09 Feb
09Feb

ערב שער 1/2/21 מיזוג בין יקומים

ערב טוב וברוכים הבאים אני מטטרון ומלווה אתכם זמן רב על פני כדור הארץ כדי לעזור לכם לעבור את התקופה המאתגרת הזאת. אתם עוברים את זה פעם באלף שנים.  

היקום מאוד גדול ורחב. האור שאתם רואים היום בכוכבים זהו אור שמגיע אליכם לפני מאות שנות אור. האור יצא מהכוכב לפני מאות אלפי שנות אור ואתם רואים אותו כעת. יתכן שהכוכב הזה כבר לא קיים ואתם רואים את האור שלו כעת. יש הרבה מאוד יקומים. אתם לא יכולים לספור את היקומים ואת הכוכבים והגלקסיות הקיימות ביקומים. כל הזמן היקום נמצא בהתהוות ובשינוי. כל היקומים משתנים כל הזמן. היקומים כל הזמן נעים.  זה מיליארדים של שנים ואי אפשר לאמוד את היקום בשנים או בזמן או במרחב.  נוצר מצב שבו שני יקומים מתחילים לנוע זה לקראת זה, לפעמים הם עוברים אחד מעל השני ולפעמים הם מתנגשים. 

הפעם הזאת היקומים הולכים להתמזג זה בזה. היקום היותר גבוה מושך את היקום האחר כמו במגנט ומתמזג איתו לאחד. היקום שלכם ויקום מקביל הגבוה יותר מבחינה אנרגטית. תהיה נקודה שבה הם יתמזגו. זהו תהליך שהיקום היותר גבוה מושך את  היקום וכדור הארץ כמו מגנט. המיזוג הזה לוקח זמן אף על פי שהזמן בעולם הרוחני הוא אחר מהזמן שלכם. שנה אצלכם זה הרף עין במקום אחר. היקום המגביל מושך את היקום שלכם. אתם מרגישים את זה בגוף שלכם, במחלות, בחוסר האיזון, אתם נלחמים כי אתם עדיין נמצאים בתודעה של הממד השלישי. וקשה לכם לראות ולהבין דברים יותר גבוהים שעובדים ברבדים גבוהים. אתם נמצאים במקום של פחד וחרדה, מה יקרה מחר, פחד מהמוות, פחד ממחלות, מסבל, יש לכם פחדים רבים. אתם עוברים תהליך חשוב. אנחנו מציעים לכם לא לפחד ולהתחבר לעצמי האמיתי הגבוה שלכם. תרגישו את האנרגיות, את החיבור.  

המיזוג הזה בין שני הממדים יעשה שינוי אדיר על פני כדור הארץ. זה נכון שרבים מכם יבחרו לעזוב את החיים האלו וזה לא יהיה רק בגלל המחלות אלא בגלל הזעזועים שתחוו בקרוב מאוד על פני כדור הארץ כמו רעידות אדמה צונאמי, שריפות, בשנה הזאת ובשנה הבאה. מי שיבחר לעזוב יוכל לעשות את זה. אנחנו מסתכלים על זה מלמעלה כעל בחירה של הישות עצמה והאדם עצמו. זוהי הקארמה שלו. אנחנו ננסה לעזור לכם לעבור את התקופה הזו בצורה יותר קלה ונעימה על ידי זה שאנחנו נכוון אתכם במדיטציה ונראה לכם את הדרך שבה תוכלו להתחבר  

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתחברו לדופק הלב ולנשימה תנשמו דרך האף לתוך הבטן ותנשפו דרך הפה כעת שימו לב שאתם עולים בעמוד אור שמעלה גם את כל כדור הארץ. כדור הארץ עולה בתוך עמוד האור.  תדמיינו שאתם עולים עוד ועוד יותר גבוה ומגיעים שנראה כמו עננים לבנים. תכנסו לתוך העננים הלבנים האלו. העננים יותר גבוהים מגיעים ממקור אור ומתמזגים עם העננים האלו שאתם בתוכם. זה כמו שני אוקיאנוסים ששטים אחד לכיוון השני וכשהם מגיעים הם מתמזגים יחד. זה בדיוק אותו תהליך. האוקיאנוסים ללא מים אל כמו עננים שמתמזגים אחד בתוך השני. תדמיינו את זה קורה הלכה למעשה. תדמיינו שאתם נמצאים בתוך העננים האלו. 

