13 Jul
13Jul

אמור לי מה המחשבות שלך ואומר לך מי אתה…

התת מודע זה אתם.

כל מה שאתם חושבים, אומרים ועושים משפיע עליכם בכל הרבדים בכל הממדים ובכל הגלגולים.

כאשר אתם מתנהלים בחיי היום יום המוח שלכם כל הזמן בפעולה.

אתם חושבים מיליוני מחשבות בשנייה והמחשבות חוזרות על עצמן שוב ושוב… כך אתם יוצרים לעצמכם כאבי ראש וכאבים אחרים בכל הגוף. כי אתם יוצרים הלכה למעשה את המחשבות במציאות היום יומית שלכם. כי אתם יוצרים את המחשבות שלכם למציאות. אם אתם חושבים על תאונת דרכים אתם יוצרים אותה בהמשך. אם אתם חושבים על כישלון אתם יוצרים את הכישלון. אם אתם חושבים על הצלחה אתם יוצרים אותה וכו'.

כאשר התינוק נולד, התת מודע שלו מלא חוויות ורשמים מגלגולים קודמים. כך הוא יוצר חוויות חדשות במהלך חייו שקשורות לכל מה שחווה אי פעם בגלגולים קודמים. את החוויות הוא יוצר מתוך מה שכבר חווה בעבר, כלומר דומה מושך דומה. כך אתם מתנהלים על פני כדור הארץ כבר  עידנים רבים.

זאת הסיבה שאתם חווים כל הזמן את אותן חוויות ולא יכולים להרפות מהן. אתם יוצרים אותן בחיים הפיזיים שלכם מאחר שהן כבר נמצאות בתת מודע והן מופיעות בכל פעם מחדש בכל גלגול. לכן אתם לא מצליחים לעלות ולהתקדם, גם מבחינה פיזית כדי לנצל את כל הפוטנציאל שגלום בתוככם וגם מבחינה רוחנית לעלות לתדרים גבוהים יותר. כי החוויות הישנות מושכות אתכם למטה כל הזמן. לכן יש בתוככם קונפליקט מתמיד וחוסר איזון, פחד ממה שיקרה, פחד מהעבר,  פחד מהעתיד, פחד להיכשל, פחד להביע את הרגשות שלכם ואת הרצונות שלכם, פחד מהמוות עוד.

מתוך המצב הנתון הזה שנמשך מאות אלפי שנים, אנחנו באים היום ואומרים לכם שאפשר גם אחרת. אפשר גם לחיות חיים טובים יפים בריאים וזורמים מבלי להיתקל בכל מה שמעכב ומאתגר במהלך היום.

כאשר אתם לומדים להניח את המחשבות הישנות והקשות בצד ולזרום עם רעיונות חדשים וטובים אתם יכולים לעלות ולהתקדם. לקבל השראות ורעיונות חדשים ולהצליח בכל מה שתבחרו. כי אין לכם משקולות שמושכות אתכם למטה.

כדי לשחרר את המחשבות תעצמו עיניים ותתבוננו במחשבות. שימו לב היכן נמצאות המחשבות. לאיזה כיוון המחשבות זורמות בתוך הראש, האם הן זורמות ימינה או שמאלה או אולי מסתובבות כמו מערבולת, מה קורה עם המחשבות…

לאחר שזיהיתם את המחשבות, תרימו עיניים כלפי מעלה ואמרו: אני לא חושב/ת ואז תביטו ישר קדימה ואמרו: אני נח/ה.

אם תעשו את התרגיל הזה מידי יום תוכלו לאט לאט להיפטר מהמחשבות הקשות והטורדניות ותתנו לעצמכם מרחב פנימי עצום. כך תוכלו לנשום לרווחה בכל בוקר ולחיות בהווה ולא בעבר.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.