10 Jan
10Jan

במהלך השבוע הרבה אנשים שאלו על מה שקורה השנה 2012 אסביר כמה נושאים כדי לחדד כמה דברים.

דיברנו בעבר שהיקום פועל במחזוריות. היקום פועל במעגליות. יש מחזורים של שנה, חודש, שבוע, יממה, שעה דקה וכו'. יש גם מחזוריות של עידנים. כלומר כל תקופה מסוימת מתחיל עידן חדש. זה כאילו בריאה מחדש. העולם נברא מחדש. יחד עם הבריאה המחודשת הזו גם האנושות נבראת מחדש. זה אומר שכל מה שהיה קודם נגמר מתכלה ומתחילים משהו חדש, אנרגיה חדשה, סיבוב חדש.

מה שקורה היום ביקום כולו ובכדור הארץ זה שהאנרגיות משתנות, הסיבוב של כדור הארץ משתנה, המרחק בין כדור הארץ לשמש ובין כוכבים אחרים משתנה וגם המרחק של הכוכבים בינם לבין עצמם משתנה. היקום בנוי על רטטים. זה כמו מוזיקה. כאשר אתם מאזינים למוזיקה, תרגישו מה אתם מרגישים בתוך הגוף, הגוף רוטט מבפנים. המולקולות רוטטות, התאים רוטטים, האוויר רוטט, כל מה שקיים עובד על רטטים. יש רטטים יותר נמוכים או יותר גבוהים. ככל שהעצם יותר גדול הרטטים התדירות והסיבוב של הרטטים יותר גבוה וככל שהחפץ יותר קטן הרטטים יותר נמוכים.

מה שקורה עכשיו זה שנכנסות אנרגיות עם רטטים מאוד גבוהים. כאשר רטט גבוה נכנס לתוך חפץ עם רטט נמוך אז יש ריאקציה בין שני הדברים ואז נוצרת תגובה. זה כמו שאתם מסתכלים בשמים ורואים את הברק. הברק נוצר בין חיבור של שני אלמנטים יחד. זה בדיוק מה שנוצר כאשר רטט גבוה נכנס לתוך רטט נמוך. זו הסיבה שאנו אומרים לכם שאתם חייבים להעלות את הרטטים של הגוף שלכם. לזה נועדו המדיטציות. כאשר אנרגיה גבוהה נכנסת לתוך הגוף היא מתמזגת עם הרטט שנמצא בתוך הגוף והאדם עולה באנרגיות. אם הרטט בתוך הגוף נמוך, אז כאשר רטט גבוה נכנס לתוך הגוף אז הוא יכול לפרק את הגוף כי הגוף לא יכול להכיל ולמזג לתוכו את האנרגיות הגבוהות שמגיעות.

מה שקורה היום זה שהרבה אנשים נכנסים לחרדות, חולים, חווים חיים קשים בכל האספקטים, גם בגוף וגם בתחום הפיננסי ובמשפחה ובזוגיות הרבה מאוד אנשים חווים קשיים כי האנרגיות הולכות ומתעצמות. לכן אנו אומרים כדי לעלות בתדרים ולשרוד ולשמור על הגוף והנפש והרוח שלכם והחיים שלכם עליכם להעלות את הרטטים של הגוף שלכם כדי שיהיה איזון בין הרטט שמגיע לבין הרטט שקיים בתוך הגוף שלכם.

יש הרבה תקשורים על שלושת ימי החושך. אנו לא אומרים מתי כדי שלא תתמקדו בתאריך מסוים ותיצרו אותו. שלושת ימי החושך זה אומר שהתדרים כל כך עוצמתיים שיהיה מאוד קשה לגוף האנושי לספוג אותם ולשמר אותם.

כדי שתוכלו לקבל ולעגן את האנרגיות לתוך הגוף עליכם להיות במקום סטטי, במקום שאתם נמצאים שם בשקט. הכי טוב לשבת עם עצמכם לעשות מדיטציות ולהיות במקום שקט. בשקט פנימי. ככל שתהיו ברמת תדר גבוה יותר אז האנרגיות שיגיעו רק יעצימו אתכם. ואז תהיה לכם יכולת לעזור לעצמכם ולאחרים.

