10 Oct
10Oct

נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, מאסטר קטהומי, מועצת התשעה ומועצת השנים עשר והמלאכים מיכאל, גבריאל, רפאל ואוריאל.

אתם מבורכים באשר הנכם

כדור הארץ שלכם עובר שינוי מאוד עמוק. האקלים על פני כדור הארץ משתנה באופן דרסטי במשך עשרות שנים. בני האדם משתנים בהתאם לשינויי האקלים שעל פני כדור הארץ.

כדור הארץ משפיע על בני האדם, על בעלי החיים ועל האקלים. וגם בני האדם משפיעים על האקלים, על מזג האוויר, על כמות החמצן באוויר, על כמות הדגה בים, על כמות הנפט בתוך האדמה, על התחממות האקלים על פני כדור הארץ, על הפשרת הקרחונים במקומות גבוהים, על כמות המשקעים, על איכות וכמות המים בנהרות ובאגמים וגם במאגרים התת קרקעיים ועוד. האדם משחק את תפקיד "אלוהים" ומנסה לשלוט בכל מקום ובכל דבר.

השליטה הזו של האדם היא שליטה בעלמא, כלומר שליטה רק למראית עין. כדי להראות לבני האנוש את כוחו ועוצמתו של האדם. אם זה אדם יחיד או מנהיג של עם מסוים.

אנחנו באים היום ואומרים לכם שהשליטה הזו לא תחזיק עוד זמן רב. כדור הארץ לא יכול לשאת את המעמסה הכבדה הזו והוא יקרוס. בעבר היו עידנים שבהם כדור הארץ הגיע למאסה קריטית והוא קרס לתוך עצמו ויחד איתו נכחדו תרבויות גדולות ועוצמתיות. תרבויות שהיו בתדר אנרגטי הרבה יותר גבוה ממה שאתם מכירים היום.

אנו מדברים על תרבויות עתיקות כמו למשל: למוריה, אטלנטיס, מצרים העתיקה, בני המאיה ועוד.

הסיפור שמסופר בספרים שלכם על סדום ועמורה הוא סיפור שחוזר על עצמו בכל פעם מחדש. זהו סיפור שבני האנוש עדיין לא הבינו ולא הפנימו את העוול שהם עושים זה לזה.

אתם נמצאים בעולם של בחירה חופשית. ניתנה לכם בחירה חופשית כדי שתוכלו להבדיל בין טוב לרע ושתדעו לבחור בטוב. אבל אנו רואים שהדברים חוזרים על עצמם שוב ושוב ואתם מתנהגים כמו ילדים קטנים ולא מוכנים להתבגר. אינכם יודעים להבדיל בין טוב לרע. אינכם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, אינכם יודעים להבדיל בין למעלה ולמטה.

אנחנו לא אומרים זאת כדי להקניט אתכם אלא כדי להראות לכם מה לא בסדר בהתנהלות שלכם. אתם חייבים להיטיב את דרככם ולפנות לכיוון הטוב ולהזניח את הרע.

נאמר על עם ישראל שהוא עם סגולה, כלומר עם שצבע האנרגיה שלו הוא סגול. ואנרגיה סגולה היא אנרגיה מרפאה. כלומר עם של מרפאים ומורים רוחניים.

אבל לצערנו התחלתם ללמוד מהעמים האחרים אורחות שהן לא אורחותיכם והתנהלות שהיא איננה מתאימה לתדר האנרגטי שלכם ולכן התחלתם לרדת באנרגיה. כאשר זה קרה, אתם שכחתם מי אתם והתחלתם להתנהג כפי שאחרים מתנהגים ולכן אינכם עוד עם הסגולה אל עם ככל העמים. גם אתם כמו כל העמים סביבכם איבדתם את הכיוון ואינכם יודעים למצוא את הדרך הנכונה שבה תלכו.

באנו לכאן בתקופה הזו שהיא תקופה מאוד קשה ומאתגרת לכל אדם שחי היום על פני כדור הארץ. באנו לכאן על מנת לעזור לכם לעזור לעצמכם. כדי לכוון אתכם ולהראות לכם את הדרך הנכונה שבה עליכם ללכת כדי למצוא את היעוד האמיתי שלכם. היעוד שלכם הוא להיות מנהיגים רוחניים בכל העולם.

