12 Dec
12Dec

נוכחים איתנו מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי, מועצת התשעה ומועצת השתים עשרה, ישויות אור, מלאכים, כרובים

אתם מבורכים באשר אתם.

כשמתבוננים על החיים שלכם ועל מה שקורה סביבכם לכדור הארץ ואתם תוהים איך הגעתם למקום הזה ואיך אתם יכולים לצאת משם. מה צריך לקרות כדי שהדברים ישתנו.

בתקופה האחרונה אתם נמצאים בתהליך של שיקום, הכלה וצמיחה אנרגטית רוחנית ופיזית. אתם עוברים גם תהליכים פנימיים וגם תהליכים גלובאליים על מנת להתפתח להתקדם ולצמוח. גם התהליכים הקשים שאתם עוברים הם דרך שבחרתם בה על מנת להגיע למקומות גבוהים וללמוד. אתם לומדים מתוך החוויות שלכם ומתוך מה שאתם חווים בחיי היום יום וגם מתוך שאתם רואים סביבכם.

ככל שאתם מתקדמים בזמן אתם עולים בתדר אנרגטי ויותר ויותר אנשים מתחברים לתדרים הגבוהים ואז אתם מביאים יותר אור לפלנטה וכאשר האנרגיות מתעצמות אתם נאלצים לעשות שינוי עמוק יותר בתוככם. השינוי שאתם עושים לא קל עבורכם ולא קל עבור הפלנטה כי אתם משפיעים על כל הסביבה שלכם מעצם השינוי שאתם עושים. ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם משפיעים על יותר אנשים סביבכם וככל שיותר אנשים מושפעים מכם ועושים שינוי אתם משפיעים על יותר ויותר אנשים וכך המעגלים הולכים וגדלים.

אנחנו רוצים להגיד לכם שכדי שישויות האור והמלאכים יבואו לעזור לכם אתם צריכים לבקש. לבקש מהם להגיע ולהיות פתוחים לקבל אותם ואת האנרגיה שהם מעבירים לכם. כי כאשר אתם מבקשים את האנרגיה ואתם סגורים, אז נוצר מצב של כאב בתוך הגוף כי מצד אחד אתם מבקשים את האנרגיה ומצד שני יש דחייה. ואז נוצר כאב בתוך הגוף. אנחנו ממליצים לעשות עבודה פנימית כדי לשחרר ולפתוח את עצמכם לקבל את האנרגיות הגבוהות. ככל שאתם מתקדמים בזמן האנרגיות נעשות יותר חזקות ועצמתיות ואתם אמורים להיות במקום של הכלה לקבל את האנרגיה להפנים אותה ולעשות שינוי. השינוי שאתם עושים פיזי אנרגטי רוחני בכל הרבדים שלכם.

עכשיו זה הזמן שאתם עולים מהממד השלישי והרביעי לממד החמישי ושם תפגשו הלכה למעשה את כל המאסטרים וכל המלאכים וישויות האור שמחוברות אליכם ועושות איתכם עבודה במשך אלפי שנים. ישויות האור האלו מלוות אתכם הרבה מאוד עידנים כי אתם לא יכולים לעשות את העבודה הזו לבד. אתם חייבים להיות מחוברים. ואתם מחוברים בתדר שאתם לא מכירים, בתדר מאוד גבוה דרך התת מודע שלכם. אתם מחוברים למלאכים, לכרובים ולמאסטרים. היום אתם נמצאים במקום שאתם מודעים לחיבור הזה וככל שתגיעו לממד גבוה יותר תהיו חלק מהמאסטרים והמלאכים שאתם מחוברים אליהם.


מדיטציה 

היינו רוצים לקחת אתכם למימד החמישי כדי לפגוש את המאסטרים.

תדמיינו שאתם מוכלים בתוך החדר הזה שהוא בעצם מרכבה.

