13 Jul
13Jul

העולם שלכם כפי שאתם מכירים אותו משתנה במהירות ובעוד 10 שנים כבר לא יהיה אותו עולם כפי שהכרתם קודם לכן.

אירופה משנה את האוכלוסייה שלה. מהגרים מכל העולם מתחילים לעבור ממדינה למדינה. ולא רק באירופה אלא בכל מקום בעולם. בשנים הבאות תראו הגירה מהמזרח למערב. מאחר שארצות המערב הן הארצות העשירות, ומאחר שאותן ארצות עשירות לא עוזרות לארצות העניות, הרבה אנשים מהארצות העניות מהגרים לארצות העשירות כי הם מבינים שכל אחד אחראי לצורת החיים שלו. המודעות הגלובאלית הולכת ומתפתחת ואיתה גם הידיעה וההבנה שכל אחד אחראי לתהליכים שהוא עובר ולחוויות שהוא חווה במהלך החיים.

מאחר שהמודעות עולה אז גם הרצון לחיים יותר טובים הולך ומקבל תאוצה. כל אחד רוצה לעצמו ולילדיו חיים יותר טובים, יותר עשירים ויותר יפים. לכן יש נהירה מהמדינות העניות אל עבר המדינות העשירות.

בקרוב תהיה נהירה גדולה אפילו יותר. תתחיל נהירה של העם הסיני אל ארצות מעבר לאוקיאנוס. בעיקר לאמריקה ולאירופה. העם הסיני מגלה לאט לאט שהוא איננו לבד בעולם ויש עוד הרבה ארצות שאפשר לחיות בהן בצורה יותר טובה ויפה. לכן הוא יתחיל לזרום החוצה מארצו שהייתה עד עכשיו מסוגרת בתוך עצמה.

הנהירה הסינית תהיה אפילו עוצמתית יותר ממה שאתם רואים כעת. והיא תהיה לאורך שנים רבות. בעוד 20 שנה כל התרבויות יתערבבו. כל הדתות יתערבבו זו בזו. ומכך פוחדים פרנסי העולם הדתי.

עד עכשיו הדתות נשארו כל אחת בתוך הבועה שלה ולא ניתנה הזדמנות לדתות אחרות להתערבב זו בזו. כל דת שמרה על הצביון הדתי והלאומי שלה. הקנאות הדתית הביאה להרס, הרג, רצח וסבל רב במהלך ההיסטוריה האנושית כולה.

מסעות הצלב חוזרות ובגדול. מה שאתם רואים כ"דעש" זהו מסע דתי של האסלאם להשתלט על העולם הנוצרי. וזה יקרה לא במלחמות אלא בכך שהמוסלמים יכבשו את אירופה ומדינות אחרות על ידי העברת מאסה של אזרחים מארצות מוסלמיות לארצות נוצריות. בכל הארצות שהיום הן נוצריות יהיו רוב של אזרחים מוסלמים.

ואתם בודאי שואלים למה זה קורה?

זה קורה כדי ללמד אתכם על אהבה וחמלה, ללמד אתכם על פתיחת הלב, עזרה לזולת, ללמד אתכם לקבל את האחר, את השונה, לעזור לנדכאים ולחולים, לתת מבלי לצפות לדבר בתמורה.

זה בא כדי ללמד את האנשים שהאדם שהם רואים מולם, אם בפיזי או באמצעי התקשורת, אותו אדם שכואב וסובל, הוא עצמו. כל אחד מזדהה עם האנשים החולים והסובלים שהוא צופה בהם. אתם אפילו מזדהים עם אנשים סובלים בסרטים שאתם מביימים. הלב שלכם נפתח ואתם כואבים את כאבם. אז מדוע אינכם כואבים את כאבם של אנשים פיזיים בשר ודם שסובלים ואתם יכולים לעזור להם.

המצב הזה ילך ויחמיר אם העמים בכל הארצות לא ידרשו מהמנהיגים שלהם לעזור לאוכלוסיות הנדכאות והחלשות שמחפשים אצלם מקלט.

כל עוד יהיה לאדם אגו חזק ורצון לשלוט על האחר, המצב של סבל כאב וצער ימשיך להיות בעולם שלכם.

מתי זה יפסק? כאשר תבינו שאתם אלוהיים ואתם בוראים את המציאות שלכם ותיקחו את החיים שלכם בידיים ותעשו מעשה. ראיתם בעבר שדעת קהל משנה מציאות. אז אל תאמרו לעצמכם אני אדם קטן ואף אחד לא יקשיב לי. אלא תבנו שכל קול קובע. כל אדם הוא עולם ומלואו וכל אחד יכול לשנות סדרי בראשית.

תדרשו מהמנהיגים שלכם יושר, אהבה, נתינה ועזרה לזולת. דעו כי הכל בידיים שלכם. אתם הבוראים של עולמכם. אז תבראו לעצמכם ולדורות הבאים עולם יותר טוב, יותר אוהב, יותר חומל ויותר הרמוני. אתם יכולים.

דעו כי כל מה שאתם בוראים בראש שלכם אתם בוראים אותו הלכה למעשה במציאות. אז תעשו מדיטציה ותראו את העולם משתנה כפי שאתם הייתם רוצים שיקרה.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תראו את העולם שלכם כפי שהוא היום.

כעת תראו שמגיעה קרן של אור כחולה ועוטפת את כל כדור הארץ ומאור הכחול חודר לכל מקום על פני כדור הארץ ובתוכו.

כעת תראו שמגיעה קרן אור סגולה ונכנסת לכל מקום על פני כדור הארץ ובתוכו. האור הסגול מרפא את הכדור וכל מה שבתוכו.

כעת תראו שמגיעה קרן אור ירוקה ונכנסת לכל מקום על פני כדור הארץ ובתוכו. האור הירוק מביא את כל המקומות לאיזון והרמוניה.

כעת תראו שמגיעה קרן אור לבנה ועוטפת את כל כדור הארץ באור לבן בוהק וזוהר.

תתבוננו על כדור הארץ ותראו את השינויים שחלים בו. תראו את בני האדם משתנים, הקרקע משתנה, העצים, הצמחים, המים, בעלי החיים וכל מה שיש משתנה ויוצר הרמוניה ואיזון בכל מקום. תראו כיצד בני האדם משתנים והופכים להיות יותר אוהבים, חומלים ונדיבים.

תראו כיצד בני האדם מקבלים את אחיהם מארצות אחרות ומכבדים אותם ועוזרים להם בכל מה שניתן לעזור. תראו את בני האדם פותחים את ליבם וכיסם לכל אחד.

תדמיינו עולם טוב, הרמוני אוהב חומל ונותן.

תישאו את הדמיון הזה איתם לכל מקום במהלך היום. כך תוכלו לשנות את מה שאתם רואים למשהו אחר שעדיין לא נוצר. כך אתם בוראים את העולם שלכם. כך אתם יוצרים שינוי.

אתם מבורכים באשר הינכם

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.