13 Oct
13Oct

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי והמלאכים מיכאל, גבריאל, אוריאל ורפאל ועוד ישויות אור רבות.

ברוכים תהיו לאלוהים באשר הינכם.

אנו מתבוננים ועוקבים אחר כל מה שקורה היום על פני כדור הארץ ואומרים לכם כי שם המשחק הוא שליטה והשליטה היא באמצעות ודרך הפחד. ככל שהפחד חזק ועמוק יותר כך השליטה חזקה יותר. והשליטה היא שליטה על התודעה על פני כדור הארץ. האמצעי הנגיש ביותר לשליטה בתודעה הוא באמצעות הדת.  כאשר יש שליטה על התודעה אז השליטה על האנושות היא נגישה ביותר.

יש היום על פני כדור הארץ שלוש דתות גדולות והן נלחמות זו בזו על התודעה של בני האדם. כאשר שולטים בתודעה אפשר לשלוט בכל כדור הארץ.   

אתם רואים את המלחמות, את  האסונות, את  הסבל, הכאב והצער מסביב ואתם שואלים את עצמכם למה? למה כל זה קורה? כיצד אפשר לשנות את המצב הזה? מה אפשר לעשות כדי שדברים כאלו לא יישנו? לאיזה כיוון לפנות? באיזו ממשלות לבחור? כיצד אפשר לחיות חיים יותר טובים יפים וזורמים?

בימים עברו בני האדם לא הבינו כיצד פועלים איתני הטבע ופחדו מהם, לא הבינו את המושג של המוות ופחדו ממנו, והתייחסו לעמים אחרים כאויבים ונלחמו וכבשו אותם. המלחמות והכיבוש התעצמו מדור לדור והפכו להעצמת האגו והנצחת המנצח.

המלחמה על הר הבית היא מלחמה הרת גורל לכל העמים. המלחמה שנראית כיום כהתקוממות של יחידים עם סכינים שלופים תהפוך מהר מאוד למחמה על הישרדותם של שלוש הדתות – היהודית, הנוצרית והאסלאמית.

ירושלים הפכה להיות לסמל דתי ולאומני לשלוש הדתות ומשם תתחיל המלחמה שתסחוף אחריה את כל העולם. המוסלמים לא מוכנים ולא יהיו מוכנים לוותר על חלקת אלוהים הקטנה שלהם בהר הבית. היהודים לא מוכנים ולא יהיו מוכנים לוותר על חלקם באותה חלקת אלוהים הקטנה והנוצרים יבואו בעקבותיהם וינסו לכבוש את הר הבית.

רוסיה נכנסה למשחק בסוריה כדי לעשות כביכול סדר באנשי דע"ש בסוריה אבל למעשה היא רצתה שתהיה לה דריסת רגל וחלק בשליטה במזרח התיכון ובהר הבית. ארצות הברית נמצאת במשחק כבר כעשר שנים והיא לא מתכוונת לסגת משם. ארצות ערב האסלאמיות מצהירות שהן נלחמות וימשיכו להילחם על מה שהם מכנים המקום הקדוש ביותר לאיסלאם שהוא מסגד אל אקצה שנמצא על הר הבית. והיהודים מנסים להגן על הר הבית כי הוא חשוב וקדוש עבורם.

ארצות הברית ורוסיה ישתפו פעולה על מנת לכבוש את הר הבית. ארצות האיסלאם ישתפו ביניהם פעולה על מנת לכבוש את הר הבית. והיהודים מכל העולם ילחמו על המקום שבעיניהם הוא הקדוש ביותר.

המלחמה על הר הבית היא מלחמה של אלפי שנים. היא לא נולדה אתמול וגם לא תיגמר מחר. היא תמשיך להיות נוכחת כל עוד בני האדם לא משנים את התודעה שלהם.

חשבתם אולי בעבר שעליתם בתדרים ועברתם לתדרים גבוהים יותר כמו למשל הממד החמישי או השישי וכו', אז יש לנו חדשות עבורכם יקירים, אתם עדיין נמצאים בממד השלישי ועדיין נלחמים. אתם עדיין נמצאים במצב של מלחמה ושליטה. כלומר לא זזתם מילימטר מהמקום שהייתם בו לפני עשרות שנים.

אתם שקוראים לעצמכם האדם הנאור או האדם המודע או האדם הרוחני, לא מבינים עדיין את מהות העניין ולכן אין לכם כלים כדי לשנות את מה שאתם רואים ואתם טומנים את ראשכם בחול כמו בת יענה ולא מוכנים לראות ולהתמודד עם המצב. וכאשר אתם רואים אינכם יודעים מה לעשות ואתם אובדי עצות, אתם נכנסים לדיכאון ומרגישים שכל העבודה שלכם שעבדתם במשך הרבה שנים ירדה לטמיון. אבל אנו אומרים לכם שזוהי חלק מהתוכנית האלוהית.

