11 Nov
11Nov

היום נדבר על תקרת הזכוכית שכל אחד ואחת מאיתנו בונה לעצמו כדי להגביל את עצמנו.

נמצאים איתנו היום מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי, ישויות האור והמלאכים מיכאל אוריאל רפאל וגבריאל

ברוכים הבאים וברוכים תהיו באשר הנכם.

אנחנו נקראנו לכאן והגענו היום כדי להראות לכם זווית אחרת ושונה וגבוהה יותר לגבי החיים שלכם. כאשר אתם נולדים לתוך החיים האלו, מרגע הלידה, אתם מתחילים לחוות את החוויות. החוויות האלו מצטברות במהלך החיים. לאט לאט אתם לומדים להגביל את עצמכם ולא למצות מעצמכם את המקסימום. אתם יוצרים בעצם סוג או מין של תקרת זכוכית בלתי נראית שאתם לא רואים אותה אבל כשאתם מנסים לעלות אתם מגיעים "לסוף". אבל בעצם אין סוף. היקום הוא אינסופי וגם היכולות שלכם הן אינסופיות. אתם יכולים להגיע לכל מקום ולעשות כל מה שאתם רוצים. המגבלה היחידה היא המגבלה שאתם שמים לעצמכם. רק אתם מגבילים את עצמכם. וזה לא משנה מה קורה בחוץ או איזה אנשים סביבכם או את מי אתם מאשימים בכישלונות שלכם. אתם מחפשים שעיר לעזאזל ואותו אתם מאשימים בכישלונות שלכם. אבל אתם מכשילים את עצמכם כי אתם נתקלים באותה תקרת זכוכית שאינכם יכולים לעבור.

אנחנו לא באים האשים או לשים את האצבע על מישהו מסוים, אלא אומרים לכם שחלק מההתבגרות שלכם או ההעצמה שלכם היא להתבונן פנימה ולראות את תקרת הזכוכית שבה הגבלתם את עצמכם ולהיות מספיק מועצמים ובוגרים כדי לנתץ אותה. תבינו שאתם בניתם את תקרת הזכוכית הזאת ורק בידיכם היכולת לנתץ אותה. כי באותה תקרת זכוכית אתם הגבלתם את עצמכם. אמרתם לעצמכם: "אני יכול/ה עד כאן". המגבלה הזאת יכולה לנבוע מהילדות, מהסביבה, מהחינוך או מגלגולים קודמים. אם בגלגולים קודמים הגבלתם את עצמכם או נתתם לפחד לשלוט בכם, אזי בגלגול הזה הבאתם את הרגשות האלו של הפחד והמגבלה לתוך חייכם ואתם מתנהלים לפי זה כאן ועכשיו.

כאשר אתם נמצאים בתדר גבוה ומגיעים להבנה ולתובנה ולידע ואתם מספיק בוגרים כדי להבין שאתם אחראים לחיים שלכם ואתם לוקחים אחריות לחיים שלכם, ברגע הזה אתם מוכנים לנתץ את תקרת הזכוכית שבניתם. וברגע שאתם מנתצים את תקרת הזכוכית הזאת אז אין שום דבר שמגביל אתכם. ואז אתם יכולים לעוף.

אנחנו נעזור לכם לנתץ את תקרת הזכוכית הזאת. אבל כדי לעשות זאת, אתם צריכים להבין שמאחר שאתם בניתם אותה אתם צריכים להיות במצב של נכונות עם כוונה והסכמה מצידכם כבני אדם וגם מצד הנשמה שלכם. גם בניית תקרת הזכוכית הזאת היא חלק מהתוכנית הגבוהה ביותר של הנשמה. שום דבר שאתם חווים במהלך החיים שלכם לא מתבצע סתם כך. לכל דבר יש סיבה או תוכנית אלוהית, תוכנית של הנשמה. וכאן על פני כדור הארץ אתם מיישמים את התוכנית האלוהית, התוכנית של הנשמה שלכם. לכן כאשר אתם באים לעשות שינוי כל כך עמוק, וניתוץ תקרת הזכוכית הוא שינוי פנימי מאוד עמוק, אתם צריכים לבוא מתוך כוונה רצון והסכמה לעשות את השינוי, לתת את ההסכמה שלכם. "אני מסכים או אני מסכימה". כי רק לאחר שתתנו את ההסכמה שלכם הדברים יכולים להתבצע. אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר ללא הסכמה שלכם.

