07 Jun
07Jun

מעגל הלידה והמוות  ערב שער 6/6/18

תקשור עם ישויות אוריון

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון. אני סת.

אנחנו קבוצה של ישויות מגיעים אליכם מקבוצת הכוכבים אוריון. בכל פעם שאנחנו מגיעים אנו מביאים אליכם עוד ועוד ידע אנרגיה  הבנות תובנות ועוצמות כדי להעצים אתכם ולהנחות אתכם בנבכי היקום.

אתם מכירים אותנו הייתם איתנו הרבה מאוד פעמים ובכל פעם מחדש אתם בורחים לחזור ולהתגלם בתוך גוף פיזי. בכל פעם שאתם מתגלמים בגוף פיזי אתם לומדים שיעורים מהחוויות ומכל מה שקורה לכם על פני האדמה.

תבינו שכשאתם חולים וקשה לכם אף לא מעניש אתכם או עושה לכם משהו רע כל החוויות שלכם אתם בוחרים וחווים אותם כדי ללמוד על עצמכם. ללמוד כמה אתם אוהבים, כמה חמלה יש בתוך הלב שלכם, כמה אתם חזקים, כמה אתם עוצמתיים, איך אתם מתמודדים עם בעיות מסוימות. אתם עוברים דרך החוויה המחלה והטראומה וזו בחירה שלכם איך לעבור כמה זמן לעבור מה ללמוד מה מוסר ההשכל מתוך החוויה הזו וכל הלימוד והמסקנות שאתם מגיעים אליהם אתם מביאים ומעשירים את הנשמה שלכם. הנשמה שלכם זה אתם. גם אנחנו זה אתם. אתם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אתם משאירים חלקים שלכם בכל מיני מקומות על פני הגלקסיות והיקום. לפעמים אתם רואים את עצמכם בחלומות או בחלום בהקיץ במקומות אחרים בגוף אחר כיצורים אחרים בתדר אחר ואתם נבהלים. אנחנו רוצים לומר לכם שזה אתם. ואתם בוחרים להגיע אל אותם יצורים ולהיפגש איתם כדי לפתוח את התודעה שלכם ולהבין שבעצם אתם נמצאים בהרבה מאוד עידנים ומקומות ביקום בעת ובעונה אחת ואתם חווים חוויות שונות שמעצימות אתכם ומלמדות אתכם על עצמכם.

בין הבחירות שלכם בחרתם גם את מסלול המעגלי האינסופי של לידה ומוות. אתם נולדים חיים תקופה מסוימת מתים ושוב נולדים וחוזר חלילה. את המחזוריות הזאת אתם עושים הרבה מאוד זמן. וכעת הגיע הזמן לעשות שינוי. כאשר תעשו שינוי בתודעה ותבינו שאתם נמצאים בכל המקומות העידנים הגלקסיות הגופים בעת ובעונה אחת ותקבלו את זה אתם לא תצטרכו יותר לחזור שוב ושוב ולהיוולד מחדש כי לא תצרו יותר קארמה. לא תצרו יותר את הרצון לחזור שוב ושוב ולהתגלם בתוך גוף. ותבחרו להישאר כישות. הגוף שלכם הוא הכלי שבאמצעותו אתם מתקדמים על פני האדמה. ככל שאתם תהיו בתדר יותר גבוה כלומר ככל שתצנרו אנרגיה ברמות גבוהות יותר אתם תעלו ותיקחו את הגוף הפיזי יחד איתכם. וזו הלמידה שלכם היום לעלות בתדרים ולא להשאיר את הגוף מאחור, הכוונה לאנשים החולים, אדם חולה זה אדם שנמצא בתדר אנרגטי נמוך. אדם חולה האנרגיות שלו לוקחות אותו למקומות של כעס פחד תסכול חרדות ומוות. כשהאדם מלא פחד וחרדה אז הוא בורח למוות. כך הוא לא צריך להתמודד ולהילחם יותר ואז הוא מתחיל את המעגל של לידה ומוות מחדש.

כוכב אוריון הוא כוכב של הבריאה שלכם כבני אדם. כאשר אתם מתחברים אליו ונכנסים פנימה ומצנרים את האנרגיה שנמצאת שם אתם יכולים להיזכר מי אתם כי אתם פותחים את התודעה והאנרגיה הגבוהה והעוצמתית עוזרת לכם להיפתח ואז אתם יודעים. פתאום נגלה לכם מי אתם מה היעוד שלכם ואיזו מורשת אתם משאירים אחריכם. איזו תביעת אצבע אתם משאירים לדורות הבאים. לפעמים אתם מרגישים שאתם חייבים לכתוב ספר או לצייר ציור או לטייל בעולם או ללמד או להדריך והתחושה הזאת מאוד חזקה אצלכם וכל האנרגיות דוחפות אתכם לשם אפילו שלא עשיתם את זה אף פעם קודם לכן, זו הרצון לשים את תביעת האצבע שלכם לאחר שאתם הולכים.

