06 May
06May

כדור הארץ החדש וקיפולי הזמן

אנחנו בערב שער 5/5/19

אנחנו ישויות אוריון וארקטורוס, אנחנו רוצים לדבר אתכם היום על המצב שאתם נמצאים בו והגעתם אליו. בתוך התת מודע שלכם יש את כל הזמנים  שהיו אי פעם ויהיו אי פעם בעתיד. כלומר בתוך התת מודע שלכם אין ממד של זמן. כל הזמנים הם מקשה אחת והם זמן ממושך. כאשר אתם עוברים מזמן אחד לזמן אחר, אתם קופצים בזמן ועוברים כאילו מקיפול זמן אחד לקיפול זמן אחר. יש מקומות על פני כדור הארץ מיוחדים בקיפולי הזמן כמו למשל משולש ברמודה שכאשר אתם מגיעים לשם אתם עוברים ממד אחר. הזמן לוקח אתכם למקום אחר בתודעה. ואתם חווים את החיים שלכם בצורה שונה. למעשה אתם קופצים בזמן לעתים מאוד קרובות. רוב הפעמים אתם לא מודעים פעולה הזאת שאתם עושים. אתם יכולים לחיות על פני כדור הארץ בעולם הפיזי שלכם כפי שאתם חיים עכשיו, אתם יכולים ללכת לעבר כפי שחיו בעבר פעם  ואתם יכולים לקפוץ לעתיד לכדור הארץ שיהיה בעתיד. בעצם כל השלושה הם אחד. כלומר אתם יכולים בעת ובעונה אחת להיות בשלוש המקומות האלו יחד.

חלק מכם אלו שעלו בתודעה יכולים ומוכנים לעשות את הקפיצה הזאת והם יותר מודעים לתהליכים שהם עוברים. אלו שעדיין לא הגיעו לרמת תודעה גבוהה זו לא מבינים מה עובר עליהם. לרוב הם מתנהגים כאילו משהו נורא קרה להם. כי ברובד הפיזי אם הגוף לא מוכן עדיין לקפיצה ובכל זאת זה נעשה אז הגוף חווה טראומה. לכן אנשים מסוימים חווים את הטראומה הזאת שוב ושוב בכל מיני צורות בצורה של מחלה או כאבים או תאונה או מלחמה או פיגוע. אדם יכול להיות שיחווה את כל אלו ואדם אחר לידו לא יחווה שום דבר מהדברים האלו, אפילו שהם נמצאים באותו מרחב פיזי, אבל הלכה למעשה הם נמצאים כל אחד במרחב תודעתי שונה.

כשאנחנו אומרים שכל מה שאתם בוחרים את החיים שלכם והכל בחירה שלכם, אנחנו מתכוונים לזה, כי כאשר אתם בתודעה גבוהה ואתם מודעים לקפיצה שאתם עושים בקיפולי הזמן אתם חיים אחרת, אתם חיים בתוך עולם אחר, בתוך כדור ארץ אחר, הרבה יותר גבוהה מאוורר ושלם. כאשר אתם לא מודעים ובכל זאת מנסים לעבור את הקפיצה הזו, אתם חווים קשיים ופחד ואתם נסוגים לאחור.

כל המצב הזה שאתם חווים במדינת ישראל בימים אלו זה מעגל סגור שחוזר על עצמו שוב ושוב כי אתם עדיין לא נמצאים בתודעה של הקפיצה הזאת של קיפולי הזמן. חלק גדול של העם עדיין לא נמצאים שם, ואלו שכן נמצאים שם ועושים את הקפיצה הזאת לעיתים קרובות, מרגישים מתוסכלים והם מפספסים משהו מאוד חשוב, זה ייקח זמן עד שהעם כולו יעלה בתודעה ויוכל לעשות את השינוי. כאשר עם ישראל יעשה את השינוי אז גם העמים מסביב יעשו את השינוי.

העם שיושב במדינה הזאת שחולשת על השער האנרגטי החשוב כל כך מעל הר הבית, אתם תעשו את הקפיצה הזאת בקיפולי הזמן ראשונים. ולאחר שכל העם יהיה בתדר הגבוה והחשוב הזה, אתם תסחפו אחריכם את העמים שמסביב.

המלחמה שאתם מתבוננים עליה היום, שעוברת מסבב לסבב, המלחמה הזאת היא מלחמה על התודעה. התודעה הגבוהה עדיין לא הגיעה לרמות שהיא יכולה לעשות שינוי ומצד שני התודעה הנמוכה מושכת קלפי מטה.

אנחנו באנו לכאן כדי להעיר ולהאיר אתכם. כי האור שאנחנו מפיצים יאיר אתכם אל המהות האמיתית והגבוהה שלכם. כל אחד ואחת מכם אתם תגיעו לתודעת משיח. בתודעה משיח תוכלו לראות את הכל מכל הזוויות. את העבר, את ההווה ואת העתיד. תוכלו לראות את המרחקים מעבר להרים, מעבר לחסימות, מעבר לממדים, מעבר לגלקסיות, מעבר לכוכבים. תהיה לכם ראיה אבסולוטית כפי שיש למלאכים לישויות המאסטריות הגבוהות שבאות כדי ללמד אתכם ולכוון אתכם בתוך המדבר האינסופי הזה שאתם נמצאים בו.

את המדבר הזה אתם יצרתם בגלל חוסר מודעות ופחד. שימו לב שבכל פעם שאתם נמצאים בפחד המדבר סביבכם גדל. והמודעות שלכם מצטמקת והיכולות שלכם נעלמים. ואתם לא זוכרים מי אתם, מהיכן באתם ואת הדרך שלכם להתקדם ולאן להתקדם.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור ועומדים מעל כדור הארץ. אתם מתבוננים על כדור הארץ מלמעלה.

תראו שישויות האור והמלאכים מגיעים ופורשים מסביב לכדור הארץ כמו שמיכת פוך לבנה וזוהרת שעוטפת את כדור הארץ באור לבן זהוב. כעת תרדו בתוך עמוד האור ותעמדו מעל מדינת ישראל. תראו שמדינת ישראל עטופה בתוך אור זהב. אור של הגנה מכל עבר.

לתוך הר הבית מגיעה קרן של אור שנכנסת עמוק לתוך האדמה. היא מתפשטת בתוך האדמה לכ עבר. תראו שנוצר שיח של שלום אהבה ואחווה בין העמים. שלוש הדתות יש להם חופש פולחן ותפילה. ויש פרגון אהבה ונתינה בין כל בני האדם. תראו את השלום כבר קורה. בשטחים, בעזה, שלום בין כל המדינות מסביב. מצרים, ירדן, סוריה, לבנון, ערב הסעודית, איראן, תימן, תורכיה וכל האזור של כל העמים מסביב. יש שלום אהבה ואחווה.

ככל שתדמיינו את זה יותר זה יתממש יותר הלכה למעשה, אתם תיצרו את המצב הזה. תעשו מדיטציה שוב ושוב ותראו את כל העמים מתאחדים תחת מטרייה של אהבה ושלום וכל הקונפליקטים מתפוגגים.

תראו את המלאכים נכנסים לכל המקומות שזקוקים לאנרגיה ומביאים את השלווה הרוגע והשלום. בעזה, בעוטף עזה, כל איזור הדרום של מדינת ישראל, בכל המדינה, בכל האנשים, לאדמה, למים, לאוויר, תראו את השלום כבר כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.