08 May
08May

עולם של אהבה  תקשור עם תום ממועצת התשעה  ערב שער 5/5/22 ערב טוב וברוכים הבאים 

אני תום ממועצת התשעה אני מחובר לתשעה ישויות אור מכוכב אוריון ואנחנו מלווים אתכם במשך עידנים רבים על פני כדור הארץ בכל מה שאתם חווים עוברים בכל הגלגולים בכל התהפוכות שאתם חווים על פני האדמה. 

תמיד אנחנו אומרים לכם שאתם אף פעם לא לבד. אתם בסוג של מחזוריות במשך עידנים רבים ואתם בלופ אחרי הזנב של עצמכם. אתם חווים אותן חוויות ונוצרים אותן תוצאות. אתם מרגישים שאתם עומדים במקום ואתם מתוסכלים. המצב הזה של עמידה במקום נוצא עקב זה שאתם מחוברים ביניכם לבין עצמכם בכבלים או חוטים בלתי נראים במשך כל הזמן שאתם נמצאים על פני כדור הארץ. תדמיינו רשת אינסופית שהיא מחוברת בחוטים רבים אנרגטיים שמחברים אתכם כל אחד מכם מחובר להרבה מאוד אנשים על פני כדור הארץ. כאשר האנשים סביבכם עולים מבחינה אנרגטית הם מושכים אתכם כלפי מעלה. כאשר אתם עולים מבחינה אנרגטית אתם מושכים הרבה מאוד אנשים כלפי מעלה. אם אתם יורדים אתם מושכים את האנשים שמחוברים אליכם כלפי מטה. ואם הם יורדים אז הם מושכים אתכם כלפי מטה. כלומר כל אחד על פני כדור הארץ מחובר לכל אחד על פני כדור הארץ. אתם מחוברים אפילו שאתם לא מודעים לכך. אם אתם חיים כאן בישראל אתם מחוברים לאנשים שנמצאים בסין או בארצות הברית או בניו זילנד. החיבור אנרגטי ולא יכולים לנתק אותו. הוא קיים מעצם המהות של קיומכם על פני כדור הארץ. מה אתם צריכים לעשות כדי לשפר את המצב כדי שלא תרגישו כמו בגלגל ענק שאתם יושבים בתוכו והוא מתגלגל ואתם מגיעים כל הזמן לאותו מקום. ואתם מרגישים שאתם לא מגיעים לשום מקום מבחינה אנרגטית ורוחנית. 

אז מה אתם יכולים לעשות כדי לשנות את המצב הזה? אנחנו רוצים לומר לכם שהחיבור האנרגטי הכי חזק הוא ביניכם לבין האנשים שבתוך המשפחה. המשפחה יכולה להיות המשפחה הגרעינית או המשפחה המורחבת כמו דודים ובני דודים ושכנים וחברים או אנשים שלמדתם איתם או אפילו הנהג באוטובוס. וככל שאתם קרובים יותר לאדם השני כך הקארמה ביניכם יותר קרובה ויותר קשה. כלומר קארמה בין הורים לילדים היא יותר קשה מאשר לאדם שפגשתם אתמול או למדתם איתו באוניברסיטה. את החיבורים האלו אתם יכולים לנתק, את החיבורים האלו אתם יכולים לשנות ולעשות אותם יותר רכים ואווריריים ומכילים. כאשר אתם עולים מבחינה אנרגטית ומרחיבים את התודעה שלכם ואז אתם מבינים דברים שלא הבנתם קודם לכן. אתם מבינים דברים שהיו מוסתרים מכם לפני כן. התת מודע שלכם הוא כמו בוידעם. כפי שהתם שמים בבוידעם את כל מה שאתם לא צריכים, אותו דבר אתם עושים לגבי חוויות שאתם עוברים. טראומות ישנות או פחדים או חששות וכל דבר שתאם חווים במהלך החיים כשאין לכם כוח נפשי או אנרגטי או פיזי להתעמת עם זה אתם שמים בתת מודע. אבל יום אחד הרגשות האלו עולים ומציפים ואז אתם נכנסים לבעיה נפשית פיזית ואנרגטית. כאשר זה מגיע לגוף אתם מצפים מהרופאים שירפאו אתכם. הרופאים יכולים לרפא את הפצע העליון, אבל בעצם הפצע עדיין קיים ואף אחד לא יכול לרפא את הפצע הזה חוץ מכם. הכל בידיים שלכם. אף אחד לא יותר טוב מכם. אתם הכי טובים בעולם בשביל עצמכם. ואתם נמצאים במקום שאתם יכולים לקחת את עצמכם ולהרים את עצמכם כלפי מעלה. אתם יכולים להוביל את עצמכם למקום אחר. זה לא חייב להיות כך. אתם לא חייבים להיות במקום הזה. אתם לא חייבים לחוות את החוויות הקשות האלו. אתם יכולים לבחור לעשות שינוי. אתם יכולים לבחור להיות במקום אחר. אתם יכולים לבחור להנות מהחיים ולא לסבול. הכל בחירה שלכם. זוהי בחירה שלכם אם אתם רוצים לעבור את המשוכה הזאת או להישאר מאחור. אתם רק צריכים לעשות מאמץ קל ולעבור את המשוכה. זה לא כל כך קשה. 

