14 Mar
14Mar

על וירוס הקורונה

תקשור עם תום ממועצת התשעה

14 במרץ 2020

שלום אני תום ממועצת התשעה

באתי היום כדי להבהיר לכם כמה נקודות ולהרגיע אתכם בכל מה שמתחולל בעולם שלכם.

העולם שלכם עובר שינוי מאוד עמוק, גם ברובד הפיסי וגם ברובד האנרגטי והרוחני. אתם עוברים פאזה, אתם עוברים תדר, אתם קולטים כעת אנרגיה חלופית לאנרגיה שהייתה בכדור הארץ משך אלף שנים האחרונות. התדרים היום לא מתאימים לכם כאנושות. האנושות מתחלקת לשתי אוקטבות, אוקטבה אחת גבוהה ואוקטבה אחת נמוכה. עד עכשיו הייתם באוקטבה נמוכה ואתם חווים את זה בכל תחומי החיים שלכם. אנשים שנמצאים באוקטבה נמוכה מנהלים היום את העולם והם מחוברים לראש בלבד, כלומר הם מסתכלים רק על טובתם האישית בלבד, הם לא משרתים את העם שלהם והעולם שלהם כפי שהם נשבעו אמורים היו לעשות.

לכן כל המנהיגים שנמצאים היום בעמדות מפתח כולם בלי יוצא מהכלל בכל הארצות על פני תבל כולם ירדו מהבמה הפוליטית והשלטון. התדר שנכנס עכשיו לכדור הארץ שעושה את השינוי הזה הוא כל כך גבוה שהם לא יוכלו לשרוד אותו.

וירוס הקורונ נעשה כביכול על ידי חוסר תשומת לב רגעית באחת המעבדות שחקרו את הוירוס הזה. זהו וירוס שנמצא בבעלי חיים. יש וירוסים בתוך בני אדם שעוברים מאדם לאדם שאתם יודעים איך לטפל בהם ברוב המקרים, אבל הוירוס הזה עובר בין בעלי חיים, אבל כאשר הוא עובר לבן אדם אז קשה לכם להתמודד איתו. אמרנו לכם שתפסיקו לאכול בשר של בעלי חיים לא רק בגלל שאתם הורגים אותם אלא שזה לא טוב למערכת העיכול שלהם כי אתם אוכלים גם את האנרגיה שלהם ואת הוירוסים שלהם וזה נכנס לתוך המעכת שלכם.

הוירוס הזה פוגע רק באנשים שמערכת החיסון שלהם חלשה. אנשים שממילא חולים ונוטים למות. האנשים הבריאים והצעירים זה לא יפגע בהם. היכולת שלכם להתמודד בוירוס הזה זה להעצים את המערכת החיסונית שלכם. כאשר אתם מחזקים את המערכת החיסונית שלכם אתם יכולים להתמודד עם כל וירוס שנכנס למערכת שלכם. זה תלוי באיזה תדר אנרגטי אתם נמצאים. אם אתם נמצאים בתדר נמוך אז המערכת החיסונית שלכם חלשה וקשה לכם אם אתם נמצאים בתדר גבוה המערכת החיסונית שלכם חזקה. סיפרו לכם שגיל מבוגר יותר חלש אבל זה לא נכון. אם האדם נמצא בגיל מבוגר והתדר שלו גבוהה אז המערכת החיסונית שלו חזקה. זה לא משנה הגיל אלא מערכת החיסונית. אנחנו מצידנו מחזקים ותומכים באנשים בעלי תדר אנרגטי גבוהה על מנת שישרדו את התקופה הזאת בקלות ובנוחות.

מנסים להפחיד אתכם ולסגור אתכם ולהגיד לכם שזה דבר נורא ואיום. תדעו ואמרנו לכם גם בעבר שהאמצעי שבאמצעותו אפשר לשלוט בכם זה דרך הפחד. ושימו לב איך מפחידים אתכם כדי לסגור אתכם כדי שלא תהיו בקשר אחד עם השני כדי שלא תהיו במצב של להעביר מסרים ותגובות וידע.

אם אתם רוצים להתגונן אז תחזקו את המערכת החיסונית שלכם ותעשו מדיטציות כדי להיות במרכז שלכם בתוך הלב. כאשר אתם נמצאים בלב אתם מתחברים לחמלה לאנרגיה הכי גבוהה שלכם לעצמי הגבוה שלכם לאלוהים שבתוככם ואז אף אחד לא יכול לגעת בכם.

אנחנו יודעים שכל העניין של וירוס הקורונה הוא ימוגר ויעלם בתוך שבועיים מהיום. תהיו אופטימים תעשו מדיטציה ותרגעו ותעברו את זה בשלום. אנחנו נמצאים פה ועוזרים לכם בכל דבר.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תנשמו דרך האף אוויר נקי וצלול ותנשפו דרך הפה את כל החרדות הפחדים הכאב הצער וכל חוסר הבטחון ותנשפו שוב את כל מה שאתם לא צריכים בתוך הגוף.

כעת תנשמו דרך האף אנרגיה בצבע כחול, תדמיינו מול האף כדור אור כחול ותנשמו אותו לתוך הבטן לתוך מקלעת השמש לתוך הסרעפת ולאט לאט תמלאו את כל הגוף באור כחול נקי מרגיע ושליו תרגישו את הרוגע והשלווה, תרגיעו את כל הגוף והאיברים תרגיעו את המוח תנו לכל המחשבות להתעופף ותהיו תצללו לתוך הרוגע.

תדמיינו שאתם נמצאים בתוך אוקיאנוס ענקי ואתם צוללים עמוק עמוק לתוך האוקיאנוס אתם מתבוננים על עצמכם ואתם רואים שהפכתם לדולפין, אתם רואים מסביבכם הרבה דולפינים ואתם צוללים ומשחקים יחדיו, אתם רואים את הלויתנים האימתניים מלווים אתכם ואתם מרגישים בטוחים רגועים ושלווים. תהיו בתוך המים העמוקים ותרגישו את השלווה עוטפת אתכם מבפנים ומבחוץ אתם מרגישים שלווים ורגועים.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותרגישו את הרוגע והשלווה בכל הגוף שלכם. המוח שלכם רגוע ושליו אין מחשבות אין פחדים אין חרדות, הגוף שלכם רגוע ושליו המחשבות שלכם צלולות ונקיות.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.