23 Dec
23Dec

לעבור דרך האש ערב שער 21/12/18

תקשור עם ישויות אוריון וארקטורוס

נמצאים איתנו כאן היום ישויות אוריון וארקטורוס היום ביום הקצר ביותר בשנה שנחגג בכל העולם במדיטציות והתבוננות פנימית.

אתם נמצאים היום בעיצומו של שינוי מאוד עוצמתי ומשמעותי. העולם שלכם וכל מה שאתם מכירים ויודעים משתנה. כדור הארץ עובר דרך שביל האש. זהו שביל שדרכו עובר כל מה שקיים ביקום. שביל האש שורף ומטהר כל מה שעובר דרכו. הטיהור הזה נחוץ עבורכם ועבור הפלנטה שלכם.

המעבר הזה נפתח פעם בכל עשרת אלפי שנים. אבל לפי השנה הקלנדרית של היקום עוברים רק מספר דקות. כשאתם עוברים דרך האש אתם עוברים תהליך טיהור כך שאתם משילים מעליכם כל מה שאינו אהבה ומתחברים לאהבה וחמלה של היקום. גם הפלנטה עוברת את אותו התהליך כדי שתהיו מסונכרנים עם התדר החדש של כדור הארץ החדש.

אתם נמצאים עדיין בתדר אנרגטי שבו אתם לא רואים שומעים או יודעים מה התהליכים שאותם אתם עוברים. אתם מחוברים עדיין לחרדה שסוחפת אתכם למטה ואתם מאבדים את עצמכם לדעת בתוך האנרגיה הישנה מאחר שאינכם מוכנים לוותר על מה שאתם יודעים חווים ורגילים.

תנו לאנרגיה לסחוף אתכם לחוף מבטחים. תאמינו בתהליך וביקום תנו לו לשאת אתכם על כנפי האנרגיה לעבר מקום הרבה יותר טוב ולחיים אחרים שונים מלאים אהבה חמלה ושפע. תנו לאנרגיה לעבוד דרככם מבלי להפריע באמצעות פחד חרדה מחשבות ורגשות קשים.

 כשתבינו את התהליכים ותתנו אמון תגיעו הרבה יותר עמוק והרבה יותר רחוק. תשכבו על גלי האור ותנו להם לדעת אתכם בתוך האוקיאנוס של האור האינסופי. המסע הזה איננו על מנת להגיע לאיזה שהוא מקום אלא זהו מסע החיים שלכם מסע של התודעה האנושית שכל הזמן מתפתחת עולה ומוארת באור נגוהות.

ככל שתהיו רגועים שלווים ומאפשרים לתהליך להיות כך תהיו יותר נשכרים ותחיו חיים מלאי אור אהבה חמלה וחסד. רק תהיו ותאפשרו לזה לקרות. פשוט תהיו בנוכחות כפי שאלוהים הווה.

כאשר משה שאל את אלוהים מי אתה? התשובה הייתה "אהיה אשר אהיה" מאחר שזו נוכחות של אור. האור נוכח והווה בכל מקום. אין ביקום מקום שאין בו אור. אפילו המקומות החשוכים ביותר נוצר סדק קטנטן שהאור יכול לחדור דרכו. בכל חושך יש אור ובכל אור יש חושך. כך העולם מתקיים בסינכרוניזציה בריקוד אינסופי של אור חושך. אתם רגישים מאוד ומרגישים את השינויים הקטנים ביותר בין האור לבין החושך.

