12 Jan
12Jan

ערב טוב וברוכים הבאים

היום נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, המלאכים מיכאל, רפאל, עוזיאל, גבריאל, אוריאל והמאסטרים הגדולים וישויות אור רבות שהגיעו מממדים גבוהים במיוחד.

אהובים יקרים, אנחנו רואים את העבודה הברוכה שלכם ושולחים לכם המון אהבה וחיזוק. כל ערב כזה מביא לכם הבנות, תובנות, ידע וריפוי בכל הגופים, הגלגולים והרבדים שלכם. העבודה שלכם מורגשת ונראית למרחוק. אפילו שאתם חושבים שלא עשיתם דבר, אתם עושים המון. תאמינו בעצמכם ובייעוד שלכם ותלכו אחר תחושות הבטן והידיעה הפנימית שמה שאתם עושים נכון. שימו בצד את מה שאומרים לכם אנשים אחרים או הרופאים שלכם או המורים שלכם. תחושות הבטן והאינטואיציה שלכם הם המצפן שלכם. תלכו אחריהם ותגיעו רחוק וגבוה מאוד.

התחלתם שנה חדשה, התחלתם את שנת 2016. השנה הזאת היא בעצם סגירת אנרגיה קשה שמשכתם אחריכם משנת 2000. השנה הזאת היא סוף של תדר אנרגטי חזק ועוצמתי, תדר של כאוס, חורבן, מלחמות ואסונות. במשך 15 שנים אתם מנסים להעלות את התדר של האנושות וכדור הארץ, אבל ככל שאתם עולים גבוה יותר, אז האנרגיות הנמוכות מתעקשות להישאר. ונוצר מצב שהאנרגיות הישנות טרם עזבו והאנרגיות החדשות עדיין לא עוגנו בתוך כדור הארץ. לכן אתם חווים כאוס מסביבכם.

בשנת 2016 תהיה תפנית חשובה מאוד עבור האנושות ועבור כדור הארץ שלכם. העבודה שלכם נושאת פירות. והאנרגיות החדשות של אהבה, שמחה אושר ואור יתפשטו ויעוגנו בתוך כדור הארץ ובתוך האנושות. אנחנו אומרים לכם שהשנה הזאת מסכמת את החוויות של 15 השנים האחרונות ובשנת 2017 תחוו חוויות הרבה יותר יפות וזורמות ותחוו את האור בעוצמה גבוהה יותר.

אנו פונים אליכם, עובדי האור ומפיצי האור על פני כדור הארץ, לפעול ביתר נחישות ואמונה שלימה שהעבודה שלכם אכן אמיתית ויוצרת שינוי.  דעו שכל מה שאתם רואים היום סביבכם הוא למעשה אשליה. אשליה שיצרתם כאשר פעלתם נגד הזרימה הטבעית שלכם, הזרימה של האהבה הקוסמית והאור הזורם שהוא אור האלוהים.

כדי להעצים את האנרגיות וליצור מצב שאתם יכולים לעלות בתדרים גבוה יותר ויותר, עליכם קודם כל לפתוח את הלב. הלב שלכם בנוי לא רק מאיבר פיזי שאתם יכולים לראות או לחוש, הלב שלכם בנוי גם מאנרגיה עדינה ורכה. כל הרגשות והפגיעות מתלכדות בתוך הלב האנרגטי הזה ומשפיעות עליכם בכל הגופים והרבדים שלכם. כאשר הגוף האנרגטי נפגע, אז גם הגוף הפיזי נפגע וזה משפיע על התפקוד שלכם, גם הפיזי וגם האנרגטי וגם הרוחני. לכן הדבר החשוב ביותר הוא לרפא את הלב. לאחר ריפוי הלב אתם תהיו מוכנים גם לפתוח את הלב הקוסמי שלכם, הוא לב האור.

