22 Jun
22Jun

ערב טוב וברוכים הבאים

אנחנו היום בערב שער 21/6/2020

זהו היום הארוך ביותר בשנה

אנחנו נזמין את ישויות האור המלאכים והכרובים מועצת התשעה וכל המאסטרים הגדולים

שיעזרו לנו ויכוונו אותנו ביום הזה ובתקופה הזאת.

שלום וברוכים הנמצאים. אני תום ממועצת התשעה. כמו תמיד אני מלווה אתכם יחד עם כל ישויות האור במהלך כל החיים שלכם. אתם אף פעם לא לבד. תמיד מאוזנים ומכוונים אל היעד ואל היעוד שלכם בכדור הארץ ובכלל.

בתקופה הזאת אתם עוברים חוויות מאתגרות וזה מסיט אתכם מהמרכז שלכם מהמקום המאוזן שלכם. כאשר אתם זזים מהמקום הזה מהאמצע, מהמרכז, מהאיזון, נוצרות בתוך החיים והגוף שלכם חסימות. החסימות יוצרות מחלות שיוצרים כאבים שיוצרים חוסר איזון וחוזר חלילה.

כשאתם חולים אתם מרכזים את תשומת הלב שלכם במחלה ובכאב ואז הם מתגברים. תבינו שככל שאתם מתרכזים בדבר מסוים הוא מתעצם. אתם ישויות אור. אתם כל יכולים. בתוך כל אחד ואחת מכם נמצא הניצוץ האלוהי הניצוץ של האחד והוא יוצר את ההרמוניה בתוך הגוף והחיים שלכם. כאשר אתם יוצאים מהאיזון אתם מתרחקים ממי שאתם באמת והעוצמות שלכם הולכות ופוחתות ואז אתם מגיעים למצב שאתם שוכחים מי אתם מהיכן באתם ולאן מועדות פניכם. מה היעוד והתפקיד שלכם בחיים האלו לשם מה נולדתם ולשם מה אתם מתים.

אנחנו רוצים לדבר איתכם על מעגל החיים והמוות. כשאתם נולדים אתם מתחילים את החיים עם תקווה גדולה עם יכולות ועוצמות ולאט לאט אתם נתקלים במהמורות שמורידות לכם את האנרגיה ומצב הרוח היכולת והעוצמה. כאשר אתם מתחברים לדברים אלו הנמוכים אתם אף פעם לא מצליחים. כשאתם עוצמתיים מבפנים ומזיזים הצידה את כל הרעש החיצוני אתם מתחברים לעוצמות הפנימיות שלכם ואז אתכם כל יכולים ומתגברים על כל מכשול. אנחנו מזכירים לכם את העוצמות שלכם כי מבחוץ מנסים לזעזע אתם ולהוציא אתכם מהמיקוד שלכם. מנסים לעשות רעש כל כך גדול כדי שתשכחו שאתם בעצם אור. אתם ניצוצות של אור ניצוצות של אלוהים. יש לכם עוצמות חזקות בתוככם. כל מה שאתם צריכים זה להתחבר לעוצמות האלו.

הקורונה היא כלי בתוך המשחק של אנשי החושך שהגיעו לכאן כדי לזעזע את הסיפים. מתחת לפני השטח במקומות שאתם לא מודעים אליהם מתחוללת מלחמה בין ישויות האור לישויות החושך, בין ישויות האלוהים הישויות הלבנות והזהובות לבין הישויות הכהות השחורות והנמוכות שמנסות למשוך את כדור הארץ והאנושות למטה.

אנחנו רוצים לספר לכם על מחזוריות. כדור הארץ היה מקום הזה פעם והאנושות נכחדה. אבל בפעם הזאת ישויות האור נזרעו על פני כדור הארץ כחול על פני הים. יש מיליארדים מישויות האור שנזרעו על פני כדור הארץ כדי שהתהליך הזה לא יקרה. התפקיד שלכם הוא למצוא זה את זה ולהתאחד ולהתאגד יחדיו מול החושך.