מדיטציה 

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. כמו תמיד הדופק מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. כעת כשאתם נמצאים בתוך אור לבן, תראו את האדם שאתם הכי כועסים עליו בעולם. האדם שאתם לא יכולים לראות. לא משנה אם הוא חי או מת או נמצא כאן או במקום אחר. תתבוננו עליו ותראו אותו מולכם. תראו שאתם נמצאים בתוך עמוד אור וגם אותו תכניסו לתוך עמוד אור משלו.  תתבוננו עליו ותגידו לו "אני סולח/ת לך" תגידו לו או לה "אני מבין/ה אתם התהליכים שעברנו יחד אני מבין/ה שאת/ה לא אשמים במה שקרה ואני לוקח/ת את מלוא האחריות עלי. אני מבינה/ה שאת/ה באת/ה ללמד אותי שיעור, ומאחר שלמדתי את השיעור אני לא זקוקה לך יותר. תגידו בקול: "אני אוהב/ת אותך ומשחרר/ת אותך באהבה". תשלחו שובל של אנרגיה של אהבה אל האדם הזה. ותרגישו איך האהבה נכנסת גם לתוך הלב שלכם.  

אתם יכולים לעשות את התרגיל הזה עם כל אחד או אחת מבני האדם שאתם יודעים שיש לכם בעיה איתו או איתה. שימו לב מה אתם מרגישים מה אתם רואים ותסלחו. רק כאשר אתם יכולים ומסוגלים לסלוח אתם יכולים ומסוגלים לשחרר. כי בלי סליחה זה לא יקרה. סליחה לעצמכם וסליחה גם לאדם השני. 

כעת תכנסו לתוך עמוד אור ותראו שאתם עולים למעלה למעלה כשאתם נמצאים בתוך מרכבה שנמצאת בתוך עמוד אור שעולה כלפי מעלה. אתם רואים סביבכם הרבה מאוד עמודי אור ומרכבות שעולות. תראו שכל המרכבות מתחברות למרכבה אחת גדולה ועצומה שמכילה בתוכה את כל כדור הארץ. תראו שכדור הארץ עולה בתוך עמוד אור כשהוא נמצא בתוך מרכבה של אור עצומה וגדולה. כדור הארץ עולה עוד ועוד יותר גבוה. ככל שהוא עולה כלפי מעלה, תראו שהמון קליפות מתקלפות מסביבו. וכדור הארץ מתכווץ ונעשה יותר ויותר קטן ויותר דחוס. עד שכדור הארץ נעשה כדור אור לבן ובוהק. כשאתם מתבוננים על בני האדם שעל פני כדור הארץ החדש אתם רואים שכל בני האדם מוארים וקרניים של אור יוצאות מתוך הראש ומתוך העין השלישית שלהם. וכל מה שהם אומרים זה דברי אמת, ואהבה ויושר. 

תראו את כדור הארץ שופע ומשגשג וירוק וכחול והרבה מאוד שפע. אנשים שמחים ומאושרים. וכל הטוב קיים בעולם החדש הזה. עולם של אהבה ושמחה ויושר. תאמצו לעצמכם את המראה הזה ותראו את זה בעיני רוחכם בכל הזדמנות כי המוח של האדם עובד על מראות ותמונות ודמיון. ככל שתדמיינו את זה יותר כך זה יתממש יותר מהר הלכה למעשה בחיים שלכם. כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף, תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לעולם חדש עולם מואר עולם איכותי עולם של שלום של שלווה ושל אהבה. 

וכך הוא      

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.