כל הכאוס שאתם רואים סביבכם נובע מכך שהרמתם ידיים וויתרתם על המנהיגות שלכם. ויתרתם על היותכם מרפאים ומורים רוחניים מובילים בעולם. במקום להנהיג, עיניכם מופנות כלפי אומות אחרות שינהיגו אתכם. אבל הם לא יכולים לעשות זאת. הם יכולים לקחת אתכם רק כברת דרך מסוימת, אבל אינם יכולים לעשות את מה שאתם צריכים וחייבים לעשות. הם אינם יכולים לרפא את העולם שלכם. רק אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם.

לכן אנו אומרים לכם היום שהגיע הזמן שלכם להתעורר. הגיע הזמן לקחת עת עצמכם בידיים ולהציב לעצמכם מטרות. המטרות הן מטרות רוחניות. עליכם להגיע לתדר אנרגטי גבוה מאוד כדי שתוכלו לשנות את כל הכאוס שמתחולל על פני כדור הארץ. 

תעלו מבחינה אנרגטית ותתחילו לשלוח אנרגיות מרפאות ותדרים גבוהים לכל מקום שיש בו כאוס, לכל מקום שיש בו מלחמות, כאב צער וסבל.

זכרו שככל שיש יותר אנשים סובלים, הם מעבירים את הסבל הכאב והצער שלהם הלאה לבני אדם נוספים. מכשירי הטלביזיה והמדיה שלכם עושים עבודה יסודית כדי להחדיר לכם את האנרגיות הקשות הללו עמוק יותר לתוך ה-DNA שלכם. שימו לב כדי שתצפו בכמה שפחות בטלביזיה ותקראו כמה שפחות עיתונים.

תעלו באנרגיות ותתחברו למהות הפנימית שלכם, לעצמי הגבוה שלכם, לנשמה שלכם. וכאשר עשיתם זאת, תוכלו בקלות יותר להתחבר לרבדים עליונים כדי לצנר את האנרגיות של החמלה, האהבה הקוסמית והריפוי.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תראו את עצמכם עולים בתוך בועה של אור כחול כלפי מעלה. עוד ועוד למעלה.

תראו שהגעתם לתוך מקדש אתם מעמיקים פנימה ונכנסים לתוך היכל עגול.

בתוך ההיכל עומדות ישויות לבנות וזהובות. והן מזמינות אתכם להיכנס לתוך אנרגיה בצבע וורוד מוזהב.

אתם יושבים בתוך האנרגיה הזו ומרגישים כיצד אתם מתחילים להשיל מעליכם את כל הקליפות שהגעתם איתן. אתם מתקלפים מכל מה שאינכם זקוקים לו להמשך הדרך הרוחנית שלכם.

כאשר אתם מתבוננים על עצמכם כעת, אתם רואים את עצמכם כישות בצבע וורוד מוזהב. אתם מרגישים את העוצמות שקיבלתם ונושמים את האנרגיה החדשה פנימה לתוככם. אתם יודעים שאתם שונים כעת. ויש לכם יכולות שלא היו לכם קודם לכן.

כעת הישויות הזהובות מזמינות אתכם ללכת אחריהן. אתם רואים שנפתח חלון פנוראמי גדול ואתם יכולים להתבונן לתוך החלון הזה ולראות את כדור הארץ מלמעל.

אתם רואים את כדור הארץ כפי שהוא היום. אתם רואים את כל הכאוס, הכאב, הצער והסבל שכדור הארץ, בעלי החיים והאנושות חווים. כעת כשקיבלתם את היכולת לרפא, אתם יכולים לרפא את כדור הארץ. זה בידיים שלכם.

תושיטו את הידיים המלאכיות שלכם לפנים ותראו שמהידיים שלכם יוצאת אנרגיה בצבע סגול, אנרגיה מרפאה ומכילה. תשלחו את האנרגיה הסגולה הזו לכדור הארץ, לבעלי החיים, לאקלים, לבני האדם. בעבר, בהווה ובעתיד.

תראו כיצד כדור הארץ מתחיל להשתנות ולקבל תדר אחר גבוה יותר, תראו כיצד בני האדם משתנים והופכים להיות יותר עדינים, נותנים, חומלים ואוהבים. בעלי החיים משגשגים וכל כדור הארץ פורח בשלל צבעים וריחות משכרים.

תראו את זה בעיני רוחכם ותאמינו שזה אמת.

רק אתם יכולים לשנות את עתידכם.

תעשו את המדיטציה הזו בכל יום כדי להעצים את הטוב על פני כדור הארץ.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.