12 Nov
12Nov

סוף עידן הגלגולים להתחבר למאסטר שתפנים ערב שער 11.11.18

היום 11.11.18 זהו ערב מאוד עוצמתי ומיוחד.

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון וארקטורוס הגענו היום לחגוג אתכם את החגיגה הזאת של המאסטר. היום הוא יום מיוחד והמלאכים נמצאים איתכם והם הגיעו תוך כדי שהם מצלצלים בפעמונים ומחצצרים בחצוצרות כדי להודיע ביקום כולו את ההתפתחות וההתקדמות שלכם במהלך האבולוציה של האנושות על פני האדמה. עברתם תהליך של התפתחות התקדמות והזדככות. זה כמו כביסה, משהו נסחט מכם. והתהליך הזה שעברתם זה תהליך של השלה השלתם מעליכם את כל הטראומות הפחדים והעכבות שעיכבו אתכם מלהתפתח וסוף סוף הגעתם לתדר של המאסטר. כל העכבות שחוויתם במהלך הגלגולים אתם יצרתם מתוך פחד מלהתקדם כי לא ידעתם ולא הבנתם מה מחכה לכם בעתיד. והעתיד מאחר שלא ידעתם אותו ולא הבנתם הפחיד אתכם. אתם פוחדים ממה שלא ברור או מוכר לכם. מאחר שלא ידעתם מה יהיה בעתיד אתם השלכתם על העתיד את הפחדים שלכם ואז יצרתם אותם. והפחדים שיצרתם עיכבו אתכם מלהתקדם ואז נכנסתם למעגל סגור של פחד להתקדם ועכבות וזה מה שיצר לכם את הגלגולים. ומאחר שלא יכולתם ליישם את הקראמה שלכם בגלגול אחד הייתם צריכים להגיע שוב ושוב כדי לנסות ליישם את הקארמה ושב ושוב נקלעתם לאותו מצב ונכנסתם למעגל סגור של לידה מוות ולידה מחדש.

היום באנו לבשר לכם שהמעגל האינסופי הזה של מוות ולידה מחדש המעגל הזה נשבר ונסדק והיום אתם יכולים לצאת מהמעגל האינסופי של לידה ומוות. כמאסטרים אתם יכולים להיוולד מחדש לעולם של אהבה חמלה וחסד. ואת העולם הזה אתם בונים היום באמצעות התודעה שלכם באמצעות האנרגיות שלכם שאתם משליכים הלאה לכיוון העתיד. בעולם הרוחני אין מימד של עבר או הווה או עתיד. יש רק הווה אחד מתמשך. אנחנו לא מחלקים. לכם קל יותר לחלק כדי להבין מה היה ומה יהיה. אבל בעולם הרוחני אין ממד של עבר וגם אין ממד של עתיד. יש רק הווה אחד מתמשך. לכן חלק מכם יכולים לנבא את העתיד. הם יכולים לראות אותו. גם אנחנו יכולים לראות את העתיד כי אנחנו חיים את העתיד כפי שאנחנו חיים את העבר ברגע זה. העבר ההווה והעתיד נחווים ביחד בעת ובעונה אחת ברגע נתון. כשתבינו את זה תוכלו להבין את התהליכים שאתם עוברים בחיים האלו. אנחנו אומרים לכם שהחיים ניתנו לכם במתנה ואת המתנה הזאת אתם הענקתם לעצמכם והבאתם לעצמכם. אנחנו רוצים לקחת אתכם לממדים הגבוהים כדי שתחוו את המאסטר בתוככם את המאסטר שאתם.

מדיטציה

שבו בנוח תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. 

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תראו שמלמעלה מגיעה מרכבה תלת ממדית בצבע סגול ומכילה את כל החדר הזה וכולם יושבים בתוך המרכבה. המרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר ועולה למעלה למעלה מעבר לכוכבים ולגלקסיות והשמש שלנו עולה ועולה... ומגיעה לכוכב שכולו אור. אתם יוצאים מתוך המרכבה ומתבוננים ורואים שמתוך האור מגיחים הרבה מאוד מלאכים. לכל אחד מכם מגיע מלאך ומתמזג איתו. תראו איך אתם מתמזגים עם המלאך והופכים לאחד. כאשר אתם הופכים לאחד עם המלאך אתם יכולים לראות דרך העינינים של המלאך. אתם יכולים לדעת להבין ולשמוע מעבר לחושים הפיזיים שלכם. תראו שהכל נפתח לפניכם. אתם יכולים לראות את כל הגלגולים שלכם את כל החוויות שחוויתם אי פעם. אתם יכולים לראות את העבר ההווה והעתיד כמקשה אחת. אתם יכולים להבין את כל התהליכים שעברתם מרגע שהישות שלכם נוצרה. ואתם יכולים לראות איך ומתי הישות שלכם תפסיק להתקיים בזכות עצמה. כאן אתם מבינים שהחיים שלכם על פני האדמה ברגע זה הם רק חלק קטן מאוד מהחיים האמיתיים שלכם. הם רק נקודה בתוך המתאר האינסופי הזה שנקרא חיים. כי החיים לא מתחילים ומסתיים בגוף אלא נמשכים עד אינסוף. אתם יכולים לראות את מהלך החיים שלכם אחרי המוות. מי אתם מה אתם עושים לאן אתם הולכים עם מי אתם מתרועעים איזה תדר אנרגטי יש לכם איך אתם מתקדמים מהמקום שאתם נמצאים בו, אתם יכולים לראות להבין ולדעת כל מה שאתם רוצים.

