08 May
08May

ברוכים הבאים אנחנו בערב שעה 5 במאי 2024 והיום אנחנו נמצאים עדיין בתוך המלחמה בעזה וגם בצפון ואנחנו שולחים מכאן המון  אהבה ואור וחמלה לכל מדינת ישראל ולכל העולם. היום אנחנו נתקשר עם מאסטר מטטרון ונראה איזה מסרים ימסור לנו: אני מרגישה את האנרגיה שנמצאת ומתקשרת גם דרך התת מודע וגם מרגישה את האנרגיה בידיים זה יותר קל לי לתקשר בצורה כזאת. ערב טוב וברוכים הבאים, אני מטטרון ואני נמצא כאן בשליחות האור האינסופי. האור שנמצא בכל מקום ומגיע לכל מקום ביקום הזה וביקומים אחרים. אנחנו קבוצה של ישויות אור ואנחנו נמצאות כאן על פני כדור הארץ כבר יובלות. כל ישויות האור מלוות את כל בני האדם על פני האדמה בכל רגע נתון. כל בני האדם מכוונים אל האור בזמן השהות שלהם על פני האדמה וזו בחירה שלהם לאיזה כיוון לפנות האם להתחבר לאור או להתחבר לחושך. והחושך נמצא גם כן על פני האדמה ויש אנשים שמתחברים לאור וכאלו שמתחברים לחושך. ואנחנו באים ומעצימים את האור בכל פעם מחדש ומעירים ומאירים את בני האדם למהות הפנימית שלהם ולאור הגדול שהוא אור הנשמה שלהם. כאשר אתם מחוברים לאור הנשמה אתם בדרך הנכונה. ואתם יכולים להגיע הכי רחוק והכי גבוה שאפשר. אור הנשמה הוא זה שמכוון אתכם ומושך אתכם למעלה. וככל שהחיבור שלכם לאור הנשמה הוא יותר חזק כך אתם תעלו בתוך האור לרמות גבוהות יותר של תודעה ושל המהות הפנימית שלכם. התודעה של כל בני האדם מחוברת. אתם מחוברים דרך התודעה ודרך האור האלוהי ודרך האינסוף. כולכם מחוברים. זאת הסיבה שאתם מרגישים את הכאב של האחר ואתם מנסים לעזור אחד לשני. יש עולמות רבים מסביבכם. אתם לא הפלנטה היחידה ביקום שיש עליה חיים. יש הרבה מאוד פלנטות שיש עליהם חיים. יש פלנטות יותר עוצמתיות שהגיעו לתודעה מאוד גבוהה ויש פלנטות אחרות שהם בתודעה יותר נמוכה מכם. ואתם נמצאים בתווך. עשיתם עבודה עמוקה מאוד ואנחנו מאוד מכבדים את העבודה שלכם ואת ההתקדמות שלכם אבל זה לא מספיק, יש עוד דרך ארוכה. והדרך הזאת אנחנו מובילים אתכם בה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להבין שאתם בדרך הנכונה ואפשר. לאפשר את הדברים לקרות, לאפשר לעצמכם לעלות, לאפשר לעצמכם להיות כפי שאלוהים הווה. להיות זה אומר לא לחשוב, לשים את המחשבות בצד, לשים את הרגשות בצד ולהתחבר לאור. זו המשמעות של להיות. כשאתם לא חושבים ואתם לא מרגישים אז אתם הווים. כפי שהאור הווה ונוכח. לכן אנחנו אומרים שיש לכם עוד עבודה רבה לפניכם ואתם תגיעו לזה, זה יקרה. כל מה שקורה על הפלנטה שלכם וכל מה שקרה בעבר וכל מה שיקרה בעתיד זה ההתקדמות שלכם וההתפתחות שלכם התפתחות התודעה האנושית. אתם עדיין כמו תינוק שמתחיל ללכת מבחינה תודעתית אתם עדיין לומדים מה נכון ומה לא נכון מה מעלה אתכם בתדר האנרגטי ומה מוריד. אתם עדיין לומדים. אתם עדיין בכיתה א'. יש לכם עוד דרך ארוכה להגיע לאוניברסיטה מבחינה היקומית תודעתית. כל מה שקורה סביבכם אתם צריכים להבין שזה חלק מכם. חלק ממה שאתם חווים וחלק ממה שאתם יודעים וחלק ממה שאתם לומדים. