16 Jul
16Jul

 ערב טוב וברוכים הבאים 

כישויות בחרתם להגיע לכדור הארץ על מנת לעשות עבודה אנרגטית ורוחנית ולהשיל מעליכם את העול הרובץ עליכם כבר עידנים רבים. ביקשתם זאת בכל מאודכם וגם עמדתם בתורים ארוכים כדי שתהיה לכם האפשרות ל"רדת" לרבדים נמוכים הרבה יותר ולנסות להשיל מעליכם את מעיל הפחד והחרדה ולהמשיך בדרך האור. דרך האור היא הדרך אל האלוהים הכל יכול. היא הדרך של כל הישויות. כל ישות מתאווה ללכת בדרך האור ולהגיע ליעד הנכסף ולהתמזג עם כל היש ולהיות חלק מהאור הגדול. כדי להגיע ליעד הנכסף הזה, ומאחר שלא יכולתם מבחינה רוחנית ואנרגטית לבצע את המשימה במהלך עידן אחד, יצרתם לעצמכם מקטעים וקראתם להם בשם "גלגולים". בכל מקטע כזה או בכל גלגול אתם חווים חוויות דומות עם אותן ישויות כדי ללמוד לסלוח ולשחרר את עצמכם מהכבלים שיצרתם עם אותה ישות. שחרור מהכבלים מאפשרת לכם להיות בחופש, ליצור ולהיות. ההוויה היא הוויה אלוהית שמכילה את כל מה שיש.

בעידן הנוכחי בחרתם לחוות גלגולים רבים בעת ובעונה אחת כדי שתהיה לכם אפשרות לקצר את התהליך שמתקיים כבר עידנים רבים. זאת הסיבה שאתם מחליפים בני זוג רבים, עוברים מארץ אחת לאחרת, לומדים שפות רבות ומנסים ללמוד כמה שיותר בזמן קצר יותר. אתם מרגישים ש"אין זמן" ואתם צריכים "להספיק". אהובים, דעו כי "זמן" הוא ערך שהמצאתם בעצמכם כדי שתהיה לכם היכולת לנתב את חייכם לפי שעון שיגיד לכם מה השעה ובאיזה יום או חודש אתם חיים ברגע נתון. יצרתם זאת כדי שיהיה לכם "סדר". אבל בעצם אינכם זקוקים ל"סדר" בחיים שלכם. ביקום הגלובאלי אין ממד של זמן ומרחב. התודעה רחבה ואתם יכולים להיות בכל מקום בכל זמן ובכל סיטואציה. כל מה שקורה לכם הוא פרי יצירתכם להתפאר. אתם יוצרים את כל מה שאתם חווים למעשה. 

כאשר תבינו זאת תוכלו גם לשנות את כל הכאוס וחוסר האיזון שאתם חווים בימים אלו. הכאוס שאתם חווים בחוץ הוא אותו כאוס שנמצא אצלכם בפנים. העלאת המודעות והרחבת התודעה תיצור אצלכם פתיחות והבנה שכל מה שאתם חווים נובע מתוככם פנימה. ההבנה הזאת תיקח אתכם צעד נוסף קדימה ותוכלו לקחת אחריות על כל מה שקורה ולשנות זאת בהינף עפעף. היכולת לעשות זאת נמצאת אצלכם. הרחבת התודעה תלמד אתכם לסמוך על עצמכם ולשנות את מה שראוי להשתנות. המיינד שלכם יוצר עבורכם מציאות מסוימת כי הפכתם לצורכים בלתי נלאים של המדיה התקשורתית שהשתלטה לכם על התודעה ומנתבת אתכם לכל מקום שהיא רוצה. המיינד או השכל הוא כמו קוף, הוא חוזר על דברי ומעשי אחרים. אבל כאשר אתם מרחיבים את התודעה ולא צורכים מדיה מכל סוג, אתם יכולים להתבונן פנימה ולמצוא את העוצמה הפנימית שלכם ולעמוד מול כל האתגרים שמגיעים לפתחכם, ולקבל חזרה את השרביט כדי להיות השליט היחיד על עצמכם ועל האנרגיות שלכם. חרות היא חרות התודעה ולכן המשימה החשובה ביותר שלכם מעכשיו והלאה היא להרחיב את התודעה ולהיות בחופש כדי להבדיל בין טוב לרע ולבחור בטוב. כמו תמיד אנחנו כאן מגבים אתכם אוהבים אתכם ומכילים אתכם בכל הרבדים, הגופים והגלגולים שלכם. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.