06 Jun
06Jun

ערב טוב וברוכים הבאים

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי ישויות האור והמלאכים

היום נדבר איתכם על החיבור שלכם לאור האלוהי האינסופי.

כאשר אתם מתחילים להתפתח מבחינה רוחנית אתם מתחילים לעלות בתדרים ולהשיל מעצמכם את כל הקליפות. אתם משילים מעצמכם חוויות, מחשבות, מעשים, טראומות מהגלגול הזה וגם מגלגולים קודמים. ככל שאתם משילים מעצמכם יותר קליפות כך אתם יכולים לעלות יותר גבוה כי אתם נעשים יותר קלים מאווררים וחיוניים.

כאשר אתם עולים אתם פוגשים בישויות בהתאם לרמה האנרגטית והתודעתית שאתם מגיעים אליה. הישויות האלו מנתבות אתכם לדברים חדשים שלא ידעתם קודם וממלאות אתכם באור.

האור מורכב משני אלמנטים: אנרגיה ומידע. ככל שאתם עולים גבוה יותר האנרגיה שאתם מקבלים היא יותר עדינה יותר מכילה יותר זורמת והידע שאתם מקבלים מגיע מהרבדים הכי גבוהים שיש ואז אתם נתרמים בצורה הטובה והגבוהה ביותר. לאור יש ספקטרום רחב מאוד של צבעים. ככל שהצבעים של האור יותר בהירים ועדינים כך אתם מקבלים אנרגיה בתדר יותר גבוה. ואז אתם עולים יותר ויותר גבוה…

כאשר אתם עולים בתדרים שימו לב לאווירה למצב האנרגטי ולצבעים שמסביב. לפי הצבעים אתם יכולים לזהות את התדר שהגעתם אליו ולהבין איפה אתם נמצאים. כי היקום מדבר אליכם בצבעים, בתדרים, בדימויים ובמספרים.

אלוהים ברא את היקום באמצעות מספרים שמתגלמים בתוך הגיאומטריה המקודשת שהיא בעצם הבסיס לכל המבנה המדהים של היקום. מבנה הגלקסיות מבנה הכוכבים הפלנטות הכל מורכב באמצעות הגיאומטריה המקודשת. ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם יכולים לקבל מסרים בתדרים הרבה יותר גבוהים וכך להרחיב את התודעה ולקבל מידע שיעזור לכם להתקדם ולצעוד קדימה.

ככל שההבנה שלכם תהיה יותר גבוהה ככל שהתדרים שלכם יהיו יותר גבוהים תקבלו עוד ועוד כלים שבאמצעותם תוכלו לשנות את כל תהליכי החיים שלכם. ואז כל העבר שלכם וכל מה שסחבתם איתכם במהלך השנים אתם תשילו מעצמכם וכל חוויות העבר ייפלו כמו בניין קלפים ולא יטרידו אתכם יותר כי תהיו במקום אחר מבחינה אנרגטית ומבחינה רוחנית.

העלייה בתדרים האנרגטיים תביא אתכם לחיבור למהות הגבוהה ביותר שלכם, תחבר אתכם לעצמי הגבוה שלכם ואז תבינו מי אתם ומה התפקיד שלכם על פני כדור הארץ ותתחילו ליישם אותו. תשילו מעצמכם את כל הפחד וכל מה שהוא מייצג בתוככם ותהיו מכוונים מטרה להגיע לאור האלוהי.

כדי להגיע לאור האלוהי עליכם לעשות שני דברים: לשחרר את הפחד ולשחרר את האגו. לוותר על שתי האנרגיות האלו שלא משרתות אתכם יותר כאשר אתם נמצאים קרוב לאור האלוהי. ברגע שאתם מוכנים לוותר על האנרגיות האלו אתם מתקרבים עוד יותר לאור הבראשיתי, האור הראשוני ויש ביכולתכם להתמזג עם האור האלוהי.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תנשמו דרך האף ותנשפו דרך הפה את כל מה שחוויתם בעבר, טראומות, פחד, אגו וכל מה שאתם לא צריכים יותר בתוך הגוף שלכם. תנשמו אור כחול ותנשפו את כל מה שאתם לא צריכים בתוך הגוף שלכם ובתוך החיים שלכם.

