03 Mar
03Mar

מדיטציה

ערב טוב וברוכים הבאים נמצא איתנו מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי, המלאך מיכאל וגבריאל.

מברכים כל אחד ואחת  באהבה ואור ומודים לכל אחד ואחת מכם על כך שהגיע ומצא זמן להשתתף בערב המקסים הזה.

מאסטר מטטרון אומר שאנחנו נכנסים עכשיו לעידן חדש שהתדרים בו יהיו מאוד חזקים. העוצמות יהיו כל כך חזקות שזה יהפוך את כל האנרגיות הקיימות. יהפוך הכוונה מה שהיה למעלה יהיה למטה ולהיפך. דברים שלא הלכו ולא זרמו מעולם יתחילו להיפתח. ודברים שהיו מובנים מאליהם יתחילו להיחסם.

התדרים החדשים והעוצמתיים שמגיעים היום ויגיעו בהמשך לכדור הארץ עד 21.3.15 התדרים ילכו ויתעצמו ובאותו יום התדרים יהיו מאוד גבוהים ועוצמתיים.

כדור הארץ ואנושות נמצאים עכשיו במצב של המתנה. במצב של חיפוש. מצד אחד העבר כבר לא משרת אף אחד ומצד שני העתיד עדיין לא נכתב. אתם יודעים שאתם כותבים את העתיד שלכם בכל יום מחדש. מאחר שעדיין לא השלתם מעליכם את כל הטראומות, החששות, הפחדים, האמונות מהעבר, מכל הגלגולים, הם הולכים אחריכם כמו זנב. לכן אתם לא חופשיים מספיק כדי לכתוב את העתיד. ומאחר שאתם כותבים את העתיד שלכם, מאחר שאתם לא יודעים מה לכתוב, אתם עדיין לא שם ולכן אתם חיים מיום ליום בתוך כאוס, בתוך אנדרלמוסיה, בתוך בלגאן. למה הדבר דומה? לבית שאתם גרים בו ויש בו המון חפצים ולא עשיתם סדר. אתם נכנסים הביתה ואתם לא מסוגלים לפתוח את הדלת מרוב עומס. כך התת מודע שלכם נראה עכשיו. הוא עמוס עם הרבה מאוד טראומות, חוויות מחשבות ואמונות ישנות מכל הגלגולים שלכם ואתם לא יכולים לעשות סדר. היום הגעתם למקום הנכון תלמדו איך לעשות סדר בתוך התת מודע הזה, המחסן, הבוידאם כפי שאנחנו מכנים אותו.

הבאנו לכאן את המרכבה השמימית, מאסטר מטטרון הביא לכאן יחד עם המלאכים את המרכבה. תדמיינו מרכבה סגולה שנמצאת באמצע החדר וכל האנשים בחדר יושבים בתוך המרכבה. תדמיינו שבקצוות המרכבה עומד מלאך.

המרכבה מתחילה להסתחרר ולעלות. ככל שהיא עולה יותר גבוה, כך היא מסתובבת יותר ועולה יותר. המרכבה עולה דרך הגלקסיות הכוכבים והשמשות ועולה עוד ועוד יותר גבוה… המרכבה מרגיעה למקום שממד החמישי והיא נפתחת וכולנו יוצאים החוצה אל הממד החמישי. העיניים שלכם מתרגלות לאור ואתם רואים הרבה מאוד מלאכים זוהרים עומדים ומקבלים את פניכם. תלכו אחרי המלאכים. תראו שהם מכוונים אתכם למקום ענק היכל בתוך ארמון, היכל מלא אור זהב. באמצע ההיכל יש כסא מלכות. ואחד המלאכים מזמין אתכם, כל אחד ואחד מכם לבוא ולשבת על כיסא המלכות. אתם יושבים על כיסא המלכות והופכים למישהו אחר. אתם הופכים להיות לאותו מלאך שהזמין אתכם קודם לכן. אתם מקבלים שרביט של אור זהב ביד וכתר זהב על הראש.

ברגע זה הוכתרתם למלך או למלכה של החיים שלכם. מלך או מלכה של עצמכם. מהרגע הזה אתם לוקחים אחריות על החיים שלכם בכל הגלגולים. מהרגע שהישות נוצרה דרך כל הגלגולים שהיו לכם ועד שהיא תפסיק להיות ישות בפני עצמה ותחזור להיות חלק מכל היש.

וכעת אתם עצמאים, כעת אתם הגעתם לבגרות, בגרתם ולכן קיבלתם את השרביט של האור ואת הכתר. ועכשיו שאתם בוגרים אתם יכולים לעלות עוד יותר גבוה. תראו ששני מלאכים זוהרים מכוונים אתכם למעלה ואתם עולים ועולים ועולים ושוב עולים ואם קשה לכם לעלות המלאכים עוזרים לכם לעלות שוב.

