07 Jul
07Jul

אתם מבורכים מפי הבורא הראשוני

במהלך השנים עשיתם שינוי מאוד משמעותי בתדרים שלכם באופן אישי ובתדרים של כדור הארץ.  הגעתם למקום שבו אתם צריכים לקחת אחריות על עצמכם וגם  על הסביבה שלכם, האנשים סביבכם והפלנטה שעליה אתם חיים והיקום כולו.

דעו כי כדור הארץ זה אתם. כאשר אתם יכולים לחוש את הרגשות שנובעים מתוך האדמה ולדעת מה האדמה רוצה לומר לכם כאשר היא מתפרצת נבקעת ורועדת מבפנים. האדמה אומרת לכם להרגיש אותה, להבין שהתהליכים שהיא עוברת עוברים גם עליכם. האדמה היא הססמוגרף שלכם.

כאשר אתם נולדים נוצר חיבור אנרגטי מאוד עוצמתי בין התינוק שנולד לבין האדמה. בעצם האדמה היא זו שקוראת לו בזמן היוולדו וחובקת אותו אליה במותו. כדור הארץ זוהי יצירה שלכם כאנושות.

כדור הארץ קיים 4.5 מיליארד שנים והאנושות קיימת 5 מיליון שנים.

כישויות הייתם צריכים קודם כל לבנות לעצמכם תשתית מתאימה להופעה שלכם בתוך גוף בכדור הארץ. אז בניתם כדור ארץ יפהפה. לאחר התהפוכות הרבות שכדור הארץ עבר, הייתם מוכנים להגיע כישויות ולהתחיל את ההתפתחות האבולוציונית שלכם כצמחים, כבעלי חיים ולבסוף כבני אדם. ההתפתחות שלכם כבני אדם התחילה מהאדם הקדמון אל האדם המודרני והיום אתם נעים מהאדם המודרני אל האדם המואר.

כבני אדם מוארים אתם מפתחים את המודעות ומרחיבים את התודעה ואז אתם מבינים שאתם לא נפרדים. אתם מבינים שאתם אחד עם האדם שלידכם, אתם אחד עם העץ, האדמה, ההר, היער ואתם אחד עם כדור הארץ שאתם מתהלכים עליו.

דעו כי כדור הארץ הוא ישות חיה ונושמת. זוהי מערכת מאוד מורכבת ועדינה ורגישה שחשה את כל הרגשות, התסכולים והחוליים שלכם. כדור הארץ נע בדיוק לאן שאתם נעים. מבחינה רגשית, פיזית ורוחנית. כל מה שאתם עוברים מכל הבחינות עובר גם על הפלנטה ארץ.

יש בתוך כדור הארץ צ'קרות, מרדיאנים וערוצים אנרגטיים רבים. יש בתוך כדור הארץ מושבות שלימות של ישויות אור שחיות בתוך הערוצים האנרגטיים שבתוך הכדור. הערוצים האלו מזרימים את האנרגיות שמגיעות מהבורא בתוך לב כדור הארץ. בתוך הכדור יש ערוצי אנרגיה מזהב. אלו הערוצים שמהם שואבים בעלי החיים הצמחים והעצים את האנרגיה שלהם על מנת לצמוח לגדול ולפרוח.

בעבר בני האדם היו שואבים את האנרגיה ישירות מערוצי האנרגיה האלו ומתקיימים כך שאת האנרגיה הפיזית שאבו מתוך כדור הארץ ואת האנרגיה הרוחנית היו שואבים מהרקיע השביעי.

מאחר שהייתה ירידה אנרגטית ובני האדם נסגרו ונחסמו, הם הפסיקו לצנר את האנרגיה ואז התחילו להיות חולים ולהזדקק לתרופות, רופאים, ניתוחים וסיעוד למינהו. היום האנושות נמצאת במקום מאוד נמוך מבחינה אנרגטית. עובדי האור נחשבים לקומץ אנשים שעושים עבודה אנרגטית אבל זה לא מספיק. על מנת להעלות את כדור הארץ לרמות גבוהות יותר מבחינה אנרגטית, נחוצים רבבות בני אדם שיתאחדו ויעבדו ביחד להעלאת התדר האנרגטי של כדור הארץ.

מאחר שכדור הארץ שואב את האנרגיות והתחושות הקשות, הכעס, הסבל, הטראומות, החולי והכאב מבני האדם, הוא מתחיל לנוע. בתוך כדור הארץ יש לוחות טקטוניים שבנויים אחד ליד השני. כאשר הלוחות האלו זזים הם יוצרים סדק צר שהולך ומתרחב. זוהי רעידת האדמה שאתם חשים מפעם לפעם. האדמה זזה ומוציאה את הקיטור החוצה מתוכה. וגם הרי הגעש מתחילים לרעוד ולהוציא בקיטור את האש המבעבעת מבפנים.

רעידות האדמה גורמות לאוקיאנוסים לגעוש ולהציף ערים וכפרים שקרובים לחופים שאתם קוראים בשם צונאמי. הצונאמי נגרם כאשר האוקיאנוס פורץ מתחומו ומציף את החופים הקרובים אליו.

תופעות הטבע האלו נגרמות בשל שינוי במזג האוויר. ואת השינוי במזג האוויר אתם יוצרים. אתם מסיטים נהרות ונחלים, בונים סכרים, משתמשים בכימיקלים כדי למגר את החרקים אבל פוגעים בעצמכם, כי את הירקות והפירות שאתם מציפים בכימיקלים אתם אוכלים ואז אתם נעשים חולים. אתם מרעילים את עצמכם. דעו שהדבורים למשל הם אחד מבעלי החיים החשובים ביותר על פני כדור הארץ. ואתם בעקביות ממגרים אותם ומנסים לשלוט בהם בגלל הדבש שלהם. אתם הורסים את האוקיאנוסים והימים והאגמים מפני שאתם משתמשים באוקיאנוסים כמזבלה של טכנולוגיות שלא משרתות אתכם יותר. אתם שואבים את הנפט מבטן האדמה ומזהמים בהם את החופים ואת האוויר כשאתם משתמשים בבנזין למכוניות רכבות ומטוסים שלכם. אתם פועלים נגד הטבע במקום לזרום יחד איתו. אתם לא יכולים להילחם בטבע. הטבע תמיד ינצח.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.