תמשיכו להתמלא באור ותראו את כל הגוף שלכם מלא באור לבן. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותתמלאו באור לבן.

תראו שבאמצע החדר מגיעה מרכבה. המרכבה בנויה משתי פירמידות תלת ממדיות שיוצרות מרכבה. בקצוות המרכבה עומדים מלאכים ולמעלה עומד מטטרון. כולנו יושבים בתוך המרכבה. תרגישו את האנרגיה והעוצמות שיש בתוך המרכבה וההגנה. תרגישו שאתם מוגנים. יש מלאכים ששומרים עליכם.

תראו שהמרכבה מתחילה להסתחרר ולהסתובב ולעלות למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוהה וממשיכה לעלות עוד ועוד…

יש עמוד אור שמושך את המרכבה למעלה והמרכבה עולה בתוך עמוד האור. עמוד האור ענקי שמכיל את כל המרכבה בתוכו והיא עולה עוד ועוד. המרכבה ממשיכה לעלות ואז מאיטה ועוצרת. כאשר היא עוצרת והדלתות נפתחות אתם יוצאים לתוך פלנטה שכולה אור. כאשר העיניים שלכם מתרגלות לאור המסנוור אתם רואים רבבות רבות של מלאכים שקופים זוהרים באור לבן שקוף וזוהר. המלאכים מזמינים אתכם לבוא ולשבת במרכז המעגל שהם יצרו.

אתם יושבים בתוך אור ומרגישים שאתם נתרמים מהאור הזה. לאט לאט הגוף שלכם מתחיל להשתנות ומקבל צורה אחרת, צורה שונה. אתם מרגישים שלאט לאט אתם מתחילים להיות שקופים כמו המלאכים שמסביבכם.

אתם מרגישים שמונח מעל הראש שלכם זר. זהו זר ההכתרה שלכם למלאכים. תרגישו שמאחור מהגב שלכם נמתחים שני שרירים שהופכים לכנפיים גדולות לבנות וזוהרות. ואתם נראים בדיוק כפי שכל המלאכים סביבכם נראים. אתם מוארים וזוהרים באור לבן זוהר. אתם נטמעים בתוך הקהל הרב של המלאכים שלוקחים אתכם למעלה עוד ועוד יותר גבוה ועוד יותר גבוה… אתם ממשיכים לעלות.

כעת אתם מגיעים למקום של ריק. במקום הזה יש לכם יכולת לראות, לשמוע, לדעת, להרגיש, להבין, ואתם מתחילים לשמוע צלילים. אתם מבינים ואתם יודעים. הידע מושתל לכם בתוך התת מודע. היכולות שניתנות לכם בתוך ה – DNA. שימו לב מה אתם רואים, מה אתם מרגישים, איזה ידע אתם מקבלים.

תהיו במקום הזה בשקט פנימי. תנו לאנרגיה לעבוד מבפנים.

רק תהיו בנוכחות, בהוויה כפי שאלוהים הווה.

שימו לב לנוכחות שלכם

שימו לב למי שאתם באמת

תקבלו את הייעוד שלכם

תצעדו קדימה ותאמרו: "הנני" – הנה אני – "אני מוכן או מוכנה להתמסר".

"אני מוכן או מוכנה ליישם את הייעוד שבחרתי יחד עם הנשמה שלי"

יישום הייעוד יביא אתכם למקום חדש.

יביא אתכם להבנה שאתם פה לא רק בשביל עצמכם אלא גם בשביל אחרים. וככל שתעשו למען אחרים כך תקבלו גיבוי, תמיכה, ידע והרבה מאוד אנרגיה. כי העבודה שלכם היא גלובאלית ולא אינדיבידואלית.

כעת אתם יכולים להיכנס חזרה לתוך המרכבה שתחזיר אתכם יחד עם המלאכים וישויות האור לכאן ועכשיו אל החדר הזה.

תראו איך אתם מרגישים בגוף מבחינה אנרגטית, איזו חוויה זו הייתה עבורכם, אילו תובנות קיבלתם, מה הבנתם בכל התהליך הזה שעברתם כאן בערב הזה.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.