14 Jun
14Jun

 ערב טוב וברוכים הבאים היום נדבר איתכם על תדר אנרגטי חדש וכדי שהוא יכנס לכדור הארץ התדר הישן חייב לעזוב. דיברנו איתכם בעבר שיש מלחמה בין אור לחושך והיא מסתיימת בקרוב. רק שנייה אתחבר ואתקשר... אני מטטרון וכמו תמיד אני מלווה אתכם בכל רגע נתון על פני כדור הארץ איתכם ובשבילכם. היום אתם עוברים לא רק תדר אלא גם פאזה. אתם עוברים למשהו אחר שלא הייתם רגילים אליו בעבר. במשך אלף שנים השתלטו על כדור הארץ ישויות שהגיעו ממרחקים גדולים גם על בני האדם וגם על התודעה שלהם. 

הזוחלים הם ישויות מאוד גבוהות אבל בחרו את הצד האפל של החושך שהשתלט על כדור הארץ באופן מאסיבי. ואם תתבוננו על ההיסטוריה של כדור הארץ תראו איך האנרגיה הזאת של הרשעות של השליטה של הפחדים של החרדות השתלטה באופן טוטאלי על בני האדם ועל מה שעשו ועושים והזוחלים האלו נכנסו לתוך בני האדם והתישבו להם בתוך המוח במקום של השליטה במקום שהמוח נותן הוראות לגוף מה לעשו ואיך לעשות. והאנשים האלו שהזוחלים השתלטו עליהם בדרך כלל הם אנשים שיושבים בעמדות מפתח ברחבי העולם. זה השליטים המלכים ראשי הממשלות הנשיאים ואלו הם שמחזיקים את היד על השלטר מבחינה כלכלית וצבאית ועוד.

כדור הארץ נשלט בידי אותן ישויות במשך אלף שנים. ביקום יש מחזוריות. והמחזוריות הזו מתקיימת עם באלף שנים ובדיוק עכשיו בתקופה הזאת שאתם חיים על פני כדור הארץ אתם רואים את השינוי שהולך וקורם עור וגידים מול העיניים שלכם. כדי שהשינוי הזה יקרה האנרגיה הישנה שיושבת בתוך בני האדם ומכוונת אותם למקומות נמוכים ולעשות דברים שהם בעצמם לא היו עושים מאלצת אותם לעשות את הדברים האלה אותה אנרגיה צריכה לעזוב עכשיו ואנחנו ביחד ישויות האור ובני האדם יחד נעשה פעולות כדי שזה יקרה. לכן בני האדם חייבים לעלות  תדר האנרגטי ולשנות את תפישת העולם והראיה שלהם כדי שתהיה פתוחה כמו ראיה פנוראמית כדי שיוכלו לראות את הדברים מכל הכיוונים ולא עם מחסום. 

כדי לעשות את זה הדבר החשוב ביותר זה לשחרר את אותה אנרגיה מתוך הגוף. והאנרגיה הזאת נכנסה לכדור הארץ דרך אותם שערים אנרגטיים. יש על פני כדור הארץ שבעה שערים שדרכן האנרגיות נכנסו. מאחר שהשערים האלו נסגרו אז האנרגיות האלו נשארו על פני כדור הארץ והם בעצם כלואים בתוך הכדור ובתוך בני האדם. זה אומר שהאומללות היא כפולה. זה מאמלל את בני האדם וגם את אותן ישויות שהיו צריכות לעזוב מזמן והן תקועות. היום נעשה עבודה כדי לשחרר את בני האדם נעשה עבודה פנימית כדי לשחרר את עצמנו ואחר כך נעשה עבודה גלובאלית.

 מדיטציה 

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה תנשמו אור כחול לתוך הבטן ותנשפו את כפחד הצער הכאב וכל מה שאתם שומרים בתוך הבטן והגוף כעת תתבוננו בצ'קרת הבסיס ותזהו את האנרגיה של הקונדליני שיושבת בבסיס עמוד השידרה ונראית כמו קפיץ סגור. תנשו לשחרר את הקפיץ הזה ולתת לו להסתובב מסביב לעמוד השידרה ולעלות כלפי מעלה עד שמגיע לבסיס המוח. ברגע שהאנרגיה מגיעה למוח היא מתחילה להתעצם והיא נעשית יותר חמה ועוד ועוד יותר חמה. תרגישו שהמוח שלהם כאילו נשרף מרוב חום. תרגישו או תראו בעיני  רוחכם שאנרגיה בצורה של זוחלים עוזבת אתכם. אולי אפשר לראות את הזנב של הזוחל שנפרד מכם. 

כעת תראו שהאנרגיה יוצאת בבת אחת דרך הכתר ומתחברת לרבדים הגבוהים למעלה. כאשר אתם משחררים את הקונדליני אתם יוצרים חיבור ביניכם כבני אדם לבין האור האלוהי. כעת תתבוננו על כדור הארץ ותתמקדו בהר הבית. תראו שמעל הר הבית יש אש והאש הזאת חמה האש הזאת היא כמו מגנט עבור הישויות האלו. האש הזאת קוראת להם הביתה. והם הולכים ונכנסים לתוך האש ומתפוגגים בתוך האש. תראו את האש הזאת גם מעל הפירמידה הגדולה בגיזה שבמצרים וזוחלים מתמגנטים אליה תראו את האש הזאת מעל אבן הכעבה בערב הסעודית ותראו איך הזוחלים מתמגנטים אליה ונעלמים בתוכה. תראו את האש הזאת מעל הרי הרוקי בארצות הברית ותראו איך הישויות מתמגנטות לשם. תראו את האש מעל הרי האנדים ותראו את הישויות מתמגנטים לתוך האש ונעלמים בתוכה. ותראו את האש מעל הסטונאייג' בבריטניה ותראו איך האש ממגנטת את הישויות לשם. ותראו גם את האש מעל האברסט וגם לשם מתמגנטות הישויות האלו. תראו שכל בני האדם משילים מעצמכם את כל הזוחלים את כל הישויות הנמוכות והאנרגיות הנמוכים והזוחלים האלו מתמגנטים לתוך האש שנמצאת בשבע השערים האלו על פני כדור הארץ עד שכולם עוזבים וכולם נעלמים. כעת תראו שהאש הזאת הולכת ודועכת ונגמרת. ובמקום האש מופיע הסנה. תראו שיש סנה בוער מעל כל שבע הנקודות שציינו קודם והוא מפיץ אור מהמקור. בני האדם ניגשים עומדים מסביב לסנה כדי לקבל אנרגיה. כדי להתעצם כדי להתעורר אל עצמכם כיד להיות מי שהם. כדי לחזור למקור. כדי לקבל את האהבה ואת השמחה ולחיות מתוך אהבה חמלה ושרות. שרות לכל. תראו שמתוך האש הזאת מתוך הסנה יוצאת ישויות מיוחדת נקייה לבנה זוהרת ועוצמתית במיוחד. זוהי השכינה. השכינה ונוגעת בראש של כל בני האדם ומטעינה כל אחד ואחת על פני כדור הארץ באנרגיה של השכינה אנרגיה של אהבה נתינה חסד. וכך השכינה שולטת על פני כדור הארץ מכאן ואילך באלף שנים הבאות. מעכשיו תראו יותר נשים בעמדות מפתיח והאישה היא זאת שתוביל את העולם לשלם אהבה חמלה ונתינה. כי האישה היא זו שנושאת בתוכה את האנרגיה של השכינה והיא זו שתוביל את העולם בהמשך. 

כעת לאט לאט תנשמו עמוק ותפקחו עיניים

 וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.