24 Jun
24Jun

עוצמה ויכולת

ערב שער 21/6/19

תקשור עם ישויות אוריון וארקטורוס

אנחנו ישויות אוריון היום רוצים לדבר איתכם על עוצמה פנימית ויכולת כל אחד ואחת מהם נולד ונולדה עם עוצמה פנימית שמכוילת בתוך האנרגיה שלכם. אתם נולדתם איתה. היכולת והעוצמה הם חלק ממי וממה שאתם. אבל אתם הרגלתם את עצמכם והגעתם לתדר שבו שכחתם שיש לכם יכולת ועוצמה פנימית אבל רק במצבים קשים כשאתם מביאים את עצמכם אליהם במצב של חרדה עמוקה, קושי גדול, טראומה, פחד מוות, או תאונה או בעיה קשה אתם מוציאים מתוככם את העוצמה הזאת ומביאים אותה לידי ביטוי. ורק אז אתם מבינים שאתם יכולים. אתם יכולים לצאת מכל מחלה. אתם יכולים לצאת מכל בעיה או מהמורה מאחר שאתם מכניסים את עצמכם משם ואתם יכולים לצאת משם. האנרגיות האלו הם חלק מכם ולכן אתם לא צריכים לחכות שמישהו ייתן לכם או יעזור לכם במשהו. ברגע שאתם מבקשים עזרה העזרה מגיעה אליכם מלמעלה. אתם יכולים לחבר את מה שאתם מקבלים מלמעלה עם מה שיש לכם בפנים ואז אתם מתעצמים מבפנים.

כאשר אתם עולים מבחינה אנרגטית אתם מאזנים את כל החלקים שלכם את כל הגופים שלכם. כאשר הגופים השונים שלכם מאוחדים אתם יוצרים את האדם השלם בתוככם. וכאשר אתם שלמים אתם גם מושלמים. ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם מרגישים טוב יותר ומרגישים שאתם מוכלים בתוך האנרגיה והאנרגיה מכילה אתכם. 

אנחנו נמצאים כאן בשבילכם תמיד. גם כאשר אתם לא מרגישים אותנו אנחנו נמצאים סביבכם ובתוככם. זכרו שאתם יצירה של אלוהים. אתם חלק מהמקור האלוהי. לכן כל הכוח והעוצמה נמצאים בתוככם. כי אתם חלק מהשלם הגדול. תדמיינו אדם שיש לו המון איברים וגם ידיים ורגליים שהם חלק מהגוף. אפילו שזה נראה שזה נפרד. אתם חלק מהמקור חלק מאלוהים אפילו שאתם מרגישים רחוקים או לא ממומשים. גם כאשר אתם נמצאים במקום הכי נמוך אתם עדיין חלק מהמקור. אלוהים זה אהבה. האהבה הזאת נמצאת בתוככם בפנים. כאשר אתם תחוו את האהבה במלוא עוצמתה כבר לא יהיה מקום לדברים אחרים. לא יהיה מקום לרגשות אחרים. לא יהיה מקום לאנרגיות נמוכות. כי האנרגיות שלכם יהיו בעוצמה הכי גבוהה.

כאשר אתם מבינים שאתם חלק מהמקור ואתם יכולים להיות בהווה ולחיות את  החיים כשלמים, אתם עולים עוד ועוד ומכילים יותר. יותר אהבה, יותר חמלה, יותר אושר ושמחה, ואתם מבינים שאתם יכולים הכל. עצם ההבנה שאתם יכולים אתם מתעצמים. 

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו שאתם עטופים בתוך עמוד אור ולעלות בתוך עמוד האור כמו במעלית. אתם ממשיכים לעלות בתוך עמוד האור ורואים סביבכם ישויות שעוזרות לכם לעלות. גם אנחנו נמצאים שם ועוזרים לכם לעלות. תרגישו איך אתם עולים, וככל שאתם עולים יותר גבוה אתם רואים שכל הרגשות שלכם מתקלפים מכם כמו קליפות ואתם משילים מעליכם את הקליפות של הרגשות, הפחדים, הכעס, החרדה, הטראומות הישנות, כל אלו מתקלפים מכם ואתם מרגישים שהרבה דברים נופלים ואתם נעשים יותר ויותר קלים. אתם עולים עוד ועוד יותר למעלה.

ככל שאתם עולים יותר גבוה המוח שלכם נעשה יותר צלול, הראיה שלכם נעשית יותר בהירה, השמיעה שלכם נעשית יותר חדה אתם מרגישם שמחה ואושר ואתם ממשיכים לעלות. ככל שאתם עולים יותר אתם מרגישים יותר מועצמים מוכלים ויכולים. 

מהמקום שאתם נמצאים כרגע אתם יכולים להתבונן על כדור הארץ ולראות את המצב שלו היום. באיזה מצב כדור הארץ נמצא. תראו שכדור הארץ עטוף במעטפת שנראית כמו קורי עכביש. מעטפת של אור. הרבה מאוד ישויות עומדות מסביב לכדור הארץ ומדליקות את המנורות של האור. וכדור הארץ מואר. תראו איך האנרגיה נפרשת ומחלחלת לתוך כדור הארץ ועוטפת את כל מה שיש. את בני האדם, את בעלי החיים, את הצמחים והעצים, עוטפת את האדמה מבפנים ומבחוץ. 

כעת תראו שכדור הארץ מתחיל לעלות בתוך עמוד של אור לבן ובוהק. כדור הארץ עולה עוד ועוד יותר גבוה... וכשאתם מתבוננים בו עכשיו אתם רואים שהוא מואר ומאיר את הסביבה שלו. כדור הארץ מאיר ופולט אור וחום כמו השמש. 

כל בני האדם מקבלים את העוצמה והיכולת שלהם בחזרה. הם הופכים להיות אנשים יכולים מועצמים ואוהבים. 

תראו את כל זה קורה. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יתממש הלכה למעשה ככל שיותר בני אדם ידמיינו את זה יותר זה יתממש בפועל. אתם יוצרים את העולם שלכם ברגע זה מחדש.

תמשיכו לדמיין את כדור הארץ כשהוא עולה למעלה בתוך עמוד האור עוד ועוד...

תדמיינו את זה בכל הזדמנות במהלך היום והלילה. ותדעו שזה נעשה.תדעו שזה אמיתי. תדעו שזה נכון. 

כעת תראו שאתם חוזרים לתוך הגוף שלכם, אתם מרגישים את הידיים הרגליים הגוף, ותפקחו את העיניים בעדינות.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.