09 Mar
09Mar

לפני יותר מעשרים שנה קיבלתי מסר בתקשור שאני צריכה לעשות בכל תחילת חודש מדיטציה ועבודה אנרגטית בקבוצה. היו תקופות שבאו הרבה אנשים. היום יש זום... ואז התחלתי לעשות כל תחילת חודש מ-1/1 עד 12/12 שזה יום ההולדת שלי...פעם בחודש אתם מוזמנים לתקשור ומדיטציה בזום. 

כעת התקשור: 

אני מטטרון, אני גם מאסטר המגנטיות. ואני נמצא כאן לידכם ובקרבכם בכל רגע נתון, מלווה מאזן ותוכך. אפילו שאתם לא מכירים אותו ולא יודעים על קיומי אני נוכחו. היום אתם נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת וחשובה גם עבור כדור הארץ והיקום כולו. קורים הרבה מאוד דברים משתנים ותדרים משתנים בעת ובעונה אחת. כדור הארץ שלכם עובר עכשיו טרנספורמציה, זעזוע. בערך פעם במאה שנה כדור הארץ עובר זעזוע מאוד חזק ובתקופה הזאת זה קורה עכשיו. זה היה לפני מלחמת העולם הראשונה והשניה וכעת גם כן. כדי להבין מה קורה, נספר לכם שכדור הארץ הוא אוסף של אבנים וסטרואידים שהתלכדו יחד ויצרו את הכדור הזה. לקח הרבה מאוד זמן כדי להתקרר. המקומות הפנימיים של כדור הארץ עשויים ממגמה שמותכת ובוערת. והבעירה שלה מזיזה את הלוחות הטקטוניים שבונים את כדור הארץ שמהווים את השלד של כדור הארץ. אתם מרגישים את הסדקים זזים אלו הם רעידות האדמה.  הכדור עצמו מבעבע מבפנים וכך נוצרים כל הבליטות והשקיעות על פני כדור הארץ. כעת הבעירה מאוד עוצמתית. 

ניקח אתכם יותר מאוחר למקום הזה כדי שתראו את זה בעיניים הפנימיות שלכם. אתם יכולים לשנות את מה שקורה. כי כדור הארץ משפיע עליכם מעצם הבעירה שלו והתזוזות שלו הוא משפיע עליכם מבחינה רגשית ונפשית ואנרגטית ופיזית. לכן יש כעת אי סדר והתעוררות של בני האדם שנעשים יותר אגרסיביים ופחות אוהבים ופחות מפרגנים וחומלים זה לזה וגם את עצמם. כדור הארץ מאוד משפיע על הים האוקיאנוסים וכל מה שיש. מאחר שכדור הארץ משפיע על בני האדם גם בני האדם משפיעים על כדור הארץ. אתם מקבלים את האנרגיה דרך כפות הרגלים ומשדרים לכדור הארץ את האנרגיה דרך כפות הרגלים. כלומר עצם העובדה שאתם עומדים על האדמה יש לכם אינטראקציה עם האדמה שמשדרת לכם כל הזמן אנרגיה ואתם משדרים לה בחזרה. לכן אתם יכולים לשנות את התדר ולהשפיע על כדור הארץ. וזה בתנאי שאתם מתאחדים. האחדות נותנת לכם יותר כוח. ואנחנו יכולים מלמעלה באמצעות האנרגיות שאנחנו מעבירים לכם אנחנו יכולים לתת לכם עוד אנרגיה שתתעצם עוד ביותר בתוך הקהילה שלכם. כדור הארץ נוצר כדי שהחי הצומח והדומם ישגשגו על פניו ובתוכו. יש מעט מאוד מקומות ביקום כמו כדור הארץ שיש עליו חיים. התפקיד שלנו יחד איתכם זה לשמור על החיים על פני כדור הארץ ולא להכחיד אותם. כדור הארץ הוא פנינה בתוך היקום, זהו הכתר.

  מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה דופק הלב מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תנשמו דרך האף לתוך הבטן ותנשפו דרך הפה כעת תדמיינו שמעל הראש יש כדור האור לבן ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. כעת תראו שאתם נכנסים למרכבה תלת ממדית ואתם יושבים בתוכה.  המרכבה מסתובבת ומסתחררת ונכנסת לתוך הליבה של כדור הארץ. אתם יושבים בתוך המרכבה ששומרת עליכם מבחינה פיסית אנרגטית ורוחנית. אתם מוגנים. תראו שאתם מתמלאים באור והוא כל כך חזק וכל כך עוצמתי שאתם יכולים לשלוח את האור הזה דרך כפות הידיים שלכם אל הליבה של כדור הארץ. אז תושיטו ידיים ותשלחו את האנרגיה הזאת שאתם מקלים עכשיו למרכז כדור הארץ. תראו שהרבה מאוד ישויות אור מלאכים כרובים ובני אדם נוספים מצטרפים למעגל שנמצא בתוך כדור הארץ. וכולם שולחים אנרגיה של אור לבן מוזהב לתוך הליבה של כדור הארץ. תראו שהאור הזה עוטף את המגמה הזאת, את הבעירה הזאת ולאט לאט היא נרגעת ושוכחת והופכת להיות כמו פלסטלינה. היא גמישה אבל לא בוערת.  תמשיכו לשלוח אור ותראו שהאור מופץ על כדור הארץ מבפנים ועוטף את כדור הארץ מבחוץ. 

 שימו לב איך הכל נעצר מתוך כדור הארץ, תראו שהשורשים של העצים מגיעים למקומות עמוקים יותר ומוזנים מהמינרלים שיש בתוך האדמה. תראו שיש יותר ימים אגמים אוקיאנוסים נהרות ונחלים ויערות בתוך הכדור פנימה. כל מה שיש על פני כדור הארץ יש גם בתוך כדור הארץ. הכדור הוא לא רק אדמה, יש בו עוד מרכיבים.  שימו לב איך כדור הארץ מלבלב, בני האדם ישרים מפרגנים וחומלים וטובים ואוהבים, המשטרים מתחלפים למשטרים שעובדים עבור בני האדם כדי לשפר את המצב הכללי על פני כדור הארץ.  תראו שעוד ועוד ועוד מלאכים וכרובים מגיעים ועוטפים את כדור הארץ מסביבו ומביאים עוד הרבה מאוד אנרגיה וורודה של אהבה קוסמית שעוטפת כל מקום וכל אחד.  האנרגיה הוורודה נכנסת לתוך הגוף שלכם ואתם מרגישים את הריפוי.

 אתם יכולים לבקש לרפא את המקומות שכואבים לכם בתוך הגוף או בתוך החיים. אתם תקבלו את הריפוי עכשיו וגם יותר מאוחר כשתלכו לישון. כעת תראו שאתם חוזרים לתוך המרכבה שמסתובבת ומסתחררת ומחזירה אתכם לכאן ועכשיו לתוך הגוף שלכם. שימו לב איך אתם מרגישים, איך אתם נושמים, האם אתם מרגישים שהגוף שלכם מתרחב, הנשימה שלכם נפתחה, ואתם קצת יותר אוהבים את עצמכם. אוהבים את מי שאתם.  

תזכרו שכדור הארץ זה אתם. ואתם זה כדור הארץ. כלומר שאתם ישות אחת שהתפצלה להרבה מאוד בני אדם. לכן כל בני האדם מחוברים זה לזה אף על פי שאתם מתנהגים אחרת. ברגע שתלמדו לאהוב את עצמכם מספיק, תוכלו גם לאהוב את האחר באותה המידה. אנחנו אוהבים אתכם, מכבדים אתכם ושולחים לכם הרבה אור ואהבה 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.