13 Jul
13Jul

אתם הבריאה החדשה של הבורא כל שישנו.

הבורא ברא אתכם מתוך האנרגיה האינסופית של אור האינסוף.

האנרגיה שנבראתם ממנה הינה אנרגיה אינסופית ונצחית. אנרגיה שלא מתכלה לעולם.

זוהי אנרגיה שכל הזמן בוראת ומחדשת. זוהי אנרגיה אלמותית. ומהאנרגיה הזו הבורא ברא את כל מה שקיים ביקום שלכם וביקומים אחרים.

ישנם עוד רבבות יקומים דומים ליקום שבו אתם חיים כבני אדם. כאשר תתפתחו ותרחיבו את התודעה שלכם תהיו מודעים גם ליקומים מקבילים ואחרים. למעשה אתם חיים גם ביקומים אלו כישויות וכבני אדם. מידי פעם, בחלומות או בחלומות בהקיץ אתם מבקרים ביקומים מקבילים אלו אבל המוח שלכם לא מסוגל להבין ולעכל את מה שחוויתם שם ולכן אתם מבטלים את המראות והתחושות שהבאתם משם.

למה הדבר דומה? לאדם שהיה עיוור כל חייו ולפתע בטכנולוגיה חדשנית עושים לו ניתוח והוא יהיה מסוגל לראות. אבל כאשר הוא פוקח את עיניו הוא עדיין לא רואה דבר. זה מפני שהמוח שלו אינו מעכל ואינו מסוגל לעבד את מה שהעיניים רואות. לכן מבחינה רפואית הניתוח הצליח אבל למעשה האדם איננו יכול עדיין לראות. הוא חייב ללמד את המוח צעד אחר צעד מה הוא רואה ולתת למוח לפענח את המראות החדשים.

אתם נמצאים היום במקום של האדם העיוור. אינכם רואים את העולמות המקבילים שאתם חיים בהם. כאשר מידי פעם נפתח צוהר צר ואתם נשטפים במראות ורשמים מעולמות אחרים, אז המוח שלכם איננו יכול לעכל ולעבד זאת ולכן אתם לא מתייחסים למה שראיתם או למה שחוויתם בחוויה חד פעמית זו.

לכן כאשר אתם מתפתחים מבחינה רוחנית ואנרגטית אתם פותחים את הצוהר הזה ומרשים לעצמכם להציץ לעולמות אחרים וללמוד משם על עצמכם. כי בעולמות המקבילים אתם חווים חוויות שונות ונמצאים בתדרי אנרגיה שונים. הביקור בעולמות אלו יכול לתת לכם זווית ראיה שונה על החיים שלכם ולהבין את המצבים שאתם נקלעים לתוכם. ברגע שיש הבנה, אז אינכם צריכים עוד להיות במקומות הללו ולכן הם מתפוגגים והחוויות הללו לא חוזרות על עצמן שוב ושוב.

במהלך החיים שלכם הרגשות הנמוכים, המחשבות והנדרים הם אלו שמנתבים אתכם. ברגע שתוותרו עליהם תוכלו להמשיך בחיים יפים יותר.  

לכן כאשר אתם עולים בתדרים ומגיעים לבורא, לאלוהים, ליהווה, לבורא כל שישנו, אתם מגיעים לתדר אנרגטי נעלה שבו אתם משילים את כל הקליפות והופכים לאנרגיה אלוהית. אתם הופכים להיות לאחד עם כל היש. כאשר אתם הופכים לאחד עם כל היש אז אתם מוותרים על האינדיבידואליות שלכם, על האני, על העצמי, ומוכנים להיות חלק מאנרגיה אלוהית אינסופית ונצחית.  הבורא הראשוני הוא אנרגיה צרופה. ואתם מתמזגים איתה והופכים לאותה אנרגיה נצחית אינסופית.

