09 Jul
09Jul

להיפתח לשפע

ערב שער 7/7/18

תקשור עם ישויות אוריון וארקטורוס

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון וישויות ארקטורוס הגענו היום כדי לחבר אתכם לתדר של השפע. שפע זה הוויה. זה שפע זה מצב אנרגטי. כשאתם נמצאים בשפע אתם נמצאים בתדר גבוה. ככל שאתם עולים גבוה יותר השפע בא אליכם בקלות ולעיתים קרובות ואתם נהנים וחיים בשפע. ככל שאתם עולים יותר השפע נמצא בחיים שלכם ככל שאתם יורדים בתדר השפע עוזב אתכם. שפע זה לא רק כסף שפע זה גם ידע שפע זה גם אנרגיה תדר גבוה יכולת גבוהה גם פיזית וגם רוחנית. שפע זה לחיות את החיים במלואם. להבין מי אתם מאין באתם ולאן אתם הולכים ומהו היעוד שלכם בעידן הזה. שפע זה להיות. כאשר אתם נמצאים בשפע האולטימטיבי אתם מרגישים את עצמכם החלק מכל מה שיש. אתם מרגישים שאתם האדמה וחווים את האדמה מבפנים. אתם מרגישים שאתם השמים אתם מרגישים שאתם העוף שאתם רואים בשמים הציפור הברדלס הפיל וכל מה שיש. אתם מרגישים שאתם המים שזורמים בנהר אתם מרגישים שאתם אוקיאנוס הלוויתן הדולפין וכל חיות המים. כל בעלי החיים.

כשאתם בשפע אתם יכולים לראות אתם יכולים להרגיש לדעת ולהבין הרבה מעבר לחמשת החושים ובכל בני האדם שמסביבכם. כשאתם מחוברים לשפע ויודעים מי אתם ומתחברים למהות הפנימית העמוקה ביותר שלכם אתם יכולים גם להתחבר למקור האלוהי שהוא המקור של כל היש. האנרגיה של המקור היא האנרגיה שיצרה אתכם. כל זרע וכל ביצית נבראו מהמקור. וכל התהליך של הבריאה מקורו במקור האלוהי. הכל נובע משם והכל חוזר לשם. הכל נובע מהמקור האלוהי והכל חוזר אליו. 

כשאתם מתנתקים מהמקור האלוהי ויורדים בתדר האנרגטי אתם שוכחים מי אתם ומתרחקים גם מהשפע שהוא בעצם מנת חלקכם. אז כשאתם מתפללים לבורא שייתן לכם שפע דעו שהשפע נמצא אצלכם. אתם רק צריכים לפתוח את הדלת כדי לקבל אותו. ומי סוגר את הדלת הזאת אם לא אתם. כאשר תבינו זאת תוכלו גם להיפתח לשפע ולקבל את השפע כדבר מובן מאליו עבורכם. השפע מאוד נגיש והוא חלק ממי שאתם. חלק מהאנרגיה והתדר שלכם. כשאתם פתוחים השפע נוכח גם בתוך הגוף שלכם וגם בתוך החיים שלכם ואתם חווים שפע כל הזמן. 

תדמיינו מסדרון ארוך שיש בו הרבה מאוד דלתות והדלתות סגורות. כשאתם עוברים בתוך המסדרון אתם יכולים לפתוח אי אלו דלתות ולקבל אנרגיה מהדלתות הפתוחות. ככל שתפתחו יותר דלתות כך תקבלו יותר ויותר אנרגיה שתעצים אתכם ותעלה אתכם למעלה.  המסדרון בעצם זה החיים שלכם והדלתות זה הדלתות שאתם סוגרים וחוסמים בפני עצמכם. אתם עושים את זה בצורה לא מודעת ולכן קשה לכם להבין ולדעת שזה חשוב כי אתם מתכחשים לנושא הזה. 

כשאתם פתוחים אתם מאפשרים לאנרגיה לזרום דרככם ואז גם השפע זורם לתוך החיים שלכם. הכל בידיים שלכם. אנחנו כאן כדי להביא אתכם למודעות גבוהה כדי להבין שהשפע זה אתם וכשאתם מבינים זאת אתם מוכנים לקבל את השפע לחיים שלכם ואתם עולים בתדר האנרגטי אתם יכולים גם להגיע למקור ולהיות. כי האנרגיה של המקור היא האנרגיה של הוויה, של נוכחות. כשאתם אומרים אלוהים הווה כלומר הוא נוכח ישנו הוא בנוכחות. הנוכחות או ההוויה היא תדר אנרגטי מאוד גבוה. כדי להגיע לתדר הזה אתם עוברים תהליך של ניקור אנרגטי. זה כמו להיכנס לתוך כבשן שמנקה את כל מה שיש מסביב. אני רואה זהב יש מסביבו ובתוכו כל מיני אלמנטים זרים והזהב מוכנס לתוך כבשן וכשהוא יוצא מצד שני יוצא זהב טהור. זהו תהליך של ניקיון זיכוך וטיהור. כשאתם עוברים את התהליך של הטיהור הזה אתם משהו אחר.  כדי להגיע ליכולות האלו בואו תעשו מדיטציה

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה ותתמלאו באור.

