21 Apr
21Apr

מה מבקשים מכם

תקשור עם תום ממועצת התשעה 21/4/2020

הסברנו פעמים רבות ואמרנו כי אתם יוצרים את המציאות שלכם במו ידיכם.

יש לכם עוצמה גדולה ואינכם משתמשים בה כי אינכם מודעים אליה.

בתוך הלב של כל אחד ואחת מכם יש את הניצוץ האלוהי שהוא המהות של מי שאתם. הניצוץ הוא הגרעין שסביבו בנויה הנשמה הישות והגוף הפיזי שלכם. כאשר אתם מחברים את כל האלמנטים האלו יחדיו אתם מקבלים גוף אנרגטי וחכם בצורה יוצאת מגדר הרגיל. הפלנטה ארץ היא המקום היחיד ביקום שלכם שאתם מאגדים יחדיו את כל האלמנטים האלו לתוך גוף אחד שמתפקד בצורה מדהימה לאורך שנים רבות.  אתם חכמים יפים אנרגטיים במשך כל החיים שלכם.

כאשר אתם לוקחים את האנרגיה והיכולת של כל אחד ואחת מכם ומאגדים אותם יחדיו אתם יכולים לקבל אנרגיה שתשנה את הכדור הארץ והיקום כולו. האנרגיה שלכם היא עוצמתית מאוד. אינכם צריכים להתקבץ אלפים יחדיו, אלא אתם יכולים להתחבר יחד מתוך תפילה או כוונה פנימית. כאשר אתם מתכווננים למשהו מסוים אתם יוצרים אותו הלכה למעשה בחיים שלכם ומעצימים אותו שוב ושוב.

כל מה שאתם צריכים זה להיות קשובים לעצמכם ולדעת שאתם יכולים לשנות את העולם שלכם. אם אינכם מרוצים מתפקודם של הממשלות שלכם אינכם צריכים להילחם בהם אלא להתכוונן יחד בתפילה או בדמיון ולראות את הממשלות האלו זזות ומפנות את מקומן למנהיגים אחרים שיעשו יותר למען הקהילה והעם.

דעו שהכוונה שלכם חשובה ועובדת. המוח שלכם הוא המחשב הכי משוכלל ביקום ואתם יכולים לעשות שינוי אנרגטי ותודעתי. כאשר תעשו את השינוי התודעתי בתוככם אז השינוי בחוץ יתאפשר בתוך זמן קצר. כל מה שאתם צריכים הוא לעשות שינוי פנימי. השינוי הפנימי ישפיע על מה שקורה בחוץ ואז התוצאות ישתנו בהתאם.

תתמקדו במה שיש בפנים ותשנו את המחשבות והכוונות שלכם לאנרגיה של אהבה חמלה ואחדות. ואז האהבה החמלה והאחדות יהיו חלק מהחיים שלכם עלי אדמות ואז תוכלו לחיות את החיים שלכם מתוך אהבה שמחה ואושר עילאי.

דעו כי אין מחסור בעולם שלכם. יש שפע מכל דבר. אבל הממשלות שלכם רוצים שתחשבו שיש חוסר ולשסות אתכם זה בזה. אינכם צריכים להילחם עם בעם וקהילה בקהילה ואדם באדם. אין מקום יותר למלחמות. וירוס הקורונה שנחשף לאחרונה בעולם מהווה כציון דרך לשינוי תודעתי אצל כל בני האדם.

ככל שתשנו את התודעה מהר יותר כך כל המחלות הצער והכאב יחלפו מהעולם. הכל נמצא בידיים של כל אחד ואחת מכם. אתם אחראים לחיים שלכם ולמוות שלכם. אתם קובעים מתי להיוולד כיצד לחיות ומתי למות ובאילו נסיבות. שום דבר לא נעשה עבורכם או לכם אלא רק אתם עושים הכל לעצמכם.

קחו אחריות ותשנו את התודעה שלכם כדי שהחיים שלכם ישתנו לטובה ותחיו חיים של אהבה שמחה חמלה ואושר.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.