הגיע הזמן לשים את האגו ההיגיון והרצון האישי של כל אחד ואחת מכם בצד ולראות את המטרה החשובה של איחוד ואחדות של האור. כאשר תהיו מאוחדים ומגובשים יחדיו אתם תוכלו באמצעות אנרגית האור האינסופית האנרגיה האלוהית לעטוף את החשך במעטפת של אור. והאור הזה יזרח לאינסוף ויחזור מאינסוף מועצם פי מיליון.

נכון לכדור הארץ ולאנושות עתיד מזהיר של אהבה אינסופית הרמוניה וחמלה. אתם תחיו מתוך חמלה ואהבה. תדאגו אחד לשני, תתנו אחד לשני ותלמדו להיות כפי שאלוהים הווה.

האחדות הזאת ביניכם תמגר את הפחד תמגר את החרדות. תזכרו שפחד הוא אשליה וחרדה היא אשליה יותר גדולה. תהיו עוצמתיים מבפנים ותבינו שככל שאתם נכנסים יותר פנימה אתם מתעצמים יותר. העוצמה איננה נמדדת בשרירים או באגו או בכלי המלחמה. העוצמה נמדדת בחוזק הפנימי האיזון הנפשי והיכולת לעמוד בפני אתגרים.

אנחנו נמצאים איתכם ישויות האור המלאכים הכרובים המאסטרים וישויות אור מכל הגלקסיות נמצאים כאן בהמוניהם. מכוונים כל אחד ואחת מכם לעבר האור.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותמלאו את כל הגוף שלכם באור לבן.

תראו שקרן אור בצבע טורקיז נכנסת לצ'קרת הכתר וממלאה אתכם באור טורקיז של חמלה.

תרגישו שמישהו מושך אתכם כלפי מעלה מהכתר ואתם עולים. למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה.

תראו שמסביבכם יש עוד ישויות מלאות בחמלה ואתם יוצרים יחד מעגל אנרגטי מאוד גדול ועוצמתי.

תראו שמלמעלה מגיעה עוד אנרגיה בצבע טורקיז וממלאה את המעגל הזה באנרגיה בצבע טורקיז.

כעת תראו שמתוך המעגל ומתוך הכדור שנוצר בצבע טורקיז נשלחות קרניים לתוך כדור הארץ לתוך שבע מרכזי האנרגיה, שבעת השערים על פני כדור הארץ. קרן אחת נשלחת להר הבית ממלאה אותו באנרגיה של חמלה וכל האזור מסביב. קרן נוספת נשלחת לפירמידה הגדולה במצרים לתוך האדמה. וממלאה את כל האזור באנרגיה של חמלה. הקרן שלישית נשלחת לאבן הכעבה בערב הסעודית וממלאה אותה ואת האדמה באנרגיה טורקיז וגם את כל הסביבה. קרן נוספת נשלחת להר האוורסט ממלאה אותו ואת האדמה באנרגיה טורקיז ואת כל הסביבה. קרן נוספת נשלחת לסטונאייג' בבריטניה והאנרגיה נכנסת לתוך האדמה ומכסה את כל הסביבה באנרגיה טורקיז. קרן נוספת נשלחת להרי הרוקי באמריקה וממלאה את האדמה בטורקיז. קרן נוספת נשלחת להרי האנדים. ונכנסת לתוך האדמה. תראו שבתוך האדמה האנרגיה מתמזגת ומתחברת יחד ואנרגיה בצבע טורקיז של חמלה עוטפת את כדור הארץ מבפנים ומבחוץ. האנרגיה נכנסת לתוך האדמה, לשורשים, לבעלי החיים בני האדם למים אוקיאנוסים ולכל מקום.

כעת תראו בעיני רוחכם את השינוי שנוצר, את האהבה שבעיניים של האנשים, את השיתוף, ההרמוניה, את העזרה ההדדית, תראו בעיני רוחכם את העולם החדש שנוצר. ככל שתדמיינו את זה יותר כך זה יהיה אמת הלכה למעש ותחיו את זה בחיי היום יום שלכם.

כעת לאט לאט תפקחו עיניים ותתבוננו סביבכם, האם משהו השתנה בצורת הראיה שלכם את העולם, מה קורה לכם בתוך הגוף, תחיו את הרוגע והשלווה שהגעתם אליה ותהיו. תגידו לעצמכם: אני הווה.

וכך הוא


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.