תראו שישויות אוריון וארקטורוס נמצאים סביבכם זוהי קבוצה של ישויות. והם מנקים ומטהרים אתכם. הם מחלקים את הגופים שלכם כמו בובת בבושקה שמוציאים אותה מתוכה ומחלקים אתכם לחלקים רבים ומנקים כל חלק בנפרד ואז מחברים את כל החלקים לאחד. תראו את התהליך הזה קורה. תראו את עצמכם מתחלקים לחלקים רבים, תראו את התהליך של הניקוי והטיהור ואחר כך את המיזוג לחלק אחד שזה אתם.

כעת תכנסו לתוך המרכבה שהם הגיעו איתה. בואו ניכנס כולנו לתוך המרכבה הזאת שהגיעה מכוכב אוריון. עכשיו זו תקופה של מיזוג לכן הם ממזגים את האנרגיות שלהם כדי לעזור לאנושות ולכדור הארץ לעלות בתדרים.

כעת תראו שהמרכבה מסתחררת ועולה למעלה למעלה עוד ועוד למעלה ומגיעה לכוכב ארקטורוס. וכשאתם יוצאים מתוך המרכבה אתם רואים ישויות שהעין השלישית שלכם כל כך פתוחה שאתם רואים רק עין, רק אור. אתם רואים אור שיוצא מתוך העין השלישית שלהם ישירות לתוך העין השלישית שלכם. 

תראו איך העין השלישית שלכם מתחילה לגדול ולהתרחב ונעשית יותר ויותר מוארת ועדינה וזורמת. כעת אתם יכולים לראות יותר דרך העין השלישית. כעת תראו שישויות אוריון נוגעות לכם בצ'קרת הכתר והוא מתחיל להיפתח ולגדול עוד יותר ועוד יותר עד שצ'קרת העין השלישית וצ'קרת הכתר מתמזגות ביחד ויוצרות עידן ענקית בתוך המוח שלכם. העין הזאת יכולה לראות קדימה אחורה למטה למעלה לכל הכיוונים שלוש מאות ששים מעלות. 

תתחילו להתבונן מסביב דרך העין החדשה שלכם שימו לב מה אתם רואים מה אתם מרגישים מה קורה בפנים. אתם יכולים גם להתבונן על החיים שלכם היום או בעבר ולשלוח את האנרגיה הזאת שאתם מקבלים כעת לעצמכם גם היום וגם לעבר שלכם. ככה אתם תפתחו את החסימות שיצרתם עבור השפע. 

שימו לב באילו נקודות בחיים שלכם חסמתם את השפע מלזרום. איפה לא הייתם מוכנים לקבל אותו איפה וויתרתם עליו איפה יצרתם קשיים לקבל את השפע דעו כי השפע הוא חלק ממי שאתם. אתם השפע. וכשאתם זורמים השפע זורם בתוככם. תראו את השפע זורם בתוך הגוף שלכם ובתוך החיים שלכם. תנו לו לזרום. דעו כי השפע זוהי זרימה של אנרגיה. כלומר האנרגיה זורמת פנימה ויוצאת החוצה. אי אפשר לעצור את השפע כי ברגע שעוצרים אותו הוא מפסיק לזרום. ככל שתיצרו זרימה יותר גדולה של שפע יותר שפע יגיע אליכם.  ככל שתעצרו את השפע ולא תתנו לו לזרום הוא יפסיק לזרום דרככם ואז תחוו חוסר בשפע ומחסור. 

כעת לאחר שנתתם לשפע לזרום דרך החיים שלכם דרך הגוף שלכם וכל מה ששיך לכם הישארו בתדר הזה של השפע ותכנסו חזרה לתוך המרכבה. תגידו תודה לישויות ארקטורוס וישויות אוריון על השיעור הזה של השפע ועל זה שהם נמצאים איתנו ותראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת וחוזרת חזרה לתוך החדר הזה.

כעת תתבוננו על עצמכם איך אתם נראים כעת איך אתם מרגישים שימו לב לישיבה שלכם לרגלים שנמצאות על הקרקע לגב, תנשמו עמוק 

אתם יכולים לפקוח עיניים או להישאר עוד כמה דקות בתוך האנרגיה של השפע.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.