים יהיו אחרת. אני אומרת תמיד שהשינוי מתחיל בכל אחד מאיתנו כמה אנחנו רוצים ומוכנים לעשות את השינוי הפנימי האינדיבידואלי של כל אחד מאיתנו. והיום אנחנו נמצאים בעידן שאנחנו צריכים להתאחד ולעשות עבודה משותפת. כדי לעשות שינוי קטן. העבודה שלנו היום היא עבודה גלובאלית ולא אישית.

היום אני אתקשר את מאסטר מטטרון. כבר תקופה מסוימת שאני מתקשרת אותו. הוא תמיד מגיע כשכדור הארץ זקוק מאוד לעזרה.

בואו תעזרו לי קצת ונעשה את זה במשותף. בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו. כאשר אתם נושמים תנשמו לתוך הבטן וכאשר אתם נושפים תנשפו את כל מה שאתם לא צריכים בגוף. אם יש פחד או חשש או טראומה ישנה שיושבת שם תתבוננו בנשימות ותראו שהן נעשות לאט לאט יותר איטיות ועדינות  ומכילות.

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה לתוך הגוף. תנו לאור הזה לעטוף אתכם מסביב כמו צינור של אור. שימו לב שצינור האור הולך ומתרחב והוא נוגע בצינורות האור של האנשים סביבכם ולאט לאט הצינור הולך ומתרחב ונעשה צינור רחב גדול אחד. וכולנו, כל היושבים באולם הזה בתוכו.

כעת תראו שבתוך צינור האור הזה נמצאת מרכבה של אור לבן זוהר. בקצוות המרכבה עומדים מלאכים. תראו שהמרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר ועולה בתוך צינור האור למעלה למעלה, עוברת דרך הממד השלישי וכאשר אתם מגיעים לממד הרביעי אתם יכולים לראות כל מיני דמויות וישויות ואתם חוצים אותו ולא נעצרים ומגיעים לממד החמישי.

אתם מגיעים לאנרגיה שהיא אינסופית. אנרגיה לבנה זוהרת מאירה סביבכם פמליה של ישויות אור ומלאכים בכל מיני צבעים. הדמות שנראית הכי מוארת עומדת מולכם היא המלאך מטטרון, דמות לבנה, זוהרת כולה מוקפת באור לבן וזוהר.

המלאך מטטרון ניגש לכל אחד ואחד מכם, הוא יכול להיות בעת ובעונה אחת בכל מקום, לכן הוא יכול להופיע בעת ובעונה אחת מול כל אחד מכם בנפרד. תראו שמטטרון ניגש אליכם ומניח לכם בתוך צ'קרת הלב קריסטל וורוד שמסתובב בתוך צ'קרת הלב והאנרגיה שלו מתפזרת בכל הגוף שלכם. האנרגיה הוורודה היא אנרגיה של אהבה קוסמית, אהבה ללא תנאי. אתם מתמלאים בכל הגוף שלכם באנרגיה של אהבה ללא תנאי שמועברת ומוכלת בכל הרבדים שלכם בכל הגלגולים שלכם בכל המהויות שלכם ובכל מי שאתם גם ברובד של הנשמה.

כעת תראו שהמלאך מטטרון מחזיק מגילה ביד.  המגילה עשויה מקריסטל לבן זוהר. על הקריסטל של כיתובים. אתם לא מבינים את הכתב הזה זה כתב עתיק מאוד. בתוך המגילה הזאת, בתוך הקריסטל הזה יש ידע אינסופי, ידע יקומי, ידע מהבראשית. מטטרון לוקח את המגילה הזאת שהיא מאור קריסטל ומניח לכם אותה בתוך הלב. תראו שהקריסטל הזה נספג בתוך הלב ועובר בתוך הגוף שלכם דרך עמוד השדרה, דרך התאים וממלא את כל הגוף שלכם עד ה-DNAואתם סופגים את הידע הזה ואתם יודעים. הידע הזה פשוט נספג בתוך מי שאתם, בתוך הגוף הפיזי, האנרגטי,  הרוחני, הנפשי, בכל מי שאתם, בכל המהות שלכם, בכל הגלגולים, בכל הרבדים, בכל הגופים, בכל הממדים, כי אתם נמצאים בכל מקום. וזה הזמן להתרחב ולהרחיב את מי שאתם, להרחיב את הידע שלכם, להרחיב את מי שאתם, להרחיב את הידע שלכם, להיות יותר ממי שאתם,  להרחיב את המהות שלכם, להיות יותר נוכחים בכל מקום בעת ובעונה אחת, בדיוק כמו המלאכים.