לב האור או הלב הקוסמי נמצא מעל הלב הפיזי שלכם. יש לו את כל הסממנים של לב. ובתוכו נמצאות כל התכונות הנעלות שלכם. הלב הקוסמי יודע לראות, לחוש, לדעת, לשמוע ולהבין. הלב הקוסמי שלכם מחובר לניצוץ האלוהי שלכם ולניצוץ האלוהי של כל מה שיש. הלב הקוסמי הוא השער שדרכו אתם יכולים להיכנס להיכל הקריסטל שבשמש המרכזית שהיא לב האל.


מדיטציה

עצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור.

כעת תתבוננו לתוך הגוף שלכם ותראו את הלב הקוסמי שלכם שנמצא מעל הלב הפיזי.

תתבוננו על הלב הקוסמי ותראו באיזה מצב אנרגטי הלב הקוסמי שלכם נמצא, מה קורה לו, איזה תדר הוא מחזיק, מה קורה מסביב ללב הקוסמי, תראו את הלב הקוסמי שלכם בצורה ברורה ובהירה ביותר.

כעת תתבוננו מסביב ותראו את אחד הכרובים (מלאך תינוק קטן) ניגש אליכם ומעניק לכם מפתח מזהב. אתם לוקחים את המפתח וניגשים ללב הקוסמי שלכם. אתם מכניסים את המפתח לתוך מנעול שנועל את הלב שלכם במשך עידנים רבים. וזאת על מנת להגן עליכם. כי פתיחת הלב הקוסמי במפתח הזהב זוהי פעולה שרק בני אדם מוארים יכולים לעמוד בה מבחינה אנרגטית ורוחנית. לכן הלב הקוסמי היה נעול תקופה ארוכה מאוד על מנת להגן עליכם. אבל כעת אתם מוכנים ויכולים לצנר את האנרגיות הגבוהות והעוצמתיות מהבורא הראשוני ולכן אתם יכולים גם לפתוח את מנעול הזהב במפתח הזהב שקיבלתם מהכרובים.

כעת הלב הקוסמי שלכם פתוח  ואתם יכולים לצנר את האור האלוהי ישירות לתוכו. תתבוננו על הלב הקוסמי שלכם ושימו לב לקרני האור הקריסטלי שמגיעים אליו מכל הכיוונים. שימו לב לקרניים הללו שהם קרניים היוליות ראשוניות מהבורא הראשוני. הקרניים נכנסות פנימה ומטעינות את הלב הקוסמי באנרגיה לבנה קריסטלית זוהרת ובוהקת.

כעת תראו את הלב הקריסטלי שלכם משנה את התדר שלו ונראה כעת יותר קריסטלי ויותר שקוף. הלב הקוסמי שלכם כעת שקוף. השקיפות שלו זוהרת באור נגוהות. והוא כעת מתנהג כמגנט. מגנט שממגנט אליו בני אדם שזקוקים לריפוי וטיהור אנרגטי.

מעכשיו יבואו אליכם אנשים שיזדקקו לריפוי, איזון וטיהור אנרגטי. ואתם תהיו מסוגלים לעזור להם להתאזן ולהירפא. הריפוי יתבצע באופן אוטומטי מעצם הנוכחות שלהם לידכם. הלב שלכם כעת הוא אנרגיה מרפאה בפעולה. אתם תרפאו אנשים ברכבות, באוטובוסים, ברחובות ובמקומות הומי אדם.

ככל שתרפאו יותר בני אדם, כך המעגל של בני אדם שיבואו כדי לקבל מכם ריפוי יגדל ויתעצם. כי אתם מאסטרים. וכעת אתם מתחברים למאסטריות שלכם ומפעילים אותה הלכה למעשה.

כדי להעצים את האנרגיות המאסטריות שלכם עליכם להיות בענווה. הענווה היא המפתח לכל העבודה האנרגטית שאתם עושים. וכאשר אתם בענווה אז אתם באמת ובתמים מיישמים את הייעוד שלשמו באתם לכדור הארץ בגלגול הנוכחי.

אתם מבורכים, אתם מבורכים, אתם מבורכים

וכך הוא

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.