22 Dec
22Dec

מלחמה בין אור לחושך חלק ג' 

ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 21/12/2020  שהוא היום הקצר ביותר בשנה

נמצאים איתנו מטטרון ומלאכי שרת ומלאכי עליון ומלאכי האור 

אני רואה סולם ויורדים בסולם הזה הרבה מאוד מלאכים עם כנפיים לבנות וגדולות. 

הם עומדים במעגל והמעגל יוצר ספיראלה שעולה כלפי מעלה. יורדים עוד ועוד ועוד מלאכים. 

אנחנו אוהבים אתכם ונמצאים איתכם כל הזמן. אתם אף פעם לא לבד.  היום אתם מציינים את היום הקצר ביותר בשנה וכל האזור שלכם עושה שינוי. הכוכבים מתקרבים זה לזה ומשפיעים אחד על השני. נוגה וצדק מתקרבים לכדור הארץ ומשפיעים ומשפעים על הכדור ועל האנושות. אתם עוברים טרנספורמציה כלומר שינוי של 90 מעלות וכדי לעבור את השינוי הזה אתם חייבים באופן אישי כל אחד ואחת מכם לעשות שינוי פנימי כדי להדהד באותו תדר אנרגטי עם המלאכים. וזה מה שיגרום לכם לשרוד. 

היום האנונות הולכת במדרון מאוד חלקלק. ואם האנושות תמשיך ללכת במדרון הזה היא תגיע להרס עצמי. זה קרה כבר בעבר. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את התקופה הזאת ולעזור לכם לשרוד ולהיות. כדי שהתוצאות יהיו אחרות ושונות ממה שהיה בעבר. אמרנו לכם בעבר שהאנרגיות ותדר משתנים והאנרגיה הזכרית הייתה מאוד דומיננטית על פני כדור הארץ במשך אלף שנים ועכשיו התחילה בשנת 2012 האנרגיה הנשית צועדת קדימה ולוקחת את השרביט של השליטה על כדור הארץ.  

אנחנו דיברנו איתכם בעבר בפעמים קודמות על כך שיש מלחמה בין אור לחושך. זה חלק מהלחמה הזאת. כי החושך לא מוכן לוותר על השליטה והאור הגיע הזמן שייקח את השליטה לידיו. אנחנו רוצים היום לתת לכם כלים כדי לעזור לאנושות ולכדור הארץ שיהיה יותר קל לצנר את האנרגיות של האור. על פני כדור הארץ יש שבעה שערים. ובמהלך העידנים והשנים הישויות הנמוכות ישויות החושך יושבות שם ומפריעות לאור לחדור לכדור הארץ ולעזור לכם. 

אתם, עובדי האור ומפיצי האור לקחתם על עצמכם תפקיד לפתוח את השערים האלו והיום תקבלו כלים שיעזרו לכם לעשות את העבודה הזאת. אנחנו עובדים ביחד איתכם אתם לא לבד אבל אנחנו זקוקים לכם לגוף הפיזי שלכם לאנרגיה שלכם לתודעה שלכם כי רק באמצעות התודעה שלכם אתם יכולים לשנות את העולם שלכם. אנחנו כל הזמן עוזרים והמון אבל המפתח נמצא בידיים שלכם.  הגיע הזמן שתיקחו אחריות על הגוף שלכם, על החיים שלכם, על כדור הארץ שאתם חיים עליו במשך מאה ועשים שנה. האחריות היא שלכם. זוהי רק החלטה. אתם צריכים רק להחליט.   

 מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. 

תנשמו מהאף לתוך הבטן ותנשפו מהפה. תעשו את זה כמה פעמים. כעת תתמקדו בצ'קרת הבסיס ותזהו את האנרגיה של הקונדליני שנראית כמו קפיץ.

 תתחילו להעלות את האנרגיה של הקונדליני כלפי מעלה מסביב לעמוד השדרה. ותתנו לאנרגיה הזאת לשבת בתוך המוח שלכם. תעלו עוד ועוד אנרגיה אל המוח.

 כעת תרגישו שהמוח שלכם מאוד מאוד מאוד חם כאילו הוא נשרף. כעת תפתחו את צ'קרת הכתר ותתנו לאנרגיה לצאת החוצה. 

