26 May
26May

כאשר אתם מתבוננים מסביב, שומעים את הקולות ורואים את המראות שמציפים את המדיה, אתם חשים שהנה סוף העולם הגיע. כי יש כל כך הרבה כאוס וחוסר איזון בכל מקום שאתם מפנים את פניכם אליו.

יקירים, אתם רואים בחוץ את מה שקורה לכם בפנים. כי כל מה שמתחולל מחוצה לכם הוא השתקפות של מי שאתם ושל מה שאתם משדרים מתוככם. במשך שנים רבות המדיה מכניסה לכם למוח תמונות ומשפטים וארועים שליליים שמציפים אתכם מכל עבר. בתמונות, במראות, בטלביזיה, ברדיו, בסרטים, בהצגות ובכל דרך אחרת. 

אתם כבר לא מאמינים בעצמכם ובכך שאתם מיוחדים ויכולים. ניטלה מכם היכולת לראות לשמוע או לדעת את מה שאנחנו מנסים להעביר לכם בחלומות, בדמיון או לאורך היום באמצעות "מקריות". הפסקתם להאמין ולהקשיב למסרים שלנו ולכן אתם מרגישים מוצפים במידע מזוייף ובאינפורמציה שקרית. אתם מרגישים אבודים בתוך אוקיאנוס של שליליות ואובדן הדרך.

תבינו שכאשר יש רעש חיצוני, אז הוא מתגבר על היכולת שלכם להאזין להקשיב ולשמוע. הוא מתגבר על היכולת שלכם לחוש ולהבין, הוא מתגבר על היכולת שלכם לדעת, לראות מעבר לחמשת החושים ולקבל רעיונות ומסרים מהעולם שמעבר. 

כאשר אתם נמצאים בתוך שקט חיצוני אתם יכולים להכנס לתוך שקט פנימי. רק כאשר אתם נמצאים במקום הזה אתם יכולים לראות, לחוש, לשמוע, להקשיב ולדעת ולקבל רעיונות הבנות תובנות והכוונה לכיוון ולדרך שאתם אמורים לצעוד בה על מנת להתפתח ולהתקדם מבחינה פיזית אנרגטית ורוחנית.

כאשר אנו אומרים שקט פנימי אנחנו מתכוונים לכך שאתם יכולים לשחרר את המחשבות ולהשקיט את הראש. המוח שלכם אמור להיות ריק ממחשבות או רצונות. הגוף שלכם אמור להיות רגוע ושקט, ואתם אמורים להיות במקום של שלווה ורוגע פנימיים. רק במצב הזה אתם יכולים ליצור קשר עם הרבדים העליונים ולקבל מסרים ורעיונות ולקבל הכוונה לאן לפנות ומה לעשות במקום הזה של צומת דרכים שאתם נמצאים בו. 

אתם אכן נמצאים בצומת דרכים. עליכם לבחור לאיזה כיוון לפנות. 

דרך אחת מובילה אל עבר כאוס חורבן ואובדן כיוון

דרך שניה מובילה אל עבר שלווה ורוגע ועולם של שפע ושמחה

הדרך שתבחרו בה היא הדרך שתוביל את העולם שלכם בשנים הבאות. 

כדי לעשות שינוי אתם צריכים לבחור לא מתוך אגו חשיבות עצמית ורצון להתעשר ולהיות מפורסם, אלא מתוך רצון להיטיב עם הזולת ולתת. הנתינה פותחת את הלב ומעצימה את החמלה. כאשר אתם יכולים להיות במקום של חמלה אז אתם יכולים להתחבר לרבדים הגבוהים ולהתחבר עם אלוהים.

ההתחברות לאלוהים הוא חיבור אנרגטי רוחני ומנטלי. לא חייבים להיות דתיים או מחוברים לדת מסויימת כדי להיות מחוברים לאלוהים. צריך רק להאמין. האמונה היא מה שחשוב. אלוהים לא מסתכל על הלבוש של האדם או על המעשים שלו. אלא רואה את הלב הפתוח והאוהב ואת החמלה שמשתקפת ממנו.

אז אם אתם רוצים לקחת אחריות על חיים שלכם ושל הדורות הבאים

אם אתם רוצים לחיות מתוך אהבה ושמחה

אם אתם רוצים לחיות חיים יפים ומאוזנים

אם אתם רוצים לחיות חיים ארוכים ובריאים

אם אתם רוצים לחיות מתוך שפע 

תאמינו בעצמכם, תאמינו באלוהים ותאמינו בתהליך השינוי שאתם עוברים. 

תפתחו את הלב ותתחברו לחמלה

ככל שתשתנו יותר כך תהיו קלילים יותר ותוכלו להגיע לרבדים גבוהים אפילו יותר.

הכל בידיים שלכם. אתם מופקדים על האושר והשמחה שלכם ושל הסובבים אתכם.

וכך הוא 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.