06 Dec
06Dec

אתם נמצאים באמצע תהליך של לימוד עצמי של מי אתם באמת. כל עוד אתם מתכחשים לעצמכם ומתנהגים כמו בת יענה שטומנת את ראשה בחול לא תוכלו להגיע למסקנות הנכונות. כאשר אתם נכנסים למדיטציה אז אתם נמצאים בתוך מרחב אנרגטי שמגן עליכם גם מאנרגיות חיצוניות וגם מהאנרגיות השליליות שלכם כמו למשל האגו והפחד. בזמן מדיטציה אתם יכולים לזמן מוגבל להיות במרחב האנרגטי של הנשמה שלכם ולהציץ בשבריר שניה על מי שאתם באמת ולהבין מזה הרבה מאוד על עצמכם. 

ככל שתעשו יותר מדיטציות ולאורך זמן תהיו בנוכחות גדולה יותר במרחב האנרגטי של הנשמה שלכם. אז אתם יכולים להתחבר לנשמה ולקבל ממנה אנרגיה ידע ומידע רב מאוד. התהליך הזה יכול להטעין אתכם באנרגיות שמגיעות מהבורא הראשוני וגם תתחילו להבין כיצד היקום פועל ולהתישר עם התדרים הגבוהים ולצנר אותם באופן טבעי ולאורך זמן. כך תוכלו גם לישם את הקארמה שלכם כדי שתוכלו לעזור לאנשים אחרים להתעורר ולצמוח. 

הגעתם היום לצומת דרכים ועליכם להחליט באיזו דרך לבחור. אם תמשיכו בדרך שאתם הולכים בה כעת תרגישו בעוד זמן קצר שהדרך הזו היא דרך ללא מוצא ושם תמשיכו להיות תקועים גם מבחינה אנרגטית וגם מבחינה פיזית ונפשית. אבל אם תבחרו בדרך האור אז הוא יקח אתכם הרבה יותר מהר וגבוה מכפי שחלמתם. אם תשבו על הגדר מבלי להחליט אז אנחנו נחליט עבורכם בהתאם לרמה האנרגטית שאתם נמצאים בה כעת. 

אנחנו רוצים להבהיר שכל מה שנעשה עבורכם על ידנו מתואם עם הנשמה שלכם. אתם יודעים והסכמתם לכך ברבדים העמוקים שלכם אפילו שבאופן מודע אינכם מסכימים עם התהליך שאתם עוברים. 

לכן אפילו שאתם מתנגדים לתהליך זה נעשה בכל זאת כי הנשמה שלכם הסכימה. כל דבר שקורה לכם עובר הסכמה ואישור של הנשמה שלכם. 

לכן כאשר אתם מתבוננים על חוויה קשה שאתם עוברים תבינו שזה באישור הנשמה שלכם ואתם חווים זאת על מנת ללמוד משהו חשוב. לכן עליכם לשאול את עצמכם מה אני צריך/ה ללמוד מהשיעור הזה. כאשר אתם מבינים את מוסר ההשכל אז החוויה הזו לא תחזור יותר לעולם. אבל אם השיעור לא נלמד על ידכם אז זה יחזור שוב ושוב עד שתלמדו את השיעור שמאחורי החוויה. זכרו שאתם נמצאים בבית ספר של החיים וכל חוויה היא שיעור עבורכם. 

אנחנו רוצים שתתנהגו בעדינות ולא תחמירו עם עצמכם. במקום זאת תעשו מדיטציות ותעלו בתדרים. כל פעם שאתם יושבים בשקט ומתבוננים פנימה אתם עולים עוד קצת. כאשר אתם עולים אז גם הסביבה שלכם עולה. זה חשוב כי אתם משפיעים על הסביבה והיא משפיעה עליכם בחזרה. 

תאהבו את עצמכם מספיק כדי לשמור על הגוף שהוא המרחב או הבית של הנשמה בתוך העולם החומרי.  

תאהבו את עצמכם תאהבו את הנשמה שלכם תאהבו את הבורא הראשוני 

וכך הוא 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.