כי זה החיים היכולות הידע והקארמה שלכם, ולנו אסור להתערב בקארמה שלכם. לכן אנחנו לא יכולים לנתץ את תקרת הזכוכית אם אתם לא מוכנים לזה או מבקשים את זה או לא מסכימים לזה.


מדיטציה

תעצמו עיניים תתבוננו בדופק הלב ובנשימה ותתמלאו באור לבן

תראו שהאור הלבן עוטף אתכם כמו בועה של אור.

אתם מתבוננים כלפי מעלה הכי גבוה שאתם יכולים ותנסו לזהות את תקרת הזכוכית שלכם. איפה נמצאת תקרת הזכוכית  מעל הראש, באיזה גובה, זה יכול להיות מטרים ספורים או קילומטרים או מאות אלפי קילומטרים. אתם יכולים לראות למרחקים, זה בסדר. תבקשו מהנשמה שלכם, מהעצמי הגבוה שלכם עזרה, מהמדריכים הרוחניים שלכם ומהמלאכים שלכם לראות את תקרת הזכוכית. תתבוננו ותראו היכן נמצאת תקרת הזכוכית שלכם, באיזה גובה.

עכשיו כשזיהיתם את תקרת הזכוכית, תגידו משפט: "אני מסכים או אני מסכימה לקבל עזרה מישויות האור והמלאכים לעזור לי לנתץ את תקרת הזכוכית שמגבילה אותי כדי להמשיך ולהתקדם ולהתפתח גם מבחינה רוחנית וגם מבחינה פיזית. תודה".

עכשיו תהיו בנוכחות. תהיו בהוויה. רק תתבוננו. לא לחשוב, לא לדמיין, לא לרצות, פשוט להיות. הראש נקי ממחשבות ומדעות. ואתם נותנים לאנרגיה לעבוד. תהיו העד, תהיו המתבונן מהצד, פשוט תהיו. בהוויה, בנוכחות.

תתבוננו ותראו מה קורה לתקרת הזכוכית שלכם.

מה קורה לתקרת הזכוכית. תראו איך היא מתנפצת לרסיסים. אתם מתבוננים ורואים את הרסיסים מתפזרים ביקום ונעלמים. וכעת אתם יכולים להמשיך לעולות לאינסוף.

תראו את עצמכם שאתם עולים ועולים וממשיכים לעלות.

כעת תראו שכל הכישלונות שלכם הופכים להצלחות וכל מה שאתם רוצים אתם מממשים בחיים שלכם. תראו את זה קורה, תראו את זה מתממש. ברגע זה אתם יוצרים את העתיד שלכם. אתם יוצרים את התהליכים שלכם בעתיד. אתם משנים את מהלך ההיסטוריה והעתיד שלכם.

אין שום דבר מעכשיו והלאה שיגביל אתכם. תדמיינו לעצמכם חיים יפים וזורמים מלאים אהבה שמחה שפע חמלה נתינה קבלה תראו את זה קורה. תראו את עצמכם מממשים את כל מה שאתם רוצים ותראו את עצמכם בעוד 10 שנים. איך אתם נראים ואיפה אתם נמצאים בעוד 10 שנים מהיום? מה מימשתם, מה שיניתם, מה השתנה בחיים שלכם, אילו דלתות נפתחו בפניכם, לאילו רמות עליתם?

זו ההזדמנות שלכם לעשות שינוי בחיים שלכם, לשנות את המציאות, לשנות את מה שאתם לא מרוצים ממנו, ולזרום עם החיים כמו נהר, כמו מים.

