11 Nov
11Nov

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, מועצת השנים עשר ומועצת התשעה ישויות אור ומלאכי השרת.

בתקופה הזו שבה אתם מתבוננים סביבכם ורואים את הכאוס הגדול, את חוסר האיזון בכל מקום, את השליטה וההשתלטות של קבוצות קטנות שמשתלטות באמצעות הפחד וסוחפות אחריהן אנשים רבים, בתקופה שבה אתם חושבים שאין תקווה, בתקופה שבה אתם חושבים שהמין האנושי הגיע לשפל המדרגה ואינכם יכולים יותר להרים את הראש מחוץ למים כדי לשאוף מעט אוויר.

דווקא בתקופה כזו היקום שולח את האנרגיות העוצמתיות ביותר כדי לעזור לאנושות לעשות שינוי. בני האדם בנויים כמו מגנט. הם ממגנטים את האנרגיות סביבם וקולטים אותן בתוכם. האנרגיות הללו הופכות לחלק מהתדר האנרגטי של בני האדם.

כאשר האדם יורד בתדר האנרגטי הוא סוחף אחריו עוד ועוד בני אדם שיורדים ביחד איתו. כאשר האדם עולה בתדר האנרגטי הוא ממגנט אליו עוד ועוד בני אדם שעולים בתדרים ביחד איתו. האנרגיות זורמות לכל הכיוונים. ואתם יקירים בוחרים לאיזה כיוון אתם רוצים לזרום. האם אתם רוצים לרדת או לעלות. כאשר אתם יורדים אז אתם מאבדים את הבריאות והאנרגיה שלכם לטובת אחרים. וכאשר אתם עולים אתם מצנרים אנרגיה מלמעלה ומעניקים אותה לאנשים אחרים ועוזרים גם להם לעלות.

אין דואליות באנרגיה. האנרגיה מגיעה והולכת בזרימה אינסופית. הבחירה בידכם האם לעלות על הגל שעולה או על הגל שיורד. מה אתם בוחרים? תבינו יקירים שכל מה שקורה לכם ברובד האישי והגלובאלי אלו הן בחירות שלכם כאדם בודד, כעם, כאומה או כאנושות בכלל. והבחירות שלכם משפיעות על העתיד שלכם כפי שהבחירות שלכם בעבר השפיעו על ההווה שלכם שאתם חיים ברגע זה. כל הממדים קשורים זה לזה במין מארג אינסופי של אנרגיה שארוגה במעין קורי עכביש שתי וערב.

כאשר אתם עולים אז העלייה נעשית בצורה ספיראלית. במהלך העלייה שלכם אתם פוגשים שוב ושוב את אותן חוויות אבל מאחר שאתם נמצאים בתדר הרבה יותר גבוה אז אתם מתייחסים אליהם אחרת ומוכנים ויכולים לשחרר ולנתק אותן מהחיים שלכם. במהלך החיים אתם חווים שוב ושוב את אותן חוויות שלא הייתם מוכנים לשחרר ולהרפות מהן. עד שלא תעשו עבודה פנימית עמוקה ותשחררו את החוויות הללו הן ימשיכו להופיע בחיים שלכם שוב ושוב.

בימים אלו מגיעה אנרגיה מהבורא הראשוני. האנרגיה נכנסת לכל דבר ולכל אחד ועושה שינוי פנימי עמוק מאוד.

אהיה אשר אהיה – יהווה

זוהי האנרגיה שבראה את היקום

האנרגיה של הבריאה מופיעה היום כאנרגית קריסטל לבנה וזוהרת. זוהי אנרגיה שמנקה ומאזנת ומבריאה כל דבר שהיא נוגעת בו. בימים אלו האנרגיה הזו נחוצה פי כמה. לכן אנחנו הערב נזמן את אנרגיית הקריסטל ונכניס אותה לתוך הגוף שלנו. האנרגיה הזו מגיעה בצורה של אור. אבל כאשר היא נכנסת לתוך הגוף היא הופכת לחלקיקים מזעריים של אור קריסטלי בצורה של קריסטלים קטנטנים שנראים בצורה של יהלומים. הקריסטלים היהלומים האלו נכנסים לתוך הגוף ומנקים ומאזנים אותו. יתכן שתחושו מעט אי נוחות כאשר האנרגיה הזו עוברת בתוך מקומות חולים וכואבים. אבל התחושה הזו תתפוגג בתוך זמן קצר ולאחר מכן תרגישו את ההתרחבות וההקלה. תחושו בריאות ושמחה שלא חשתם כבר הרבה מאוד זמן.


