10 Jan
10Jan

שלום אהובים

ימים אלו הם ימים חשובים מאוד עבורכם. חשוב שתתמקדו בפנים ולא בחוץ. תהיו מחוברים לעצמכם וללב שלכם. כאשר אתם מחוברים ללב אז אתם מחוברים גם למרכז שלכם, כאשר אתם מחוברים ללב אז אתם מחוברים גם למרכז שלכם. כך אתם יוצרים את העוצמה והיכולת שלכם לעמוד בתהליך של השינוי הגדול.

השינויים שאתם חווים כעת הם שינויים מאוד משמעותיים עבורכם, שינויים שייקחו אתכם רחוק מאוד מבחינת האבולוציה של התודעה והאבולוציה של הגוף שלכם. לאחר השינוי כבר לא תהיו אותם בני אדם, תהיו שונים כי אתם משתנים מבפנים, משנים את הליבה שלכם, את הדי אן אי שלכם.

אתם תיוולדו מחדש לתוך עולם אחר, עולם חדף עולם שלא הכרתם קודם לכן. ייקח לכם זמן כדי לאזן את האנרגיה שלכם והיות מסונכרנים שוב עם אמא אדמה ועם השינויים שכדור הארץ עובר והיקום מסביבו עובר. גם היקום, הגלקסיות והכוכבים עוברים שינוי.

אתם נמצאים בעין הסערה ואתם אמורים לשרוד ולהמשיך לחיות על פני כדור הארץ. חלק מתושבי כדור הארץ יבחר לעזוב בעת הזאת ולהיוולד מחדש, וגם זה בסדר. כל מה שקורה הוא המשך של התוכנית היקומית של מחזוריות אינסופית. מה שקורה כעת, קרה בעבר הקוסמי עוד פעמים רבות. זה לא דבר חדש, אלא חזרה על העבר במחזוריות אינסופית. מה שהיה הוא שיהיה.

כאשר אתם מבינים שכל מה שקורה, קורה במחזוריות, אז אתם מבינים שאין לכם ממה לפחד, אז אתם מבינים שהיקום זורם כמו מים בנהר, וכאשר המים זורמים, הם סוחפים איתם את מה שנקרה בדרכם. זהו חוק הטבע. כאשר משהו גדול נע קדימה, הוא סוחף איתו את מה שהוא פוגש בדרכו.

הדבר החשוב ביותר עבורכם כעת הוא להתבונן פנימה ולמצוא את נקודת האמצע בתוככם. נקודת האמצע, המרכז שלכם יביא אתכם למקום של שקט, שלווה ויכולת הכלה של התהליכים שקורים בתוככם מבחינה אנרגטית, נפשית ופיזית וגם התהליכים שקורים מחוצה לכם. יש סינכרוניזציה תואמת וכל מה שאתם חווים בפנים משפיע כלפי חוץ ולהיפך, מה שקורה בחוץ משפיע עליכם מבפנים. הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור זה שאינכם לבד ביקום, יש עוד כוכבים ופלנטות רבים שיש בהם חיים וגם הם עוברים את אותם התהליכים באותו הזמן. בכל פלנטה או כוכב התהליכים שונים כי הם נמצאים בתדר שונה עם גוף פיזי ורגשי וגוף אור שונה ולכן יחוו חוויות שונות.

כדור הארץ מזדעזע גם בגלל שהלוחות הטקטוניים שבתוכו זזים וגם הזווית של כדור הארץ משתנה. כל אלו משפיעים עליכם בני האדם. אבל לאחר השינוי תיהנו מכדור ארץ יפהפה וחיים נפלאים.

תהיו שמחים, תהיו צוהלים, תאהבו את עצמכם, ותבינו שאתם נמצאים במרכז של שינוי אדיר. כל הישויות בעולם ביקום, רוצות להגיע לאזור הזה כדי לראות את השינוי שמתחולל ולהיות חלק ממנו. זאת הסיבה שאתם מונים כל כך הרבה, יותר מ- 7 מיליארד בני אדם. מעולם לא היו כל כך הרבה בני אדם על פני כדור הארץ. וכעת אתם חיים כאן ועושים את התהליכים של השינוי הללו. זה כל כך מאתגר, שאנחנו משתאים מכם, כי עד עכשיו היו שינויים שבני אדם היו אמורים לעשות ואת השינויים העמוקים הם היו עושים לאחר שהישויות עזבה את הגוף ולעשות את השינוי רק באמצעות האנרגיה בלבד. והיום אתם הגעתם למקום שבו אתם חווים את השינוי בתוך הגו הפיזי ועולים בתדרים ולוקחים את הגוף הפיזי שלכם יחד איתכם. זה מעולם לא נעשה בעבר, זהו חידוש מאוד משמעותי בהתפתחות האבולוציונית של האנושות, לכן כולנו עובדים סביבכם ומנסים לעזור לכם, לתמוך אתכם ולמלא אתכם באור כדי שהאור ירים אתכם כלפי מעלה, יזין אתכם ויעזור לכם לעשות את השינוי. השינוי שתעשו ישנה את היקום בכללותו. כי כאשר תעזבו את הגוף הפיזי בסופו של דבר לאחר שאתם מתעלים, תמשיכו להתעלות גם בתור ישות. וכאשר תחזרו שוב אם תבחרו לחזור שוב, תיוולדו עם אנרגיות הרבה יותר עוצמתיות שיכולות לשנות עולם. ואז הגלגול הבא שלכם יהיה אחר לחלוטין. ולשם אתם הולכים. לשם אתם מכוונים. שיהיה בהצלחה. אנחנו אוהבים אתכם, מכבדים אתכם ותומכים בכם לכל אורך הדרך.

אתם מבורכים, אתם מבורכים, אתם מבורכים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.