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. כשאתם נמצאים בתוך האור הלבן תרגישו שאתם עולים למעלה למעלה כאילו חוט מושך אתכם כלפי מעלה, אתם עולים בתוך צינור אור שהוא מעלית. אתם עולים בתוך צינור אור לבן מוזהב למעלה למעלה עוד ועוד ועוד... תראו שאתם מגיעים לשער של זהב. כשאתם מגיעים אל השער ועומדים מולו, אתם מבקשים לפתוח עבורכם את השער, השער נפתח ואתם  כנסים פנימה אל אור אפילו יותר גבוה ותראו שהאנרגיה נכנסת פנימה לתוככם ומשנה לכם את ה - DNA משנה לכם את הגוף והראיה ואתם יכולים לראות דרך העיניים הפנימיות ואתם רואים. אתם ממשיכים לעלות יותר ויותר גבוהה ואתם מגיעים לשער נוסף מזהב. תבקשו שגם השער הזה יפתח עבורכם והשער נפתח ואתם נכנסים דרך השער השני של הזהב ואתם מרגישים שאתם נמשכים כלפי מעלה עוד ועוד יותר גבוה ואתם מגיעים לשער נוסף של זהב ואתם מבקשים לפתוח עבורכם את השער הזהב השלישי ואתם נכנסים לתוך השער אל עולם אחר תדר אחר מרקם אחר ואתם רואים סביבכם הרבה מאוד ישויות אור שמחייכות אליכם ושולחות אליכם הרבה מאוד אור ומאוד שמחות לראות אתכם ושהגעתם אל תוך האור האינסופי הזה ואתם נושמים לתוך הגוף שלכם לתוך ה DNA לתוך העור שלכם  אתם נושמים את האור הזה האינסופי האור המרפא והמאזן האור הכל יכול תראו שאתם נמצאים בתוך האור וכל הישויות מסביב עומדות מסביבכם במעגל ושולחות אליכם המון אנרגיה. תראו שאתם משילים מעליכם את העור החיצוני, את המעטפה החיצונית כמו נשל של נחש. תראו שהעור החיצוני שלכם יוצא מכם ונושל כמו שהנחש משיל את עורו והאור הפנימי שלכם מתגלה. האור הפנימי שלכם מתגלה והוא מופץ כמו שמש, אתם מפיצים את האור הפנימי שלכם החוצה כמו שמש. תראו איך אתם מפיצים את האור וישויות שעומדות סביבכם מחזירות לכם אור חדש. והאור הפנימי שלכם מתחיל לקבל תדר אחר הרבה יותר גבוה.  ואתם נראים ומרגישים וחשים את עצמכם בדיוק כמו הישויות שעומדות סביבכם. אתם הולכים ומצטרפים אל הישויות שעומדות במעגל והופכות להיות חלק מאותן ישויות. כעת תדמיינו שכדור הארץ נמצא בתוך המעגל הזה של ישויות האור וגם אתם עומדים שם ואתם מקרינים אור על הכדור ועל האנושות. כדור הארץ גם הוא משיל את הקליפה החיצונית שלו וסופג הרבה מאוד אור לתוכו. הרבה מאוד אור נכנס לתוך הליבה של כדור הארץ. תראו שכדור הארץ משנה את התדר שלו ומתחיל להיות כדור אור כמו השמש. הוא מפיץ אור ואנרגיה וכל בני האדם גם הם משילים מעליהם את הקליפות החיצוניות והופכים להיות בני אדם אנרגטיים עוצמתיים ישרים אוהבים וחומלים. תראו שכדור הארץ חוזר למקום שלו וישויות האור ממשיכות לעמוד סביבו ולהאיר אותו. אתם מצטרפים לישויות האור שעומדות סביב כדור הארץ ושולחות לו הרבה אהבה חמלה ואור. 

תראו את השינויים שקורים על פני כדור הארץ. תראו שישויות האור מושכות את כל הרוע וכל החושך מכדור הארץ ושולחות במקומם אור אהבה וחמלה. תראו את השינוי שקורה על פני כדור הארץ. תמשיכו לעמוד מסביב לכדור הארץ ותראו את הישויות שממשיכות להיות שם ממשיכות לשלוח אור ואהבה. תמיד תסתכלו על הדברים מרמת תדר גבוהה יותר כי יש סיבה לכל מה שקורה. יש סיבה גבוהה יותר למה שקורה ולא מה שאתם רואים בעיניים, יש דברים הרבה יותר גבוהים שתאם לא קולטים ולא מבינים. אז תמיד תעלו יותר גבוה ותתבוננו מזווית ראיה גבוהה יותר על הדברים. כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.