תנו לעצמכם להתגלש כמו במגלשה אל תוך החיים הקודמים שלכם ולהבין את החוויות שלכם. כאשר תראו את החוויות הקודמות אתם תבינו למה אתם חווים את החוויות היום כפי שהם. אתם יכולים גם להתגלש אל העתיד ולהבין מה יהיה בעתיד. הכוונה לא רק בחיים האלו מה יהיה בעוד יום או בעוד שנה או עשר שנים אלא מה יהיה בעתיד כישות אחרי שתעזבו את הגוף הזה בחיים האלו. כעת אתם מבינים שהחיים הפיזיים הם זמניים. אתם נמצאים על כדור הארץ באופן זמני. אתם נולדים חיים פרק זמן בתוך גוף ואז מחליט להשיל אותו מעליכם ולהמשיך הלאה. אתם מבינים שהמוות לא סוף פסוק ואת המוות אתם בוחרים מתי ואיך ובאילו נסיבות אתם תעזבו את הגוף הזה כאשר תהיו מוכנים.  כמאסטרים אתם יכולים ללמוד מהחוויה הזאת. 

כעת תראו שישות מאוד עוצמתית עומדת מולכם ומזמינה אתכם להתקרב אליה. הישות מניחה את כף היד שלה על המצח שלכם ואתם מרגישים שהאנרגיה שהיא מעבירה לכם ממלאה לכם את כל הראש וכל הגוף והראש שלכם נפתח כמו פרח. צ'קרת הכתר שלכם נפתחת כמו פרח עם אלף עלי כותרת ואתם מרגישים שאתם נמצאים במקום אחר בתדר אחר. זוהי חניכה למאסטר. אתם קיבלתם חניכה להיות מאסטר. כמאסטר אתם יכולים לראות להבין לדעת לחוש לא רק את מה שקורה לכם בחיים שלכם ובגוף שלכם אלא אתם יכולים לחוש לדעת ולהבין גם את מה שקורה אצל אחרים. אתם הופכים להיות יותר עדינים יותר אוהבים ויותר מכילים. ואתם מרגישים שאתם אחד עם כל מה שיש. תרגישו איך כל היקום נמצא בתוך הלב שלכם. אתם מכילים את כל היקום בתוך הלב. 

כעת תראו שנפתח לפניכם מסך פנוראמי מאוד גדול ואתם מתבוננים לתוכו ורואים את כדור הארץ. מהמקום שלכם אתם יכולים לעשות שינוי. כמסטרים אתם יכולים לשלוח אנרגיה לכדור הארץ לבני האדם לבעלי החיים לאדמה למים לאוויר ולכל מה שיש. תשלחו את האנרגיה הזאת העוצמתית של המאסטרים לכדור הארץ ולאנושות ותתבוננו על השינוי שכדור הארץ עושה. על השינוי שהאנושות עושה. שימו לב שהסערות שוככות המים מטהרים האוויר מטהר האדמה נקייה בני האדם מלאי אהבה וחמלה איש לרעהו מלאי חסד אושר תראו בעיני רוחכם את כדור הארץ שהייתם רוצים שיהיה. תיצרו אותו כי אתם היוצרים ואתם הבונים ואתם המאפשרים הכל בידיים שלכם. 

כעת תצללו לתוך המסך הפנוראמי ותראו את עצמכם בתוך כדור הארץ שדמיינתם ותדמיינו שאתם חיים בכדור הארץ הזה. שימו לב לאנשים שאתם פוגשים איך הם נראים איך אתם מרגישים לידם מה קורה להם תראו שהאנשים מלאי אהבה שמחה ובריאות. תראו שאנשים מתחבקים ביניהם עוזרים זה לזה ושמחים אחד בשמחת האחר. כדור הארץ שדמיינתם הוא זה שאתם יוצרים בעתיד. ככל שתדמיינו אותו יותר כך תצרו אותו יותר מהר ככל שיותר אנשים ידמיינו אותו תצרו אותו יותר מהר. 

כעת תדמיינו שאתם חוזרים לתוך המרכבה ומגיעים לתוך החדר הזה אתם יושבים על הכסאות שימו לב איך אתם מרגישים בפנים. מה אתם רואים מה אתם חווים, אתם יכולים לשבת עוד קצת בתוך האנרגיה הזאת להרגיש את  המלאך שאתם ליהנות ממי שאתם.

כעת תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.