כעת תראו שמטטרון יש לו עכשיו ביד כדור של אור זהב. הוא לוקח את כדור אור הזהב הזה ומניח לכם גם אותו בתוך צ'קרת הלב. תראו שאור הזהב הזה מתפשט בכל הגוף ומסביב לגוף. אור הזהב הזה הוא אור של הגנה בכל הרבדים, בכל ממדים, בכל הגופים, בכל הגלגולים שלכם.   כי היום אתם זקוקים ליותר הגנה. כי כאשר אתם מתחילים לעלות אתם פוגשים את כל "השדים" שלכם בדרך. כל הפחדים הישנים, כל החרדות הישנים, והאור הזהב הזה מגן עליכם מפני כל אלו כי בממד החמישי הם לא יכולים להתקיים, כי האנרגיות הללו לא יכולות להתקיים כי הממד החמישי הוא ממד של אהבה הכלה של ידע קוסמי, לכן האנרגיה הזו של הזהב עוטפת אתכם מסביב ומגינה עליכם גם מהמחשבות שלכם כי המחשבות שלכם מורידות אתכם בכל פעם מחדש.

כעת יש לכם שלוש מתנות בתוככם. עם המתנות האלו אתם אמורים לשנות את התדר של הכדור שאתם יושבים עליו, את התדר של כדור הארץ אתם הנכם הטרנספורמטורים, אתם הנכם השנאים, אתם הנכם אלו שתעשו את השינוי. ואתם תעשו את השינוי מעצם הנוכחות שלכם עם אנשים ובמקומות מסוימים שאתם באים אליהם.

כעת תראו שנפתח מסך פנוראמי ענק ובתוכו אתם רואים את כדור הארץ כפי שהוא היום עם כל האנרגיות הכבדות שיש עליו. תראו שצפונה ממנו אתם רואים כדור ארץ אחר חדש נקי, צח, זוהר, עם אנרגיות גבוהות נקיות ואיכותיות. תצרו מעגל אנרגיה ענקי ותכילו בתוך המעגל האנרגטי הזה את שני כדורי הארץ. אתם עדיין נמצאים בתוך הממד החמישי ועובדים משם.  תדמיינו שאתם עושים מעגל ענקי מסביב לשני כדורי הארץ האלו ושולחים אור מתוך הלב שלכם לשני כדורי הארץ הזה במקביל. תראו שאנרגיה מגיעה מלמעלה, מהבורא כל שישנו, מהבורא הראשוני ותראו שנוצרה צורה של קונוס שמציפה את כל האזור הזה באור מהבריאה. ואז תראו ששני כדורי הארץ האלו מתחילים להתקרב אחד לשני ותראו ששני כדורי הארץ הללו מתמזגים לכדור אחד.

תראו שהכל מתפרק מהכדור הראשון. כל המשטרים נופלים, כל החומות נופלות, כל הישן מתכלה. ובמקומו נוצר כדור ארץ חדש. משטרים חדשים, ממשלות חדשות שעובדים בדרך הלב ולא בדרך השכל, באהבה ובחמלה. תראו את זה קורה, כי כאשר אתם רואים את זה בדמיון שלכם אתם בעצם יוצרים את זה הלכה למעשה בחיים שלכם.

תראו את כדור הארץ החדש ואת האנושות בתדר אחר, הרבה מאוד שמחה יש מסביב, הנתינה מאוד גדולה, האהבה גדולה. אלו החוקים החדשים.

כעת תכנסו לתוך הכדור החדש ותראו את עצמכם מתנהגים בתדר אחר.

תהיו מודעים לתדר ותמיד תשאפו ליותר. תראו את עצמכם בנתינה גדולה יותר. ככל שתתנו יותר כך תקבלו יותר. תדמיינו את הספרה 8 כך אתם נותנים ומקבלים כל הזמן. הנתינה היא הקבלה.

לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף, שימו לב לכיסא שלכם, תניעו כפות ידיים וכפות רגליים, תניעו את הראש מצד לצד, ותחזרו לכאן ועכשיו.

תודה לכם

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.