היום נעשה מדיטציה מיוחדת וניקח אתכם להיכלי אמנסטי באטלנטיס. אתם יודעים שאטלנטיס לא נחרבה, כלומר בעולם שלכם היא נחרבה אבל בעולם האתרי היא עדיין קיימת. אנו יכולים לקחת אתכם לשם כדי שתקבלו חניכות ממאסטר תות כדי שהתדרים שלכם יעלו ותגיעו לרמות שאתם יכולים לצנר ולעכל את האנרגיות שמגיעות.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. תנשמו דרך האף ותוציאו דרך הפה.

תראו שהחדר מתמלא באור כחול. מגיע מאסטר תות כאנרגיה גבוהה כחולה. הוא נוגע לכל אחד בעין השלילית כדי לפתוח אותה כדי שתוכלו לראות מעבר לחמשת החושים. כשאתם אתם מתבוננים מקדימה אתם רואים כמו עין שחורה. תכנסו למרכז של העין הזו ותראו שככל שאתם מתקרבים אליה היא מתרחבת כך שאתם יכולים לעבור דרכה. כאשר אתם עוברים דרך העין הזו אתם עוברים מימד ואז אתם מגיעים לאטנטיס.

אתם מגיעים למקום שנראה כמו היכל. תראו את השיש הלבן והעמודים הלבנים משיש, תראו את המרחב. תראו שבאמצע ההיכל יושבות ישויות ועושות מדיטציה. הן מזמינות אתכם לשבת במרכז המעגל. תשבו במרכז המעגל כאשר כל ישויות האור מאטלנטיס יושבות מסביב ומקרינות עליכם אור.

כעת תראו שאתם הולכים וגדלים ונעשים יותר ארוכים ומקבלים אותה צורה של הישויות שסביבכם. כעת תראו שהן מזמינות אתכם ללכת אחריהן. תלכו אחריהן ותראו שאתם עוברים דרך מנהרה. אתם הולכים בתוך המנהרה שהולכת ומעמיקה לתוך האוקיאנוס. המנהרה מתחילה להתמלא במים ואתם שוחים החוצה מתוך המנהרה אל האוקיאנוס. כאשר אתם מגיעים לאוקיאנוס אתם הופכים להיות דולפינים. ואתם שוחים למעמקי האוקיאנוס.

שימו לב שאטלנטיס לא נמצאת רק על פני המים אלא נמצאת גם מתחת לפני המים וגם שם יש מקדשים קדושים. תשחו בתוך האוקיאנוס ותראו שהרבה מאוד דולפינים שוחים יחד אתכם ואתם שוחים עם קבוצה של דולפינים.

כדולפינים אתם יכולים להקשיב ולקלוט וגם לשדר ידע קוסמי. תראו שאתם מגיעים למקום שיש שם קבוצה מאוד גדולה של לויתנים. תראו שכל הדולפינים מקיפים את הקבוצה של הלויתנים ששוכבים על קרקעית האוקיאנוס ומוציאים צלילים כמו איתון, צלילים גבוהים. בתוך הצלילים האלו יש ידע קוסמי. על מבנה היקום, מבנה כדור הארץ, האנושות, בכל העידנים. מבנה הבריאה, תחילת הבריאה, הלויתנים מספרים את סיפורם וסיפורו של היקום והדולפינים שעומדים מסביב מאזינים וקולטים.

תראו שמגיעים עוד ועוד לויתנים ודולפינים והקבוצה הולכת וגדלה ומתרחבת. כאשר הלויתנים מספרים את סיפורם כל הדולפים וכל הלויתנים מתפזרים לכל עבר על פני האוקיאנוס ובכל מקום שהם מגיעים הם ממשיכים לספר את הסיפור לדולפינים וללויתנים אחרים עד שכל האוקיאנוס יודע את סיפור הבריאה, הסיפור של היקום, של כדור הארץ ושל האנושות.

תראו שאתם חוזרים דרך המנהרה כדולפינים ואחר כך הופכים לישויות אור בתוך ההיכל. כל מה ששמעתם נקלט לתוך התת מודע שלכם ולתוך הDNA-שלכם. כל הידע הקוסמי.  כעת עליכם לעגן אותו בתוך הגוף הפיזי ולהטמיע אותו שם כדי שתוכלו לדבר על זה וללמד אחרים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.