כאשר בני האדם עבדו את הפסלים והאבנים, אברהם היה הראשון שהבין שיש דברים מעבר לפסלים ולאבנים והתחבר לתודעה גבוהה ביותר והביא לאנושות את האמונה באל אחד. כך נוצרה הדת היהודית. ולאחר דורות רבים נכתבה הברית הישנה מה שנקרא בפיכם התנ"ך וניתנו חוקים חדשים. את הדת הזו הפיצו המאמינים בצורה נעימה ולא אילצו איש ללכת בדרכה.

לאחר תקופה של כשלושת אלפי שנים, היה צורך בחידוש, ואז הופיע אדם בשם יהושע, האדם הזה היה יהודי, הוא למד את הדת היהודית והתעמק בה. כאשר הגיע לתודעת על הוא פגש את אלוהים וקיבל תובנות וידע חדש. בתקופה הזו בני האדם עדיין לא היו מוכנים לעשות שינוי. לאחר מכן היו מסעות הצלב הידועות שאילצו אנשים בכוח להאמין בדת החדשה. היהודים מיאנו לשנות את דתם כי היו מאוד קשורים לחוקים ולמצוות ולא היו מוכנים לוותר על כך.

לאחר תקופה נוספת הגיע אדם נוסף בשם מוחמד וקיבל על עצמו חוקים חדשים ונכתב הקוראן. המאמינים שלו התחילו להשליט את הדת החדשה באמצעות מלחמות ופחד כפי שנעשה במלחמות מסעות הצלב.

היום אתם נמצאים שוב בתקופת מעבר. יש לכם שלוש דתות גדולות ששולטות על רוב האוכלוסייה על פני כדור הארץ. והיום הגיע הזמן לשינוי. שלוש הדתות כבר מיצו את היעוד והיעד שלהן. הן כבר לא עוד כלי להתחברות לאלוהים, אלא כלי לשליטה על האחר. וזה בהחלט לא היה היעוד של הדתות. הדת בעבר הייתה האמצעי שחיבר את האדם לאלוהיו. והיום אנשים הורגים ורוצחים ואונסים בשם הדת, בשם אלוהים, בשם הבורא וכו'. וזה יקירים הוא חילול הקודש.

הבורא רואה את כל הנעשה, שום דבר לא מוסתר מעיניו. ונפלה החלטה:

לא יהיו עוד דתות על פני כדור הארץ.

הגיע הזמן לפרק את כל המערך של הדתות על פני כדור הארץ.

הגיע הזמן לתת לכל אדם ואדם על פני כדור הארץ את חופש הבחירה כפי שאלוהים נתן לכל אדם את חופש הבחירה לבוא לכדור הארץ ולבחור מה להיות וכיצד לחיות.

מלחמת הדתות תגרום להכחדה של אזורים מאוד נרחבים של כדור הארץ. ואנו מדברים על מלחמת עולם. ומלחמת העולם הזו לא תהיה כמו מלחמות העבר שלכם. זו תהיה מלחמת עולם בין דתות ולא בין ארצות. לכן יהיה כאוס גדול. כי אנשים יהרגו את השכנים שלהם, את החברים שלהם ואת בני המשפחה שלהם. לא יהיו רחמים. אנשים לא יחוסו איש על רעהו ויהיה כאוס גדול.

והכאוס הזה יתחיל בירושלים, בהר הבית. זה המקום שיבעיר את האש בכל מקום על פני כדור הארץ. והאש תלך ותתעצם תלך ותזרע הרס, שבר, כאוס, כאב, צער וסבל. ואין מזור לכאב הנורא ולהרס העצום. זה יהיה כמו סופה שתסחוף את הכל. וזה יגע בכל אדם ובכל מקום על פני האדמה.

לאחר שהאבק המלחמות ידעך, ייווצר מנהג חדש על פני כדור הארץ והוא יושתת על

שלושה דברים: אהבה, אפשור ונתינה.

אהבה בין אדם לרעהו – ואהבת לרעך כמוך

לאפשר לאדם השני לדבר, לחשוב, לעשות כל מה שליבו חפץ ולתמוך בו

לתת כל מה שאפשר לתת זה לזה.

שיתוף פעולה במקום מלחמה

אהבה במקום שנאה

אפשור במקום מלחמה

נתינה במקום לקיחה

ואהבת לרעך כמוך זוהי כל התורה על רגל אחת.

ברגע שתבינו זאת ותפעלו לפי זה אז תעלו על דרך המלך. ותתחברו לאלוהים.

כי כדי להתחבר לאלוהים אינכם זקוקים לדת או למנהיג. אתם זקוקים רק לאמונה. אמונה בעצמכם ואמונה באלוהים. ברגע שיש לכם אמונה, אז ההתחברות היא קלה ביותר. אינכם צריכים לעשות דבר. זה פשוט נעשה עבורכם.

תהיו אמיצים ותאמינו באלוהים. אמונה באלוהים לא מחוברת לשום דת. היא רק אמונה.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.