בקצה של כל מרכבה עומד מלאך. והמרכבה היא בצבע וורוד של אהבה קוסמית. וכולכם יושבים שתוך המרכבה שמכילה את כל החדר הזה וכל המקום הזה.

תראו שהמרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר ולעלות גבוה גבוה למעלה למעלה עוד יותר גבוה תראו שהמרכבה עולה מאוד מהר כלפי מעלה, עוברת גלקסיות, מרחבים, וממדים, וחוצה את הממד הרביעי במהירות ומגיעה לממד החמישי.

כעת אתם נמצאים בממד החמישי. המרכבה שקופה ואתם יכולים לראות מחוצה לה. יש לכם את הבחירה לצאת מתוך המרכבה לפתוח אותה ולהתמזג עם הממד החמישי או להישאר בתוך המרכבה. ולהיות בתוך האנרגיה של האהבה קוסמית מחובקים ומוארים.

מי שבוחר לצאת מהמרכבה תצאו אל המרחב הפתוח ותתבוננו מסביב. ותזהו את המלאכים שעומדים סביבכם. איך הם נראים, מה הם אומרים לכם, שימו לב לצבעים של המלאכים, תראו שמגיע אליכם ישות מוארת וגב והה וגדולה כולה אור כולה לבנה. דמות עם גלימה לבנה, זקן לבן, שיער שיבה.  שמזמינה אתכם לבוא איתה. תלכו עם הדמות הזו. ותראו שהיא לוקחת אתכם לאולם מלא אור וקריסטלים. יש קריסטלים בכל הצורות ובכל הצבעים. תראו שהישות הזאת הוא בעצם מטטרון לוקח קריסטל וורוד ומכניס אותו ללב שלכם. תרגישו את הקריסטל הוורוד מסתובב בתוך הלב ופותח לכם את הלב לרווחה. וכשהלב פתוח לרווחה אתם יכולים להתבונן על דברים מתוך הלב, מתוך אהבה, מתוך חמלה. תראו שצורת הראיה שלכם השתנתה ואתם יכולים לראות דברים מעבר לחמשת החושים שלכם.

כעת תראו שנפתח מסך פנוראמי ובמסך אתם רואים את כדור הארץ. תראו שיוצאת קרן של אור מהלב שלכם אל כדור הארץ דרך המסך הזה. והאור הוורוד שיוצא מהלב שלכם עוטף את כדור הארץ ואת כל האנושות. תראו את זה קורה.

תתבוננו על כדור הארץ איך הוא משתנה, משנה את התדר שלו ומשנה את הצורה שלו. הוא הופך להיות לכדור ארץ מואר באור וורוד מלא אהבה וחמלה.

מטטרון אומר שהמלאכים יכולים לעזור בעבודה של שינוי כדור הארץ אבל העבודה עצמה היא של האנשים. בני האדם עצמם הם אלו שעושים ויעשו את העבודה הזאת של שינוי והכלה, שינוי וצמיחה.

תתבוננו על כדור הארץ החדש ומתוך המקום הזה תראו שאתם נשאבים לתוך הכדור ארץ החדש הזה. נכנסים לתוך המסך הפנוראמי ונשאבים לתוך כדור הארץ החדש שנוצר.

כעת תראו בעיני רוחכם איך שני כדורי הארץ החדש והישן מתמזגים יחד ויוצרים כדור ארץ אחד מואר באהבה קוסמית וחמלה. שתי התכונות האלו אהבה וחמלה יהיו התכונות הדומיננטיות שיובילו את האנושות ואת כדור הארץ החדש.

תתבוננו על עצמכם ותראו שאתם כולכם וורודים. והקריסטל הוורוד שנמצא בתוך הלב מסתובב ופותח לכם את הלב. ומהיום והלאה כל אדם שיהיה בסביבה שלכם ייתרם מהאנרגיה שאתם תפיצו דרך הלב.

כל הזכויות שמורות©

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.