לדעת ולהבין ולקבל את זה שאתם יוצרים בכל רגע נתון את המציאות שלכם. לקחת אחריות על החיים שלכם, על התהליכים שאתם עוברים, להיות אחראים לתהליכים וגם לתוצאות. לא להגיד הוא אשם, בגללו, כי אף אחד לא אשם, ולא קורה שום דבר בגלל אף אחד. הכל מעשה ידיכם. גם הדברים הטובים וגם הדברים "הרעים". כי ביקום אין טוב ורע, יש רק זרימה, ובחיים יש רק חוויות. חוויות יותר נעימות או פחות נעימות, אבל הכל חוויות. ואם אתם חווים חוויה מסוימת במקום לכעוס על עצמכם או על אחרים תשאלו את עצמכם מה אני אמור ללמוד מהחוויה הזאת? מה החוויה הזאת באה לספר לי על עצמי, מה אני צריך ללמוד מזה? ואיך אני יכול לשפר או איך אני יכולה לשפר את המצב? מה עלי לעשות כדי לשנות את החוויה הזאת שלא מוצאת חן בעיני? מה לעשות כדי לחיות חיים יותר זורמים יפים אמיתיים ושלמים? כאשר תוכלו לענות על השאלות האלו זה הזמן שבו אתם לוקחים את האחריות ומתחילים לבנות את עצמכם מחדש. לבנות לעצמכם אישיות אחרת שונה אישיות שמתחברת לישות שלכם שמתחברת לנשמה ששלחה אתכם לכאן. וכשאתם מתחברים לנשמה אתם יכולים להבין מה היעוד שלכם, מה באתם לעשות כאן על פני כדור הארץ למה נשלחתם לכאן, למה הנשמה שלחה אתכם, מה הייתם צריכים ללמוד, האם למדתם את השיעור? אם לא למדתם אז תחזרו בגלגול הבא ללמוד את השיעור שלא למדתם עכשיו. וברגע שאתם לומדים את השיעור ומבינים מה היעוד שלכם ואתם מתחילים ליישם אותו, אז אתם מחוברים לנשמה באופן טוטאלי. וכשאתם מחוברים לנשמה בצורה זורמת, אז החיים שלכם מתחילים לזרום וכל מה שאתם עושים מצליח. כל דבר שאתם חושבים עליו, כל דבר שאתם רוצים לעשות, ברגע שאתם חושבים עליו הוא כבר נעשה. שום דבר לא קורה במאמץ הכל נעשה בקלי קלות. ואתם שואלים איך זה יכול להיות, כי כאשר אתם מחוברים לנשמה אתם מרגישים כאילו אתם הולכים על ענן. כאילו אתם לא דורכים על האדמה. שום דבר לא מפריע לכם. ברגע שאתם חושבים על משהו הוא כבר התרחש. כי כל היקום, כל הנשמות, כל הישויות, כל המלאכים, כל המאסטרים, כולם עובדים בשבילכם, כולם  נמצאים סביבכם, עושים בשבילכם, כולם מקדמים אתכם. לכן אתם מצליחים אפילו בזמן שעל פניו נראה שאין סיכוי להצליח. היקום תומך בכם, עוזר לכם,  מגבה אתכם.

עכשיו שוב תתבוננו ותראו איזה שינויים עשיתם ומה קורה בחיים שלכם, ולאן הגעתם בעוד 10 שנים. אנחנו אומרים הגעתם וחוויתם כי בשבילנו העתיד כבר היה. כי ברבדים הגבוהים אין עבר הוווה ועתיד הכל מקשה אחת, לכן עבורנו העתיד כבר היה, כבר קרה, ואתם צריכים רק לחיות אותו הלכה למעשה. לכן אתם יכולים גם לראות אותו. זה מה שעושים המתקשרים שלכם כאשר הם מתקשרים את העתיד. הם רואים את העתיד כי העתיד כבר היה, הוא כבר קרה ברבדים הגבוהים.

תדמיינו בעיני רוחכם את העתיד שלכם, ותגידו לעצמכם: אני מוכן או אני מוכנה ליישם את העתיד הזה בחיים שלי. זה חשוב שכל ערב לפני שאתם הולכים לישון תדמיינו בעיני רוחכם את העתיד הזה שראיתם היום כדי ליישם אותו יותר מהר בחיים הפיזיים שלכם, כי העתיד שבניתם נמצא כרגע ברובד הרוחני, ורק עם הדמיון שלכם אתם יכולים להביא אותו ולקבע אותו בתוך החיים הפיזיים שלכם.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.