07 Jun
07Jun

על תדר החמלה ומה צופן העתיד

ערב שער 6/6/2020

תקשור עם תום ממועצת התשעה

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו בערב שער 6/6/2020

נמצאים איתנו היום תום ממועצת התשעה ישויות האור מלאכים כרובים וממשיכים להגיע עוד ועוד מלאכים כמו תמיד אנחנו אוהבים אתכם מגבים אתכם ונמצאים אתכם כל הזמן 24 שעות ביממה. אתם נמצאים היום בתקופה מאוד מאתגרת, אתם מסתכלים מסביב ורואים את כל הכאוס והאנדרלמוסיה גם מבחינת הבריאות שלכם גם מבחינת הפרנסה הכלכלה גם מבחינה ביטחונית אתם לא בטוחים ויש בתוככם הרבה מאוד פחד ודאגה מה יהיה מה יקרה ומה צופן לנו העתיד האם אנשים אחרים מתנכלים לנו? אנחנו אומרים לכם אל דאגה. אתם שמורים ומוגנים. וככל שאתם עולים גבוה יותר בתדר האנרגטי יש לכם יותר הגנה מישויות אור ומלאכים.

אתם נמצאים היום על שביל האור ואתם מתקדמים על השביל הזה. הדרך על השביל הזה יש בה הרבה מאוד מהמורות ואתם אמורים לעבור אותם ואת כל הקשיים האלו, את כל חוסר האיזון, אבל תבינו שכל הקשיים וחוסר האיזון בחוץ הם קשיים וחוסר האיזון שלכם. יש לכם כל כך הרבה ספקות דאגות פחד וחרדה בתוככם והרגשות האלו מוקרנות החוצה אם כאדם אינדיבידואלי או כקהילה או כעם ואומה.

ברשתות החברתיות ובמדיה שולחים לכם הרבה מאוד מסרים של פחד כדי להוציא אתכם מאיזון, כדי לטלטל אתכם. אבל אם אתם בתדר גבוה ואתם נמצאים בתוך המרכז של עצמכם בתוך המרחב האישי הפרטי כאשר אתם נמצאים באמצע שלכם ברכז אף אחד לא יכול להזיז אתכם משם כי אתם מרגישים מוכלים בתוך האנרגיה העוצמתית של החמלה.

האנרגיה של החמלה היא האנרגיה הכי גבוהה ביקום וכאשר היא תהיה מוכלת בתוככם אתם מרגישים עוצמתיים מוכלים אנרגטיים מאוזנים ובריאים.

אתם כבן אדם נולדתם בריאים ואתם גם לחיות מתוך בריאות טובה ולבחור מתי למות ואיך. אתם לא חייבים לעבור סבל כאב וצער. אבל המורשת הפיזית שלכם היא של צער סבל וכאב. כי מלמדים אתכם צער וכאב ואתם חוזרים על זה שוב ושוב. אתם לא חייבים להיות במקום הזה, זה לא כורח המציאות אלא זו בחירה. תבינו שכל מה שאתם עוברים זה בחירה שלכם כאדם אינדיבידואלי או כאומה. מלחמות הן לא כורח המציאות וגם לא מחלות או כאוס. אתם יכולים לבחור להיות בריאים לבחור לחיות בהרמוניה פנימית וחיצונית לבחור להיות בתדר גבוה.

כאשר אתם מנתקים את עצמכם מכל הרעש החיצוני שמטרטר לכם בראש, אתם יכולים להיכנס לתוך הפנימיות שלכם ולשלוף משם את העוצמות שיש לכם בתוככם. אתם מאוד עוצמתיים, ואתם הרבה יותר ממה שאתם חושבים שאתם. יש בתוככם הרבה מאוד ידע שלא מיציתם ממנו את המירב, יש בתוככם הרבה מאוד יכולת, יש בתוככם הרבה מאוד אהבה, ויש בתוככם הרבה מאוד חמלה.

תתחברו לתדר של החמלה ותתחילו קודם כל לחמול את עצמכם. כאשר אתם נמצאים בתוך התדר של החמלה אתם יכולים גם לשתף אחרים בתוך התדר הזה לאהוב מתוך חמלה ולתת. תארו לכם עולם שכל בני האדם נותנים חמלה ואז כל בני האדם גם מקבלים חמלה.

תרגישו בסדר לתת. אל תרגישו שמנצלים אתכם ואל תרגישו שאתם חסרים. כי הנביעה של החמלה היא אינסופית וכאשר אתם מחוברים לתדר הזה של החמלה אתם מקבלים אנרגיה בצורה אינסופית זה אף פעם לא נגמר או מתכלה ולכן אתם יכולים לתת חמלה בצורה אינסופית.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור בצבע טורקיז.

האנרגיה של החמלה היא בצבע טורקיז. תדמיינו שהאנרגיה הזו עוטפת אתכם מכל הכיוונים ואתם עולים בתוך עמוד האור בצבע טורקיז.

תרגישו שככל שאתם עולים גבוה יותר האנרגיה נעשית יותר צלולה, יותר נעימה, יותר רכה, יותר אוורירית ואתם עולים עוד ועוד יותר גבוה. כשאתם ממשיכים לעלות אתם כבר לא מרגישים את הגוף שלכם כי הגוף שלכם הפך להיות אנרגיה של חמלה. הגוף שלכם התמזג עם התדר הזה של החמלה. כי אתם אור. אתם אנרגיה, אתם אהבה. וכשאתם אור אתם חמלה. אתם מפיצים את האנרגיה של חמלה לכל עבר. וכך אתם משנים את העולם שלכם.

התדר של החמלה כל כך גבוה ועוצמתי שהוא יכול לחדור לכל מקום ולכל אחד. מהמקום שהגעתם אליו תפיצו את האנרגיה של החמלה לכדור הארץ לאדמה לבעלי החיים לחפצים ולבני אדם.

אתם לא צריכים לעשות שום דבר אלא רק להתכוונן ולכוון את האנרגיה של החמלה. אתם לא צריכים לדעת מי קיבל ומי לא, למי אתם שולחים ולמי לא, למי מגיע ולמי לא, אתם פשוט שולחים. מי שפתוח יקבל. מי שיהיה מוכן להיפתח לפתוח את הלב ולקבל את האנרגיה של החמלה לתוכו ולעשות שינוי פנימי מאוד עמוק, ומי שלא פתוח האנרגיה של החמלה תזוז הצידה ממנו כי האנרגיה לא מאלצת אף אחד לעשות שום דבר. הכל הבחירה שלכם, בחירה של כל אחד ואחת מכם. לכן אנשים עם לב פתוח בדרך כלל הם אנשים רוחניים ומקבלים את האנרגיה של החמלה שאתם שולחים יתחברו אליה ויעלו ואז גם הם יוכלו לעזור לאחרים וכך המעגל ילך ויגדל.

זכרו שאי אפשר להילחם במלחמה. כשנלחמים רק מפסידים וכשאוהבים רק מרוויחים.

תראו את כדור הארץ עטוף באנרגיה של חמלה בצבע טורקיז. תראו את בני האדם עטופים בחמלה את בעלי החיים והאדמה והמים האוויר את החפצים וכל מה שיש עטוף באנרגיה של חמלה.

זכרו שאתם חמלה. זכרו את זה בכל צעד שאתם עושים ובכל מקום שאתם מגיעים אליו. תפיצו את האנרגיה לכל מקום ותהיו חמלה ואז העולם שלכם ישתנה.

זה המסר שלנו אליכם היום

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.