14 Dec
14Dec

 מלחמת אור בחושך חלק ב' ערב שער 12/12/2020 

ערב טוב וברוכים הבאים 

נמצא איתנו היום מטטרון שיעניק לנו כלים להתמודד עם המצב הקיים ולנצח. 

היום היקום נמצא במלחמה בין אור לחושך.  ישויות האור ניסו בעבר לעטוף את החושך באור ולשלוח אור לכל האנשים שנמצאים בתדר נמוך. אבל היום אנחנו מבינים שיש מלחמה בין אור לחושך ובמלחמה כמו במלחמה צריך להילחם. המלחמה של האור זה האש. נבקש אתכם לעטוף את עצמכם בטבעת של אש מסביב להילה שלכם. זוהי הגנה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אף אנרגיה או ישות לא יכולה לעבור את טבעת האש הזו. 

כעת כשאתם עטופים באור תתרכזו בצ'קרת הבסיס ותראו את הקונדליני עולה מסביב לעמוד השידרה שלכם אל הראש ומתאסף שם. תמשיכו לדמיין את הקונדליני עולה מסביב לעמוד השידרה ומתאסף באזור המוח. כעת כשאתם מרגישים שהמוח שלכם שורף ממש אתם פותחים את הכתר ומאפשרים לאנרגיה לצאת החוצה. 

 תדמיינו שמסביב להילה שלכם יש טבעת של אש. ככל שאתם עולים בתדר גבוה יותר אתם נעשים מטרה לישויות הנמוכות ולכן אתם צריכים להגן על עצמכם בכל הרבדים. ולכן כאשר אתם עוטפים את עצמכם בטבעת של אש אתם מגינים על עצמכם מכל תדר או אנרגיה או ישות נמוכה או וירוס כלשהו שמגיעה אליכם ורוצה להשפיע עליכם. 

מדיטציה

כעת תדמיינו שאתם נמצאים בתוך עמוד אור ואתם עולים גבוה ועוד יותר גבוה ועוד יותר גבוה. תדמיינו שאתם נמצאים בתוך טבעת האש ועולים בתוך עמוד האור גבוה עוד יותר ועוד יותר גבוה. כעת עם העיניים הפנימיות שלכם אתם צופים על כדור הארץ מלמעלה.

 אתם מתבוננים לתוך הליבה של כדור הארץ ורואים שם מדורה כמו הסנה הבוער. והסנה הבוער ממגנט אליו ישויות נמוכות ואנרגיות נמוכות ושורף אותן. מאחר שישויות לא מתות כמו בני אדם, אז האש שורפת את הקליפה של אותן ישויות כלומר משנה להן את התדר האנרגטי שלהן והן יכולות כעת לעלות בתוך עמוד האור כלפי מעלה. 

כעת תתבוננו על כדור הארץ מלמעלה ותראו טבעת של אש מסביב לכדור הארץ. טבעת אש זו מגינה על כדור הארץ מישויות ואנרגיות נמוכות שמגיעים אליה. כעת מהמקום שאתם נמצאים למעלה בתוך עמוד האור תשלחו אנרגיה שורפת לתוך המוחות של בני האדם שהם השליטים בכל המדינות על פני כדור הארץ. ראשי ממשלות, מלכים, נשיאים ולכל האנשים שמחליטים החלטות ושולטים על בני עמם. 

תשלחו את האש לראשי הדתות בכל העולם ולכל השליטים באשר הם. תראו איך השליטים משתנים, תראו איך כדור הארץ משתנה, תראו איך האנושות משתנה. האש יכולה לשנות תדר אנרגטי ואת כל מה שיש. לאחר האש יבוא השיקום. כדור הארץ ישתקם מחדש, האנושות תשתקם מחדש ויבנה מחדש. 

תמשיכו לעלות בעמוד האור ותשלחו את האש לכדור הארץ. אתם בחרתם להיות במקום הזה ובזמן הזה ולעשות את העבודה הזו. זוהי עבודת קודש. 

תגידו תודה לישויות האור ולמלאכים תגידו תודה למטטרון ולמדריכים הרוחניים שלכם שמלווים אתכם כל הזמן. 

מלווים אתכם כל הזמן ואוהבים אתכם מאוד 

ברוכים אתם וברוכים תהיו 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.