10 Jan
10Jan

כדור הארץ נכנס לסחרור אנרגטי שבו כל האנרגיות מתקבצות יחד לאנרגיה אחת. התקבצות האנרגיות מביאות לכאוס ולאנדרלמוסיה כללית. סופות טורנדו, צונאמי, התפרצות של הרי געש, רוחות עזות, ימים ואגמים קפואים, אדמה קפואה, שינוי מזג אוויר בכל הפלנטה.

הדברים הללו לא יקרו ביום אחד וגם לא בשלושה ימים. אלו תהליכים שקורים ויקרו במהלך שלוש השנים הבאות עד לשנת 2016. ככל שנתקרב יותר לתאריך הזה, כך התהליכים ילכו ויתעצמו.

כל מה שנחוץ עבור בני האנוש הוא התרכזות והתמקדות בלב. בתוך הלב שלכם יש משכן של האל. ישנו מקום שהוא המרכז. הלב שלכם כבני אדם. בתוך הליבה של כדור הארץ יש את הלב של כל האנושות. זהו המרכז של כל האנשים שחיים על פני כדור הארץ.

כאשר אתם מחברים וממזגים את הלב שלכם עם הלב של כדור הארץ, אתם יוצרים מרכז חדש. אתם יוצרים מרכז גלקטי. כאשר אתם יוצרים את המרכז הזה, אז אתם יכולים ליצור איזון והרמוניה בחיים על פני כדור הארץ עבור כל אחד מבני האנוש.

בתוך כדור הארץ, בתוך הליבה של כדור הארץ שלכם ישנם יצורים וישויות שפועלים לאזן את הכדור מבפנים כדי שהוא לא יאבד את שיווי המשקל שלו בגלל כל השינויים שקורים בעת ובעונה אחת.

מסביב לכדור הארץ, ישויות מכוכב סיריוס שהם בעצם הישויות שבראו את המין האנושי ומגיעים מידי פעם לכדור הארץ כדי לבדוק את ההתפתחויות והצמיחה של האנושות, ישויות אלו יצרו אנרגיה שעוטפת את כדור הארץ ושומרת עליו מפני פגיעה חיצונית ופגיעה פנימית. בני האדם  נמצאים במקום של הפרדה ופילוג. ומהמקום הזה הם עושים פעולות להשמיד ולהכחיד כל דבר כדי שיתאפשר להם לשלוט. השליטה תמיד מנותבת על ידי האגו שלוקח שליטה ומוכן להרוס הכל על מנת לשרוד. היום אתם רואים את מלחמת ההישרדות של האגו בכל מקום על פני כדור הארץ. ממשלות, שליטים, צבאות, פוליטיקאים, בנקים, מקומות פיננסיים ועוד. כל אלו עושים הכל כדי לשרוד ולהמשיך לשלוט.

העולם שלכם משתנה. הוא משתנה כך שהשליטה כבר לא תהיה גולת הכותרת. כי לא יהיה במה לשלוט. הכסף יאבד מערכו. הממשלות תאבדנה שליטה ותתפוררנה. הצבאות יאבדו את האחיזה שלהם כי בני האדם כבר לא ינותבו באמצעות הפחד. הפחד כבר לא יהווה כלי בידי השליטים כדי לשלוט בהמון.

אתם מתחילים להתעורר ולהתבגר. אתם מתחילים לשנות את התודעה שלכם ואת המודעות שלכם. אתם מתחילים להיות מודעים למצב שלכם, לאנרגיה שלכם וליכולות שלכם. אתם מתחילים להיות מודעים לעוצמות הפנימיות שלכם ולהבין שאתם לא שונים מאותם שליטים. יש לכם את אותם הגנים ואותם היכולות. ואי אפשר יהיה לשלוט בכם יותר. אתם רואים את ההתקוממות של עמים רבים בכל רחבי הגלובוס. ממשלות נופלות והעם כבר לא מוכן לקבל את הסיפורים של השליטים. בני האדם היום משכילים, מפעילים את השכל הישר שלהם ולא מוכנים ללכת אחרי שליטים רודנים. הם מחפשים את הצדק והשלום הפנימי.

אתם עושים היום שינוי בתודעה ובתפישה, דבר שישנה לכם את החיים מקצה לקצה. והשינוי יתהווה בתהליך של שלוש שנים הבאות. זה לא יקרה בין לילה. אבל בכל זאת לאחר שלושה ימים של שינוי בתודעה תחושו את השינוי ואת ההתחדשות.

חשוב שתהיו בתוך המרחב שלכם ותתרכזו בלב. הלב הוא המרכז. ומהלב שלכם תתחברו ללב הפלנטה ומשם ללב האל. כאשר כל האנושות מחוברת ללב האל יחד עם הפלנטה, זה ייצור עולם חדש. כל התדרים יתלכדו ויתרכזו יחד ותיווצר הרמוניה מקודשת שכדור הארץ והאנושות יהיו בתוכה. תרגישו את ההתחדשות, תשמעו את שירת המלאכים ותהיו חלק מההוויה של אלוהים. רק יחידי סגולה יכולים ורשאים להיות בתדר הזה של החמלה והאהבה הקוסמית. רק יחידי סגולה יכולים להיות בתדר של השכינה, בתדר של ההוויה האלוהית. ואתם הנכם יחידי הסגולה האלו.

לכן באנו היום לחגוג את ההכתרה שלכם למלאכים. לאלו שיהיו החלוצים וימשכו אחריהם את כל האנושות לחוות עולם חדש שמעולם לא היה קיים על פני כדור הארץ. עולם של אהבה ללא תנאי, עולם של אחווה, עולם של נתינה, שמחה ועוצמה. עולם של יופי השכינה.

אנו מודים לכם על היענותכם לאתגר הגדול שהצבנו לפניכם. אנו מודים לכם על העבודה המקודשת שאתם עושים ואנו מודים לכם על היותכם. כל האנשים נקראו לכדור הארץ,  אבל יש רק מעטים שהם הנבחרים. ואתם הם הנבחרים.

עקבנו מקרוב אחר ההתפתחות והצמיחה שלכם וליווינו אתכם בכל החוויות, התסכולים וההצלחות שלכם. וכעת אנו באים לחגוג יחד איתכם את הניצחון של האור, את הניצחון של השכינה, של האהבה ללא תנאי, של האלה, האם, האנרגיה הנשית. הללויה.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.