אבל מאחר שאתם בנויים מאנרגיה נוספת שנקראת אגו שמחובר לפחדים שלכם, אינכם יכולים או מסוגלים לוותר על ה"אני". אנרגיית ה"אני" היא אנרגיה שמפצלת אתכם לשניים. היא אנרגיה שיוצרת בתוככם את ההפרדה. זוהי אנרגיה שבונה בתוככם את הדואליות, את הקוטביות. ולכן אתם חיים בתוך עולם קוטבי של למעלה – למטה, גבוה – נמוך, גדול – קטן וכו'.

כאשר תגיעו לבורא כל שישנו תוכלו להתמזג עם אנרגית הבריאה רק לאחר שתוותרו על אנרגית ה"אני". רק אז תוכלו לחוות את האנרגיה של הבורא כל שישנו ולהיות האנרגיה הזו. ואז לא יהיה הבדל ביניכם לבין האדם שיושב לידכם. ואז תבינו שאתם אחד. רק לאחר שתבינו שאתם אחד עם כל מי וכל מה שסביבכם רק אז תוכלו לבנות את האחדות. כי האחדות נבנית בתוככם. זוהי תודעה קולקטיבית גבוהה.

אהיה אשר אהיה – יהווה – זוהי אנרגיה ללא שם, ללא מקום, ללא סוף. זוהי אנרגיה אינסופית שבראה את כל מה שישנו – מתוכה. כל מה שיש נברא מתוך האנרגיה האינסופית והנצחית.

בעידן הזהב שאתם נמצאים בתוכו הגעתם למקום שבו חלק מכם יכולים ומוכנים להגיע לבורא כל שישנו ולהתמזג איתו. אותם בני אדם מוכנים להשיל מתוכם את האגו והפחד ולהתמזג עם הבורא כל שישנו. הם מבינים שהמיזוג הזה ייצור עולם חדש עבורם ועבור הדורות הבאים. והדורות הבאים זה אתם. כי העולם שלכם בנוי כך שאתם נבראים בכל פעם מחדש. כך אתם מחדשים את עצמכם שוב ושוב…

אבל היום אנו אומרים לכם שאינכם צריכים לבוא שוב ושוב לעולם הזה כבני אדם. אתם יכולים לבחור להישאר באותו גוף שיתחדש ויהיה צעיר יותר ויחדש את עצמו מחדש בכל לילה. אתם יכולים לחדש את עצמכם ולברוא את עצמכם מחדש בכל לילה כאשר אתם ישנים. אתם יכולים לבחור להגיע בחלומות שלכם לעולמות המקבילים שלכם ולבורא כל שישנו ולקבל אנרגיות בוראות בכל לילה מחדש ולהתחדש ולהיות צעירים, חיוניים ועוצמתיים יותר. כך אתם יכולים להיות צעירים לנצח. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות בתדרים. ככל שתעלו גבוה יותר כך תעצימו את עצמכם יותר. העבודה היא אינדיבידואלית. כל אדם מגיע למקומות שהוא מכוון את עצמו אליהם. יש הרבה מורים ולכן כל אדם בוחר את המורה המתאים לו ביותר כדי לעלות עוד קצת. כאשר אתם מרגישים שאותו מורה לא מעצים אתכם יותר, סימן שמיציתם את הידע שיש לו לתת לכם ואתם רשאים להמשיך הלאה למורה הבא. שימו לב שבמקום שיש פחד אלוהים לא נוכח. ואם ישנם מורים שמפחידים אתכם, הדבר הטוב ביותר עבורכם לעשות זה לעזוב אותו ולהמשיך למורה שיעצים אתכם גם בידע וגם באנרגיה.

זכרו שהעולם שנבראתם לתוכו הוא כמו תיאטרון. אתם הכותבים אתם הבמאים, אתם המפיקים ואתם השחקנים. ככל שתבינו טוב יותר את כללי המשחק כך המשחק שלכם יהיה מהנה יותר ותפיקו תועלת טובה יותר ממשחק החיים.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.