30 Dec
30Dec

ערב טוב וברוכים הבאים

  היום 28 בדצמבר 2020

 נמצא איתנו היום מטטרון והמלאכים  

אנחנו נמצאים איתכם כל הזמן וכל רגע. אוהבים מכבדים ותומכים בכם.

 אתם נמצאים כעת בתקופה מאוד מאתגרת מבחינה אנרגטית ורוחנית ואתם דורכים מעצמכם יותר ממה שאתם יכולים להכיל. ככל שאתם עולים יותר בתדר אתם יכולים להכיל יותר. אנחנו רוצים שתדעו שאלוהים לא נותן לכם אתגרים שאתם לא יכולים לעמוד בהם. אתם יכולים לעמוד בפני אתגרים רבים במהלך החיים שלכם. והיום אתם לא מקבלים אתגרים רק לחיים האישיים אלא אתגרים גלובאליים. לכן העבודה שלכם היא עבודה גלובאלית ולא אישית. תבינו שאתם נמצאים במקום של פיצול.. כדור הארץ שלכם מתפצל לשניים. תארו לכם תא שמתחלק. כדור הארץ נמצא בתהליך של חלוקה לשני כדורי ארץ. דיברנו איתכם בעבר שכדור הארץ מתפצל לשניים כאשר כדור אחד יהיה עם אנשים בעלי תודעה רגילה שלא התפתחו מבחינה רוחנית ובכדור הארץ השני יהיו אנשים בעלי תודעה גבוהה. אנשים שהתודעה שלהם נמוכה הם רואים את מה שיש ומפיצים פחד וחרדה ומאמינים שמה שהמדיה התקשורת אומרת להם ואז הם נכנסים לחרדה ופחד. והם חווים קשיים גם בחיים הפיזיים והגלובאליים שלהם. מצד שני אנשים בעלי תודעה גבוהה רואים את הדברים מזווית גבוהה יותר ואז הם רואים את הדברים שמעבר. למה הדבר דומה לאדם שהולך ביער ורואה רק מספר עצים מסביבו אבל אם הוא רוצה לראות את כל היער הוא חייב לעלות אל ההר ומזווית זו הוא יכול לראות את כל היער. זהו המצב בין אדם בתודעה גבוהה לזו של אדם בעל תודעה נמוכה. ואתם הולכים להתפתח לאנשים בעלי תודעה גבוהה.  במצב של תודעה גבוהה אתם יכולים לעשות הכל כולל לברוא את עצמכם מחדש.

תזכרו שנולדתם כצלמו וכדמותו של אלוהים. קיבלתם את כל התכונות של אלוהים. לכן אתם כל יכולים. מאחר שנפלתם בתודעה איבדתם את היכולת של הבריאה הפסקתם להאמין בעצמכם וביכולות שלכם. ואתם חושבים שאלוהים נמצא למעלה בשמים וסופר לכם את החטאים. האמת היא שאלוהים נמצא בתוך הלב של כל אחד נמצא הניצוץ של אלוהים וכאשר אתם מתחברים לניצוץ שנמצא בתוך הלב שלכם אתם יכולים לשוחח עם אלוהים ולקבל ממנו תובנות ואהבה ויכולות שאיבדתם במהלך העידנים.  האמנתם ואתם עדיין מאמינים בסיפורי המקרא ובסיפור של הגירוש של גן עדן אלו הם סיפורי מטאפורה. כאשר האדם גורש מגן עדן הוא ירד באנרגיה והירידה בתודעה האנרגטית הזאת הביאה אותו לחוסר יכולת לקבל את עצמו ולהבין את עצמו. במהלך ההיסטוריה נוצרו שלוש דתות. הדת היהודית האיסלמית והנוצרית. זה בעצם משולש כאשר הצלע הימנית של המשולש מסמלת את הדת היהודית, המוח הימני של האינטואיציה והמעוף והידיעה והחיבור לרבדים עליונים. הצלע השמאלית שמחוברת למוח השמאלי היא מסמלת את הדת האסלאמית שמחוברת לכאן ועכשיו, לשייכות, והצלע השלישית התחתונה מסמלת את הדת הנוצרית שאמורה הייתה לחבר את שתי הצלעות האחרות. זהו המשולש שמחבר את שלוש הדתות ומחבר לרבדים עליונים ולאלוהים. מאחר שזה לא קרה הגעתם למצב ששלוש הדתות ייעלמו ובמקומן יבוא הסמל העגול הכדור שאין לו צלעות ששטח הפנים שלו חלק וזוהי בעצם האנרגיה הנקבית. זוהי האנרגיה החדשה שתשלוט על פני כדור הארץ. במשך עשרת אלפי שנים שלטה האנרגיה הזכרית קווים ישרים וזוויות. משולש ריבוע. ועכשיו תהיה אנרגיה עגולה של כדור.

 מדיטציה 

תדמיינו כדור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן תתבוננו בצ'קרת הבסיס ותראו את הקונדליני כמו קפיץ ותתחילו למתוח אותו ולהעלות את האנרגיה כלפי מעלה. תדמיינו שאתם מעלים להבה סגולה מהבסיס כלפי מעלה ויוצאת מהכתר ועוטפת את הגוף שלכם בלהבה סגולה שמנקה ומרפאה. כעת תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור כלפי מעלה. עתם עולים ומלמעלה אתם יכולים לראות את כדור הארץ. 

תדמיינו שבתוך הליבה של כדור הארץ יש פירמידה שהיא למעשה מרכבה. שנוגעת בקצותיה בקצוות של כדור הארץ ומכילה את כל כדור הארץ בתוכה. ובתוך הפירמידה תראו שיש להבה סגולה שהולכת ומתרחבת ומכילה את כל כדור הארץ בתוכה  ומנקה ומרפאה ומטהרת את כדור הארץ מבפנים. הלהבה הסגולה מרפאה ומאזנת את האנרגיות שבתוך כדור הארץ. היא נוגעת בשורשים באבנים בהרים בעצים באוויר באנשים במים בבעלי החיים ובכל מה שיש. 

הלהבה הסגולה לא שורפת אלא רק מטהרת. אתם יכולים לדמיין אותה בתוך כל מקום וכל אדם. כעת תראו שהמרכבה מכילה את כל כדור הארץ בתוכה. וכעת המרכבה שהיא בעצם שתי פירמידות אחת מעל השנייה, הפירמידה העליונה מסתובבת ימינה והפירמידה התחתונה מסתובבת שמאלה מאוד מהר וכאשר הן מסתובבות הן יוצרות צלחת מעופפת. והצלחת המעופפת הזאת נוסעת למקום אחר ביקום.  במקום הזה יש שתי שמשות ושני ירחים. יש שם רוגע שלווה ואהבה על פני כדור הארץ 

אתם מבורכים אתם מבורכים אתם מבורכים 

וכך הוא    

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.