מדיטציה

תתבוננו בצ'קרת הבסיס ותראו שם להבה סגולה נכנסת ועולה כלפי מעלה

ועוברת דרך כל הצ'קרות ומנקה אותם מכל הפחדים, החרדות הכאב והצער שאתם

נושאים איתכם דורות רבים.

תדמינו שמעל הראש שלכם יש מפל של מים זורמים ששוטפים ומנקים את כל האנרגיות הישנות שלא משרתות אתכם יותר בחיים שלכם.

כעת תראו שהמים נעלמים ובמקומם מגיע אור קריסטלי שקוף ששוטף אתכם כמפל מלמעלה למטה. האור הקריסטלי נכנס לתוך כל תא בגוף שלכם. האור הקריסטלי מנקה ומאזן ומבריא את הגוף הפיזי האנרגטי האתרי והרוחני שלכם.

האור הקריסטלי בורא אתכם מחדש. אתם נבראים מחדש לתוך עולם קריסטלי שקוף ועדין. אתם רואים מסביבכם ישויות אור ומלאכים באור קריסטלי שקוף ועדין. אתם מתמזגים עם המלאכים סביבכם והופכים לישות עוצמתית אחת שמכילה הכל בתוכה.

תרגישו שאתם מתמזגים עם כל מה שיש סביבכם ואתם הופכים להיות הכל בעת ובעונה אחת. אתם יכולים לראות מעבר לממדים, מעבר לגלקסיות, מעבר לכוכבים. אתם יכולים לראות את רגע הבריאה של כל מה שיש. אתם מאוחדים עם כל היש, מאוחדים עם אלוהים, מאוחדים עם יהווה, מאוחדים עם אהיה אשר אהיה. ואתם יכולים לשלוח את המראות והתחושות שאתם חשים לשלוח אותם בזמן ובמרחב לכל מקום וכך אתם יכולים לראות, להבין, לדעת ולחוש. החושים שלכם נעשים מחודדים יותר ואתם פשוט יודעים. הרבה מאוד ידע זורם מהמקור האלוהי ואתם יודעים.

הידע שאתם מקבלים הוא ידע קוסמי ראשוני. אתם רואים את תחילתו של הרעיון המתהווה, רעיון של יצירת משהו חדש שלא נוצר מעולם, רעיון של יצירת עולם חדש. רעיון של יצירת יקום ובתוכו עולמות רבים. ובתודעה הזאת אתם יכולים לראות ולהבין את מהות הקיום שלכם.

מהי מהות הקיום של העולמות שלכם. מהי מהות הקיום של המין האנושי. לשם מה נברא. מה עומד מאחורי היצירה העצומה והמדהימה הזאת של יצירת עולמות ויצירת אנושות ויצירת האדם. מהו אדם. מהיכן הוא בא ולאן הוא הולך.

כאשר אתם נמצאים בתוך האנרגיה הקריסטלית העדינה הזאת אתם יכולים גם לענות על השאלות האלו. מי אתם ומהו היעוד שלכם. וכיצד אתם אמורים ליישם את הייעוד הזה.

תצרו שקט פנימי עמוק ותהיו בהאזנה מלאה. התשובות יגיעו מתוככם פנימה. התשובות פשוט יהיו שם כאשר אתם במצב שקט של התבוננות עמוקה לתוך התת מודע שלכם. תזיזו את כל המחשבות וכל מה שמפריע לכם להתרכז ותהיו בשקט פנימי. רק מתוך השקט הפנימי יבואו התובנות העמוקות ביותר. ואז תדעו. והידע הוא ידע קוסמי שמתקבל מהרבדים הגבוהים ביותר של הישות שלכם, מתוך הידע האינסופי של אלוהים, מתוך כל היש.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.