כל מה שקיים סביבכם הוא לא בא לשרת אתכם אלא ליצור הרמוניה סביבכם. כשאתם מסתכלים על בעלי החיים הם לא באו לשרת אתכם בעלי החיים נוצרו לפני שהאדם נוצר והם חיים בזכות עצמכם הם לא באו לשרת איש. האדמה לא באה לשרת אתכם כך גם המים והחמצן והאוויר וכל מה שיש. אתם אמורים הייתם לחיות בהרמוניה עם כל מה שיש סביבכם לא לנצל את המשאבים לצרכים שלכם. לא להרוס, לא לקלקל. התבוננו על בעלי החיים תראו שהם אוכלים בדיוק כמה שהם צריכים ולא מעבר לזה. הם לא אוגרים שיהיה להם למחר. הם בטוחים שמחר יהיה להם את מה שהם צריכים. אתם כבני אדם בגלל הפחד שלכם שלא יהיה מחר אתם אוגרים וצוברים כסף אוכל ביגוד בתים אדמות ועוד. כאשר תסתפקו במה שיש לכם ותכבדו את עצמכם את האחר ואת הטבע אתם תחיו בהרמוניה. אתם תחיו מתוך אהבה ושמחה. כל הכאבים הפחד והטראומה הכל יעלם.

מדיטציה

תעצמו עיניים תתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תראו שבמרכז החדר מגיעה מרכבה תלת ממדית בצבע סגול וכולנו נכנסים לתוך המרכבה הזו. תראו את מאסטר סת מוביל את המרכבה ועוד ישויות אור ומאסטרים נמצאים סביבכם. המרכבה עולה למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה מאחורי האורות הכוכבים והגלקסיות ומגיעה לכוכב אוריון. כשאתם יוצאים מהמרכבה אתם יושבים במעגל ומסביבכם עומדות הרבה מאוד ישויות אור בוראות ומברכות אתכם.

סת עומד מולכם ונוגיע לכם בעין השלישית בכתר ובלב. תראו איך הלב נפתח לרווחה העין השלישית נפתחת לרווחה והכתר נפתח לרווחה. אתם יכולים לראות מעבר לחמשת החושים שלכם. תראו שהידע מתחיל להציף אתכם. אתם רואים את עצמכם בגלגולים אחרים קודמים אתם רואים את דמותכם במקומות אחרים כיצורים שונים. תקבלו את עצמכם כפי שאתם. תגידו לעצמכם אתם מקבל או מקבלת את עצמי. תנו למדע ולידע לזרום בתוך התודעה שלכם ולתוך הDNA שלכם.  כעת אנחנו מקדדים מחדש את ה         DNA שלכם כדי שיהיו לכם יותר גדילים מה שיעזור לכם בהתפתחות הרוחנית שלכם. תראו שהידע שמגיע לתוך המוח שלכם ממשיך בתוך נוזל המוח לעמוד השדרה דרך חוט השדרה ומזין את הגוף שלכם עד עצם הזנב. הרבה מאוד ידע מקודד כעת דרך עמוד השדרה שלכם. תנו לזה לקרות ולהיות.  כעת אתם משנים תדר אתם משתנים. האנרגיות שלכם נעשות יותר עדינות מכילות וזורמות

כעת תראו שסת עומד שוב מולכם ונוגיע לכם בעין השלישית וחוזרים לעצמכם ומתבוננים מסביב נכנסים לתוך המרכבה התלת ממדית בצבע סגול שמתחילה להסתובב ולהסתחרר ולחזור דרך הכוכבים והגלקסיות והאור הגדול לתוך החדר הזה. כשאתם יושבים ומתבוננים על עצמכם אתם רואים את השינוי שחל בכם. עכשיו אתם יכולים לראות לקלוט ולהבין כל מה שקורה סביבכם בכל הרבדים והגופים כאילו יש לכם חיישנים יותר עדינים. אנחנו מבקשים מכם שתשתמשו ביכולות האלו בעדינות כלפי עצמכם. התהליך שעברתם היום הוא תהליך של פתיחות. פתחתם את הלב ואת היכולת שלכם לתקשר גם עם אנשים וגם עם ישויות. לכן אנחנו אומרים לכם להיות עדינים עם עצמכם לעשות את זה בהדרגה בעדינות לאט לאט לא בבת אחת. שימו לב לדקויות. תעשו את זה מהלב.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.