07 Dec
07Dec

מלחמת אור בחושך קבלו כלים להילחם ולנצח 6/12/2020

 ערב טוב וברוכים הבאים 

לפני כמה ימים קיבלתי מסר שאנחנו כאת בתקופה מאוד מאתגרת ומאוד קשה להרבה אנשים. אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמה. לא רואים אותה אבל מרגישים אותה. זוהי מלחמה ברבדים הגבוהים ביותר מלחמה בין אור לחושך במשך 50 שנה האחרונות האור מנסה לעטוף את החושך באהבה. כל הזמן דיברנו על זה שאנחנו עוטפים את האנרגיה הנמוכה באהבה ואז זה יפוגג את האנרגיה הקשה והנמוכה. כעת זה לא עובד לעטוף באהבה ולהפיץ אהבה ולהפיץ אנרגיה יפה כי הצד השני מפעיל תותחים. אנחנו לא יכולים לירות באקדח מול התותחים. ולכן גם אנחנו צריכים להילחם באותה רמה. 

במשך שמונים השנה האחרונות החושך שתל אנרגיות בכל מיני משפחות במקומות שונים על פני כדור הארץ והם עושים בלגן בתוך המשפחה. האנשים האלו מובילים למצבים מאוד קשים ומשפיעים על סביבתם מבחינה אנרגטית ופסיכולוגית. התדר שקורה עכשיו שנכנס לכדור הארץ מאוד עוצמתי ונלחם באנרגיות הנמוכות ואנחנו עכשיו במלחמה. ובמלחמה כמו במלחמה צריך להילחם ואי אפשר לעמוד מנגד. החושך שלח לכדור הארץ הרבה מאוד ישויות מאוד עוצמתיות אבל מצד השני של המרקע גם הן עוצמתיות אבל הן מחוברות לחושך. הישויות האלו בעלות מרקם מחוספס ומתחברות ומתמזגות עם כל האנרגיה הנמוכה של הזוחלים. כלומר הישויות שהן זוחלים מתחברות ומתמגנטות למוחות של בני האדם ויושבות שם. והן מפריעות לאדם להתמודד בחיי היום יום שלו וגם מפריעות לעלות ולצמוח. אנחנו צריכים לעבוד בכמה שלבים. השלב הראשון זה למגר את הזוחלים שבתוכנו. מאחר שבכל אחד ואחת מאיתנו יש זוחל שמתחבר לראש שלנו אז אנחנו צריכים למגר אותה על ידי זה שאנחנו מעלים את הקונדליני שזו אנרגיה מאוד עוצמתית. האנרגיה של הקונדליני יושבת בבסיס עמוד השידרה וכשאנחנו מעלים אותה לתוך המוח אז המוח מקבל את האנרגיה העוצמתית הזאת ומרגישים שהמוח נשרף. בתדר הזה הגבוה הם לא יכולים לשרוד ואז הם מתפוגגים. האנרגיה הזאת מתפוגגת.

 השלב השני זה לעבוד בתדר מאוד גבוה ולשלוח אנרגיה שהיא כמו אנרגיה של אש לתוך המוחות של בני האדם וישויות שהן נמוכות כדי לשרוף ממש הלכה למעשה את האנרגיה הזחלית שנמצאת בתוך הישויות בתוך בני האדם בתוך בתים האדמה ובכל מקום. מאחר שהם מאוד רבים אז הם נמצאים בכל מקום. דיברנו בעבר על כך שלוציפר היה מלאך מאוד נחשב ויד ימינו של אלוהים והוא בנה מרכבה הפוכה והלך בניגוד לחוקי הטבע ולקח אתו הרבה מאוד מלאכים שהלכו אחריו וכעת אנחנו נמצאים בתוך מלחמה של אור וחושך. ההישרדות של כדור הארץ נמצא כעת על הפרק. האנושות נכחדה הרבה פעמים בעבר ונבנתה שוב ושוב. מאחר שאנחנו לא רוצים שזה יקרה שוב אז אנחנו נלחמים. ישויות האור שעושות את העבודה הזאת נמצאות בשורה הראשונה במלחמה הזאת עם החושך. כל מי שמחשיב את עצמו לאיש אור ונמצא בתדר גבוה יכול לעשות את העבודה הזאת. קיבלתי מסר ממש כעת שאנחנו ניפגש כל שבוע ונעבוד על הנקודות האלו כדי למגר את האנרגיה הזאת של החושך מכדור הארץ. זה אפשרי לעשות את זה וזוהי עבודה מאוד עוצמתית ועמוקה. אתם הנבחרים כלומר בחרתם את עצמכם להיות כאן ולהיות חלק מהתהליך העוצמתי הזה.