מדיטציה

ישויות אוריון וארקטורוס בונים סביבנו עמוד אור ומסביבו מדורה של אש. המדורה של האש זה כמו טיל ששולח את כל מה ששולח בתוך עמוד האור כלפי מעלה. אנחנו נמצאים בתוך עמוד האור והאש שמסביב שולחת אותנו למעלה. אנחנו עולים עוד ועוד גבוה יותר. ככל שעולים גבוה יותר אנחנו משילים מעצמנו הרבה מאוד קליפות. אנחנו מגיעים לכוכב אוריון ומקבלים את פנינו ישויות אור ומובילים אותנו למסך פנוראמי ומשם אנחנו יכולים לצפות על כדור הארץ ולראות אותו שהוא נע במהירות גדולה מאוד ועובר דרך האש. כשכדור הארץ עובר דרך טבעת האש הוא מתקלף ומשיל מעצמו את הקליפה החיצונית ויוצא מצד שני נקי מאוזן וזורם. אנחנו יכולים לראות את הישויות שנמצאות בתוך כדור הארץ שהן מאזנות את כל מה שיש בתוך הכדור. כדור הארץ ממשיך לעולות ולהתאזן ועובר דרך טבעת אש נוספת. טבעות האש האלו הן אנרגיה שמנקה מאזנת ומרפאה את כל מה שיש על פני כדור הארץ. כדור הארץ עובר דרך הטבעת הזו. המעבר דרך טבעות האש האלו זה תהליך שמתחולל בכל עשרת אלפים שנה. זהו תהליך של ניקוי וטיהור. בזמן הזה של המעבר גם כל מה שיש על פני כדור הארץ ובתוכו עוברים את התהליך הזה. העצים הצמחים האדמה המים בעלי החיים בני האדם האוויר וכל מה שיש. כל מה שקיים עובר שינוי בתדר האנרגטי ושינוי בכל הרבדים גם ברובד הפיזי.

כעת כדור הארץ עולה עוד יותר גבוה ועובר דרך טבעת אש נוספת. גם בני האדם עוברים את אותו התהליך דרך האש שמנקה מטהרת ומאזנת. כאשר בני האדם עוברים דרך האש ומנקים הם משילים מעליהם את כל הטראומות החבלות הקשיים המחלות הכאבים וכל מה שהם לא צריכים בגוף שלהם. ולאחר שהם עוברים דרך האש הם יוצאים מצד שני כישויות אור לבנות ונקיות וזורמות.

ככל שהאדם בתדר גבוה יותר הוא יעבור את התהליך הזה בקלות יותר. ככל שהאדם בתדר נמוך יותר יהיה לו קשה יותר לעבור את התהליך של הניקיון והזיכוך הזה.

עכשיו כישויות אור אתם יכולים להיכנס לתוך כדור הארץ לנקות לטהר לאזן את האדמה את המים את שורשי העצים בעלי החיים את הישויות שנמצאות בתוך הכדור לשלוח להם אור, לבני האדם ולכל מה שיש.

כאשר הגעתם לכדור הארץ לקחתם על עצמכם מטרה רוחנית קארמה לדאוג לחי לצומח לדומם שנמצאים על פני הכדור ובתוכו. זה היה היעוד שלכם. היום כאשר אתם עולים בתדר האנרגטי אתם מתחילים ליישם את היעוד הזה. בכך שאתם מפיצים את האור לכל מקום על פני כדור הארץ.

האור נוכח בכל מקום. אבל כאשר אתם מכוונים אותו למקום מסוים הוא מתעצם באותו מקום. ואז השינוי נעשה בצורה עמוקה יותר. זכרו שאתם רק צינור. צינור להעברת אנרגיה.  כאשר האגו לא נוכח והחשיבות העצמית לא נמצאת אתם עושים את הדבר הנכון בצורה הטובה ביותר. הרבה מאוד בני אדם חווים ברגע זה את האור ומודים על כך. 

תתבוננו על בני האדם ותראו את השינוי שהם עשו, תתבוננו על כדור הארץ ותראו את השינוי שקורה בתוכו ומסביבו. תראו איך המים נקיים האוקיאנוסים נקיים, האוויר נקי, האדמה פורייה ומניבה יש לבעלי החיים הרבה מרעה ובני האדם שמחים ומאושרים. שימו לב איך בני האדם משנים את התודעה שלהם ויודעים להבחין בין טוב לרע, יודעים להבחין בין אמת לשקר, בין חשוב לתפל. שימו לב לאחווה האנושית שמתפשטת על פני כדור הארץ יותר ויותר אנשים מפיצים את האור את האהבה הקוסמית האהבה ללא תנאי אוהבים נותנים עוזרים ותומכים זה בזה. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.