תראו שאתם עוטפים את הגוף שלכם מסביב להילה באנרגיה של אש. האש הזאת זוהי הגנה ברמה הגבוהה ביותר. פיזית רוחנית נפשית ואנרגטית. האש לא תיתן לשום דבר לחדור לא באופן פיזי ולא באופן אנרגטי.  

כעת תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד אור. תעלו בתוך עמוד האור למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה... 

 תראו שאתם מגיעים למקום ממנו אתם יכולים להתבונן על כדור הארץ מלמעלה. תזהו את שבעת השערים האנרגטיים שיש על פני כדור הארץ.  

תתבוננו על השער שנמצא בהר הבית. תשלחו לשם אנרגיה של אש. האנרגיה הזאת שורפת את כל מה שלא צריך להיות שם. את כל הישויות הנמוכות החושך וכל מה שמכרסם ומפריע לאור לחדור. תשרפו את מה שיש שם בהר הבית. את כל האנרגיות הנמוכות והקשות. תראו שהרבה אנרגיה כהה ושחורה עוזבת או מתכלה בתוך האש. כל מיני יצורים עוזבים או נשרפים. זוהי בחירה שלכם.  אל תחשבו שאתם עושים משהו רע. להיפך, ישויות שנכנסת לתוך אש היא מטהרת. זהו סוג על טיהור. הישויות האלו יוצאות מתוך האש מטוהרות ונקיות.  

כעת תתבוננו על השער שנמצא בפירמידה הגדולה בגיזה שבמצרים וגם לשם תשלחו את האש הזאת. שימו לב שהרבה ישויות עוזבות, ישויות נמוכות וקשות עוזבות את המקום הזה או נשרפות, בחירה שלכם. 

עכשיו תתמקדו בהר האברסט וגם לשם תשלחו את האש לתוך ההר הגבוה ביותר בשרשרת הרי האברסט. תראו שהאנרגיה משתנה והופכת לאנרגיה לבנה וזוהרת בכל אחד מהשערים. 

כעת תתבוננו על הסטונאייג' בבריטניה וגם לשם תשלחו את האש. מה שאתם עושים בתודעה זה קורה הלכה למעשה באנרגיה. תבינו שהמלאכים עובדים באותה הדרך. הם עובדים באמצעות התודעה והם משנים סדרי עולם באמצעות התודעה וגם אתם יכולים. שימו לב מה יוצא מתוך המקום הזה של הסטונאייג' ותראו שמקום נפתח ואנרגיה לבנה וזוהרת חודרת פנימה לתוך האדמה. 

כעת תתבוננו על הרי הרוקי בארצות הברית. תראו שם את השער ותשלחו לשם את האש שנכנסת לתוך האדמה ושורפת את כל האנרגיות הנמוכות והקשות שעושות טרנספורמציה ומיטהרות. 

כעת תתבוננו על האזור של פרו. המקום שבני המאיה היו וגם לשם תשלחו את האש. בהרי האנדים. תראו שהאנרגיות יוצאות משם ונשרפות.  

כעת תתבוננו באבן הכעבה שבערב הסעודית ותשלחו לשם את האש. תראו שהאש שורפת את כל האנרגיות הנמוכות. כל הישויות ששייכות לחושך עוברות דרך האש והן נשרפות או בורחות זוהי בחירה שלהם. 

כעת תראו שאנרגיה בצבע זהב מחברת את כל שבע הנקודות על פני כדור הארץ ויוצרת כמו חרוט שמחבר את כל הנקודות וישויות גבוהות מאוד עומדות בקצה של החרוט שהוא בעצם פירמידה שהבסיס שלה נמצא במרכז כדור הארץ ונמשך לאורך הציר המרכזי של כדור הארץ והשפיץ של הפירמידה נמצא גבוה מאוד בחלל.  

הישויות ממשיכות לשלוח אנרגיה דרך הפירמידה לכל שבעת השערים על פני כדורה ארץ.  תשבו כך כמה זמן שאתם רוצים.

 כשאתם עושים את העבודה הזו אז גם אתם נתרמים מהאנרגיה וגם עושים עבודה חשובה עבור כדור הארץ האנושות והיקום כולו. 

אנחנו מאוד מעריכים ומכבדים אתכם. 

יישר כוח 

אתם מבורכים אתם מבורכים אתם מבורכים

וכך הוא    

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.