25 Nov
25Nov

ברוכים הבאים למרחב שלנו, אנחנו ישויות אוריון מכוכב אוריון. באנו היום לברך אתכם באשר הנכם.

אנחנו קולטים מכם תהיות לגבי קיימותו של אלוהים. אתם שואלים כל הזמן האם אלוהים קיים? ואם הוא קיים אז למה יש כל כך הרבה סבל מחלות ומלחמות בעולם? למה אלוהים לא מציל אותנו ומונע מאיתנו את כל הסבל והחבלות שאנחנו חווים במהלך החיים שלנו? ולמה הוא מאפשר לילדים קטנים למות ולמה בכלל אנחנו בני האדם חייבים לסבול ולמות?

תשובתנו מתחלקת למספר חלקים:

  • זהו מושג שאתם ייחסתם לישות עליונה כל יכולה. אנחנו יכולים להבטיח לכם שיש ישויות בוראות רבות ביקום שלכם וביקומים אחרים שונים ורחוקים מאות ואלפי שנות אור מהמקום שאתם נמצאים בו. מאחר שבמשך עידנים רבים הייתם ברמת אנרגיה נמוכה,  ייחסתם את כל תופעות הטבע וכל מיני חוויות שחוויתם ולא יכולתם לפרש אותם כמעשי ניסים או כמעשה יד האלוהים. ייחסתם לאלוהים תכונות אנושיות ולכן ייחסתם לו גם את התכונות של שכר ועונש. 
  • שאתם לא יודעים כיצד אלוהים נראה אז בכל רחבי הגלובוס ובכל העידנים והגלגולים שלכם נתתם לאלוהים צורה ואנרגיה שונה. תבינו יקירים שאתם הם אלו שמחליטים באיזה אלוהים להאמין. יש על פני כדור הארץ בני אדם שונים ורבים ובכל מקום ובכל עידן אתם האמנתם ומאמינים באמונה שלימה שהאלוהים שאתם מאמינים בו הוא האלוהים האמיתי, וחשבתכם שאם כל בני האדם על פני כדור הארץ יאמינו באלוהים שאאתם מאמינים אז האלוהים הזה יתגלה וישנה הכל. וכך קורה אצלכם שכל קבוצת אנשים מאלצת בני אדם אחרים בכוח או באמצעות מניפולציות שונות להאמין במה שהיא מאמינה. כך אתם חושבים יגיע ה"משיח" כפי שאתם מכנים זאת. 
  • איתכם בעבר על גלובליזציה של העולם שלכם והיום אתם יותר מודעים לעצמכם ולסביבה שלכם ומבינים שהעולם שלכם והיקום כולו הוא מקשה אחת. תתארו לעצמכם שאתם יושבים בתוך חבית גדולה ובתוכה יש הרבה מאוד בעלי חיים ובני אדם. כל מה שיש בחבית משפיע עליכם ואתם משפיעים עליו בחזרה. אתם מרגישים שאתם נמצאים בתוך כור היתוך וכל הזמן מחפשים דרך לברוח משם. זה בדיוק מה שקורה לכם בחיים האמיתיים שלכם. אתם נמצאים בתוך כור היתוך שנקרא כדור הארץ. אתם חיים בתוך אנרגיה שלילית שמציפה אתכם מכל עבר ואתם מחפשים דרך להימלט. הדרך היחידה להימלט מהמקום הזה הוא למות. ולכן החלטתם שאתם חיים תקופה מסוימת ולאחר מכן מתים. דעו כי זוהי החלטה ובחירה שלכם. כל אדם מחליט ובוחר כמה זמן הוא יחיה ומתי ימות. 
  • החוויות שלכם הן פרי דמיונכם ומעשיכם. דרך החוויות הקשים אתם לומדים על עצמכם כיצד להתמודד ולצאת ממצבים קשים. כאשר אתם נולדים אתם נכנסים לבית ספר שנקרא "החיים". כאשר אתם מתים אז אתם יוצאים מבית הספר הזה ונכנסים לבית ספר של מעלה. שם הישויות מפנימות את מה שלמדו במהלך החיים על פני האדמה וממשיכות הלאה בהתפתחות ובהתקדמות הרוחנית שלהן. 
  • אתם מבינים שאלוהים לא מציל איש, מאחר שכל מה שאתם חווים אתם יוצרים בחיים שלכם. אלוהים מציל אתכםמעצמכם, מאחר שכל החוויות שלכם הן תוצאה של הקארמה שלכם. אתם בוחרים את כל החוויות ועוברים דרכן וכך אתם לומדים על עצמכם. החוויות הן המדרגות שדרכן אתם יכולים לעלות או לרדת לפי הבחירות שלכם.
  • אנרגטית תחזיר אתכם ואת הישות שלכם למעגל אינסופי של לידה ומוות ולידה מחדש וחוזר חלילה לאורך עידניםרבים. עליה אנרגטית תנווט אתכם למעלה ותחבר אתכם למהותכם העליונה ביותר והנשמה שלכם ותמזג אתהנשמה שלכם עם כל היש.  זה המקום שממנו נבעתם, זה המקום שאליו אתם נכספים לחזור.  אתם יודעיםבתוככם פנימה שרק במקום הזה אתם שלמים ומושלמים. רק במקום הזה אתם בנוכחות עליונה בנוכחות עם כל היש.
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.