21 Mar
21Mar

עשינו ניסיון, בתוך קערה גדולה שמנו מי ברז והאנשים התבקשו לטעום את המים לפני המדיטציה ולאחר שנברך את המים.

ערב טוב וברוכים הבאים היום ערב שער 21 במרץ 2017

היום נדבר על המים.

היום הוא יום שער מאוד חשוב על פני כדור הארץ. ביום הזה נפתחים השערים והרבה מאוד אנרגיה נכנסת לתוך כדור הארץ. מאוד חשוב להיות במקום של התבוננות פנימית והסתכלות פנימה לתוך הנפש שלכם. הי הנפש היא הביטוי של הנשמה שלכם ודרך הנפש אתם מבטאים את הגוף ודרך הגוף אתם יוצרים את החיים שלכם. לכן אומרים שאתם יוצרים את התהליכים שאתם עוברים במהלך החיים וכל האחריות היא עליכם. כי כאשר אתם מאשימים מישהו אחר במה שאתם עוברים זוהי בעצם בריחה מאחריות.

המים מהווים 80% מהגוף שלכם. מאחר שהמים הם מוליכים אתם בעצם מתנהלים לפי האנרגיה שנכנסת לתוך הגוף שלכם ועוברת דרך המים ממקום אחד למקום אחר. כלומר אתם יכולים להרגיש את אותו כאב בכמה מקומות והכאב משליך את עצמו מאזור אחד לאזור אחר. ולא תמיד אתם מוצאים את המקום של הכאב. מאחר שהמים מוליכים אתם יכולים להיות מאוד רגישים ולקלוט את כל מה שקורה סביבכם. כל מה שקורה מסביב משפיע עליכם באופן פיזי אנרגטי נפשי ורוחני.

המים מהווים גם 80% מכדור הארץ. כל הימים והאוקיאנוסים שאתם רואים על פני כדור הארץ הם חלק מכל מה שנמצא מתחת לפני כדור הארץ בתוך כדור הארץ. מאחר שהמים מוליכים אתם מעבירים את האנרגיה ממקום אחד למקום אחר. כלומר אם למשל אחת המדינות מחליטה לפוצץ טיל באמצע האוקיאנוס והיא חושבת שהיא לא פוגעת באף אחד ההיפך הוא הנכון. ברגע שהטיל נוחת הוא כורת את כל מה שמסביב כולל הדגים וכל התשתית שנמצאת בתוך הים והמים הנגועים עוברים ממקום אחד למקום אחר והם יכולים להגיע גם לצד השני של כדור הארץ דרך הנחלים הנהרות הימים האוקיאנוסים וכל מה שיש.

האנרגיה הזאת משפיעה על הדגים והאנשים שאוכלים את הדגים בני האדם חולים וכך הלאה. המים מעצבים לכם את כדור הארץ ואת האנושות. הם מקור החיים שלכם. המים נמצאים גם מתחת למדבריות. אתם מסתכלים על מדבר ואומרים לעצמכם איזה שממה אין שם כלום אבל בעצם מתחת למדבריות שלכם יש הרבה מאוד מים. כי כאשר מידי פעם יש גשמים במדבריות המים האלו נאגרים כמי תהום והם יושבים שם.

מאחר שאתם בנויים כך ש-80% מהגוף שלכם הוא מים מאוד חשוב מה אתם קולטים ומה אתם משחררים. כי מה שאתם קולטים משפיע עליכם ומה שאתם משחררים משפיע על האנשים סביבכם.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותתמלאו באור לבן

תראו שישויות אוריון מגיעות בתוך מרכבה. כולנו יושבים בתוך המרכבה שמתחילה להסתחרר ולעלות. המרכבה עולה ומגיעה לכוכב אוריון. כשאתם יוצאים מתוך המרכבה אתם מוצאים את עצמכם בתוך אוקיאנוס אינסופי. אתם מתבוננים על עצמכם ואתם רואים שאתם לוויתן. כלוויתן אתם שוחים לעומק בתוך האוקיאנוס האינסופי הזה.

תראו שאתם התמזגתם עם הלוויתן שהייתם פעם. וכלוויתן אתם יודעים. יש לכם את כל הידע הקוסמי בתוך המוח. אתם יודעים מהיכן באתם ואתם יודעים לאן אתם הולכים. אתם זוכרים את כל החוויות שלכם מכן הגלגולים, אתם זוכרים את התהווה היקום, אתם מכירים את כל הגלקסיות השכנות ואתם יודעים מי אתם.

כאשר אתם שוחים בתוך האוקיאנוס האינסופי אתם פוגעים סביבכם עוד הרבה מאוד לוויתנים ודולפינים ששטים לאותו כיוון, לכיוון השמש שאתם רואים באופק. תרגישו את המים הצלולים הרכים הזכים ואת האינסוף ותראו שכדור הארץ טובל בתוך אוקיאנוס האינסוף בתוך המים האינסופיים האלו וכאשר הוא יוצא מתוך האוקיאנוס הכל נשטף. כל מה שיש בכדור הארץ עבר טרנספורמציה, עבר שינוי.  תמשיכו לצלול ולשחות בתוך האוקיאנוס האינסופי.

כעת תתבוננו בתוך המוח שלכם ותראו את עצמכם תראו מה אתם יכולים לשנות בתוך התמונה הזאת. מה אתם יכולים לרפא בתוך הגוף שלכם מה הייתם רוצים לעשות אחרת  ותדמיינו שזה נעשה, תראו שזה נעשה, תאמינו שזה נעשה.

כעת תראו שאתם חוזרים לצורה שלכם לדמות שאתם, פוגשים את ישויות אוריון בתוך היכל לבן ומואר ואתם עומדים לישות אחת לבנה וזוהרת שנוגעת לכם בלב, נוגעת לכם בעין השלישית ונוגעת לכם בכתר. תרגישו איך אתם עולים לרמת תודעה ומודעות גבוהות יותר. עכשיו אתם יכולים לראות יכולים להרגיש ויכולים לדעת.

כעת תראו שנפתחת לפניכם מסך פנוראמי ואתם מתבוננים על המסך הזה ורואים את כדור הארץ. מאחר שאתם יכולים להרגיש לראות ולדעת אתם מרגישים רואים ויודעים מה כדור הארץ עובר, כי כדור הארץ הוא ישות חיה ונושמת ומרגישה. תראו מה אתם יכולים לעשות עבור כדור הארץ ועבור האנושות ותעשו את זה. תשאלו את עצמכם מה אני יכול או מה אני יכולה לעשות עבור כדור הארץ, אם כל אחד יעשה קצת זה יהיה הרבה.

כעת תחזרו חזרה לתוך המרכבה תגישו תודה רבה לישויות אוריון תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת ומגיעה לכאן ועכשיו לחדר הזה.

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט.

כעת תושיטו ידיים ותברכו את המים שנמצאים כאן בקערה הזאת.

לאחר מכן תיקחו לגימה ותשתו מהמים ותרגישו את המים אחרי שברכנו אותם. כאשר אתם שותים את המים תגידו שזה לבריאות שלכם.

האם יש שוני בין המים ששתיתם לפני המדיטציה והברכה לבין המים לאחר הברכה והמדיטציה. מה השתנה במים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.