תראו מה אתם רואים מה אתם מרגישים. תראו שהעננים לוקחים אתכם עוד ועוד יותר גבוה. כאילו הרוח לוקחת אתכם למעלה למעלה למעלה. ולוקחת את כל מה שיש ביקום הזה וממזגת איתו עם היקום המקביל. המיזוג עם היקום המקביל נותן לכם הרבה מאוד אנרגיה גבוה. התודעה שלכם תהיה יותר גבוהה, פשוט תזרמו. תראו את עצמכם זורמים. אתם זורמים לכיוון הנכון, ביחד עם הממד הגבוה. אתם עולים למעלה עוד ועוד יותר גבוה. כשאתם עולים אתם רואים רק עננים. אתם מרחפים בתוך העננים. אתם הופכים להיות חלק מהעננים האלו. אתם חלק מהעננים. אתם חלק מהיקום החדש שנוצר משני היקומים האלו שהתמזגו ביניהם. ואתם נתרמים באנרגיה ובידע רב.  

תראו איך שהתודעה שלכם נפתחת. אתם פותחים את המוח, כאילו המוח שלכם נפתח והרבה מאוד ידע מציף אתכם. ידע על היקום, על יקומים רבים, ידע על המקור, ידע על אלוהים, ואתם מתמלאים באנרגיה.  שימו לב איך הגוף שלכם מתמלא באנרגיה מהמקור. אתם מרגישים שאתם נולדים מחדש.  אתם מוותרים על כל מה שחוויתם, אתם מרגישים חמלה כלפי עצמכם, אתם מוותרים על כל הרגשות הקשים, אתם מוותרים על כל מה שלא נותן לכם להתקדם ועוצרים אתכם. ואתם מוכנים להיפתח לאור ולתת לאור הגדול להיכנס לתוך הגוף שלכם. היקום שלכם. אתם מאפשרים ליותר אור אלוהי יקומי אור מהמקור להיכנס ולחדור לתוככם ולמלא כל תא וכל מולקולה בגוף שלכם. 

 תראו מה אתם מרגישים בתוך הגוף, תרגישו את הקלילות, החמלה, את האהבה הקוסמית ואת החסד עוטפים אתכם עוטפים את ההוויה שלכם, ותראו איך האנרגיה עוטפת את כל היקום שלכם את כל הכוכבים והגלקסיות ואת כדור הארץ. והיקום שלכם. תראו את כל השינוי שעשיתם תראו את השינוי שאתם עודים, שימו לב, מה נוצר, מה התהווה, המיזוג כבר קרה. המיזוג בין שני היקומים האלו. שני העולמות האלו. המיזוג כבר קרה. תראו את זה בעיני רוחכם ותרגישו את זה.  מעכשיו המיזוג יקרה יותר מהר כי אתם תהיו יותר מודעים אליו ואתם תעזרו למיזוג הזה מתוך מודעות. תדמיינו את המיזוג בין הממדים כל ערב לפני שאתם הולכים לישון. 

תראו את העננים האלו שמתלכדים ומתמזגים זה בזה. תראו את ההתמזגות הזו. כי אתם יוצרים את העולמות שלכם. ואתם יכולים לעשות שינוי. המוח שלכם הוא מוח של יצירה וכאשר אתם יוצרים אתם חיים. אלו החיים שלכם. קיבלתם מתנה יוצאת מהכלל שזה מוח יוצר. ואתם יכולים ליצור עולמות וכל מה שאתם רוצים.  

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף, שימו לב מה קורה לכם בפנים, שימו לב איך אתם מרגישים, איך הנשימה שלכם, 

אלו תובנות והבנות קיבלתם במהלך המדיטציה הזו ומה אתם יכולים לעשות הלאה. 

וכך הוא  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.