כעת תראו שהגעתם לגן. זה אותו גן שהייתם כבר במדיטציה הקודמת. אתם נכנסים לתוך הגן. יש בתוך הגן הרבה מאוד עצים ופרחים שלא ראיתם מעלום עם פירות שלא ראיתם מעולם, עם צבעים שלא ראיתם מעולם. הכל במרקם קטיפתי, צבעים עדינים פסטליים.

אתם עוברים בתוך הגן ונהנים ממה שאתם רואים. נהנים לראות את הפירות, את הצבעים של הפרחים, את העלים הירוקים בירוק עז, הדשא הירוק, וממשיכים ללכת בתוך הגן ומגיעים לעץ בודד. עץ שצומח לבד. מסביבו אין עצים נוספים.

ועל העץ הזה יש פירות. קטפו פרי אחד ואכלו ממנו. מותר לכם לאכול ממנו. זהו פרי עץ הדעת טוב ורע. הגעתם לבגרות. הגעתם למקום שאתם יכולים לאכול מהפרי הזה. וכאשר אתם אוכלים מהפרי אתם הופכים להיות מודעים. וחכמים, ויודעים, והעיניים הפנימיות שלכם נפתחות לרווחה ואתם יכולים לראות את הבפנים שלכם.

תראו שנפתח מולכם מסך ועל המסך הזה מוקרנים כל מה שחוויתם אי פעם בכל הגלגולים כמו סרט, והסרט הזה ממשיך לנוע לאט לאט ואתם רואים עוד גלגול שלכם ועוד חוויה שחוויתם. רק תתבוננו. תהיו העד, זה שמתבונן מהצד. מבלי לשפוט או לבקר או לשאול שאלות. רק להתבונן, רק לראות את החוויות שחוויתם בעבר. תנו לחוויות העבר לעבור ותגידו לעצמכם בלב: אני מקבל/ת את חוויות העבר. אני סולח/ת לעצמי ואני סולח/ת לאחרים. אני מקבל/ת. ואני יכול/ה להכיל את חוויות העבר. זה בסדר.

ככה תנו לחוויות העבר לזרום, תראו אותם זורמים ומתפוגגים, נעלמים. ככל שהם זורמים משמאל לימין וכשהם מגיעים לצד ימין הם מתפוגגים ונעלמים.

תמשיכו להתבונן על חוויות העבר ותנו להם להתפוגג תנו להם להיעלם.

וכעת תראו שהמלאך לוקח כדור של אור זהב ומניח לכם את זה בתוך התת מודע והאור הזהב מתפשט לכל הגלגולים לכל החוויות לכל הטראומות. והכל מתפוגג ונעלם. והאור מכסה את כל התת מודע.

כעת אתם יכולים לעזוב את הגן לתת יד לשני המלאכים שמחזירים אתכם בחזרה לתוך המרכבה. אתם יושבים בתוך המרכבה והמרכבה מתחילה להסתחרר ולהסתובב ולנוע ולהגיע לתוך החדר הזה.

אתם מרגישים את עצמכם יושבים על הכיסא. תנשמו עמוק, לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף.

שימו לב לגוף, ליציבה, מה קורה לנשימה שלכם, אם אתם מרגישים שאתם "מעופפים", תעשו שורשים מכפות הרגליים לתוך האדמה. כך תחזרו לכאן ועכשיו.

זכרו שהגוף שלכם הוא המקדש של הנשמה שלכם. תאהבו ותטפחו אותו, תשמרו עליו.

המלאכים רוצים שתחיו חיים ארוכים עם מודעות, עם ידע, עם אנרגיה, עם יכולת, והם עושים הכל כדי שיהיה לכם טוב. והם מצפים מכם שגם אתם תעשו הכל כדי שיהיה לכם טוב. תזכרו שאלוהים רוצה רק את טובתכם. ואלו אתם אלו שמחבלים בכל הטוב הזה. אז כעת שחררתם את הדפוסים שמעכבים ומפריעים להם להתקדם. מעכשיו אתם יכולים להתקדם ולהתפתח לרמות תודעה ומודעות הרבה יותר גבוהות. ככל שתפתחו את התודעה שלכם, אתם תגיעו למודעות יותר גבוהה ואז תוכלו גם להגיע להארה. כי מי זה אדם מואר? אדם מואר הוא אדם מודע שיודע מי הוא היה ולאן הוא הולך. כי כאשר האדם יודע מי הוא היה הוא גם יודע לאן הוא הולך כלומר לאן מועדות פניו. כי העבר תמיד תמיד תמיד משפיע על העתיד. לכן עליכם לעבוד כדי לשחרר את העבר. העבר כבר לא משרת אתכם יותר. הוא היה ונגמר. הגיע הזמן לשחרר אותו.

אוהבים אתם מאוד ומחברים אתכם באהבה גדולה

מאסטר מטטרון והמלאכים מיכאל גבריאל אוריאל ורפאל

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.