01 May
01May

נמצא כאן רב המלאכים מטטרון. יחד איתו נמצאים גם המלאכים מיכאל, גבריאל, אוריאל, רפאל ושכינת האל מברכים אתכם באור ואהבה גדולים.

פעם הממדים היו נפתחים כל אחד בנפרד בפרקי זמן גדולים זה מזה. ולבני האדם היה מרווח של זמן כדי לעכל לעבד ולהכיל את האנרגיות החדשות שיורדות.

היום ממדים רבים נפתחים בעת ובעונה אחת. אתם נקראים להיות מוכנים מבחינה אנרגטית ופיזית לקבל ולהכיל את העוצמות והאיכויות של האנרגיות. זאת הסיבה שהיום יותר מתמיד יורדים הרבה מאוד מלאכים, כרובים, ישויות אור, מאסטרים ואנרגיות מרבדים מאוד מאוד גבוהים. לא תמיד הגוף שלכם יכול להכיל את מה שיורד. לכן הגוף נקרא למנוחה כדי שהאנרגיה תוכל לחדור ולשנות את הגוף ומכלול האנרגיות שבתוכו.

אתם נכנסים כעת לעידן העידנים. כלומר למקום שלא הייתם בו קודם לכן. מקום שבו כל הממדים נפתחים. כשאנו אומרים כל הממדים הכוונה לכל הממדים גם הגבוהים וגם הנמוכים. הכל נפתח בבת אחת. מגיעות אליכם ישויות מכל מקום ביקום. גם מהמקומות הנמוכים וגם מהמקומות הגבוהים. והיום אתם בוחרים. הבחירה שלכם היא גם לאיזה מימד אתם רוצים להתקדם וגם מי אתם רוצים להיות בעתיד. לאיזו אנרגיה אתם רוצים להיות מחוברים ואת מי אתם בוחרים כמדריכים הרוחניים שלכם.

הבחירות שלכם היום ישפיעו על החיים שלכם בעתיד של החיים האלו וגם על הישות שלכם בממדים אחרים. מה אתם בוחרים? היכן אתם רוצים להיות? את מי אתם רוצים לפגוש? על מה אתם רוצים לעבוד? אילו אנרגיות יהיו יותר דומיננטיות בחיים שלכם מכאן והלאה וכו'.

המלאכים יכולים לעזור לכם ליישם את מה שאתם בוחרים אבל אינם יכולים לבחור במקומכם. הם יכולים לגבות אתכם ולעזור לכם לעזור לעצמכם אבל אינם יכולים להיות אתם. הבחירות הן שלכם. תחליטו מה אתם רוצים ואת זה תיישמו הלכה למעשה בחיים הפיזיים שלכם.

הממד הירוק – הוא הממד שבו אתם מאזנים את האנרגיות שלכם לקראת קפיצה לממד גבוה יותר.

הממד הסגול – הוא ממד שבו אתם מרפאים את כל הגופים האנרגטיים שלכם. כאשר הגופים האנרגטיים שלכם בריאים אז גם הגוף הפיזי בריא וזורם.

הממד הכחול – הוא הממד שבו אתם נכנסים לתוך אוקיאנוס כחול ושוחים עם הדולפינים והלוויתנים. זהו הממד שבו נשמרים כל הסודות של כדור הארץ ושל היקום. חיבור למימד הכחול יאפשר לכם להבין תהליכים שאתם וגם כדור הארץ שלכם עובר.

הממד האפור – הוא ממד שבו אתם נכנסים לערפל חושים ומאבדים את חוש ההתמצאות ביקום. כאן המקום לבקש את עזרת המלאכים והכרובים כדי להוציא אתכם מתוך הבלבול וחוסר הבהירות.

הממד הוורוד – הוא הממד של האהבה הקוסמית של הבריאה. כאן אתם עטופים באהבה. כאשר אתם במקום הזה, אתם עטופים באהבה. תפנימו את האהבה הזו ותביאו אותה לתוך החיים הפיזיים שלכם.

הממד הלבן – הוא ממד של אור לבן זוהר. בממד הזה כל מה שנמצא נבלע בתוך אור האינסוף. וגם אתם נבלעים בתוכו. אתם מאבדים את האינדיבידואליות שלכם והופכים לאור.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.