 אני עושה את המפגשים האלו ללא עלות כדי שגם אנשים שנמצאים בתדר גבוה ולא יכולים לשלם יוכלו להגיע כי אנחנו חייבים להיזכר והחיים שלנו והילדים הנכדים והנינים והדורות הבאים ולהשאיר להם עולם נקי טוב שמושתת על ידי אהבה ורעות ושמחה ואחדות ויופי וכל התדר הזה של ההפרדה והשנאה צריך היעלם מהעולם ומחיי ישויות וילדי האור. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה הדופק מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו. לנשום מהאף ולנשוף דרך הפה. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור כעת כשאתם נמצאים בתוך אור לבן תתרכזו בבסיס עמוד השדרה ותראו שם אנרגיה לבנה ומגולגלת כמו קפיץ. האנרגיה הזאת היא האנרגיה של הקונדליני. כעת תדמיינו שהאנגריה הזאת מתחילה להיפתח ולעלות בצורה ספירלית לאורך עמוד השדרה עד שהיא מגיעה לתוך המוח. כשהאנרגיה מגיעה למוח תרגישו את החום והעוצמה של האנרגיה שנמצאת בתוך המוח. תרגישו שהמוח שלכם מתחיל להתחמם עוד ועוד יותר חם עד שאתם לא יכולים להכיל את החום הזה יותר. 

תראו שמשהו נפרד מהמוח שלכם ועוזב. אחרי שהוא עוזב זה יכול להיות תנין או נחש או זוחל אחר, שימו לב מה עוזב ונפרד מכם. תמשיכו להעלות את האנרגיה של הקונדליני אל המוח. אחרי שהיצור הזה עוזב את המוח שלכם אתם יכולים לפתוח את הכתר ולתת לאנרגיה לצאת החוצה דרך צ'קרת הכתר אל היקום. תמשיכו להעלות את האנרגיה של הקונדליני כלפי מעלה ותוציאו אותה מהכתר. כך אתם מתעלים.

 כעת תדמיינו שאתם נמצאים בתוך עמוד של אור. אתם עולים בתוך עמוד האור כמו במעלית של אור. אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה בתוך עמוד האור. תושיטו שתי ידיים קדימה ותשלחו אנרגיה עוצמתית ושורפת לכל בני האדם שנמצאים בתוכם הזוחלים. תכוונו למוח. אתם לא צריכים לדעת מי הבן אדם. האנרגיה יודעת לאן להגיע ואתם מהווים צינור לאנרגיה הזאת. 

תראו שהאנרגיה הזאת מכוונת לכל המנהיגים ראש הממשלות המלכים והשליטים ומקבלי ההחלטות על פני כדור הארץ. לכל מחליטי המלחמות לכל האנשים ששולטים בכלכלה במדיניות ובכל מצב של שליטה באנשים אחרים. תכוונו את האנרגיה הזאת אליהם ותראו  שהרבה מאוד זוחלים יוצאים מתוכם והם מאבדים את כוחם האנרגטי ולא מסוגלים יותר לשלוט.

 תמשיכו כך להיות בתדר הזה ולשלוח את האנרגיה הזאת העוצמתית והשורפת אל האנשים האלו בכל העולם. תשלחו את האנרגיה הזאת לישויות שמחוברות ללוציפר בתוך בני האדם באדמה בבתים ובכל מקום על פני כדור הארץ. באוויר בים וביבשה. 

תעשו את המדיטציה הזו בכל יום. ככל שנעשה זאת יותר ואשים רבים יתחברו לתדר הזה ויעבדו הלכה למעשה אנחנו נשנה במו ידינו את התדר על פני כדור הארץ. 

כעת תנשמו עמוק, תודו לישויות האור למלאכים ולכרובים תנשמו עמוק ותפקחו עיניים. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.