04 Apr
04Apr

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו כמה ימים לפני פסח ונדבר על יציאת מצרים של אז ושל היום. ונראה מה ההבדל בין מה שהיה אז למה שקורה היום.

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון מגיעים אליכם מעבר לגלקסיות ומביאים לכם את הידע והתבונה שלנו. היום נדבר איתכם על יציאת מצרים. מה זה אומר יציאת מצרים.

לפני אלפי שנים בני האדם על פני כדור הארץ עבדו את הפסלים ואת האבנים והאמינו שאם הם בונים פסל ומשתחווים לו ומאמינים בו אז יהיה להם כל מה שהם רוצים בריאות פרנסה חיים ארוכים ועוד. הם הלכו עם האמונה הזאת הרבה מאוד זמן ואז הגיע הרגע שהם היו צריכים לעשות שינוי בתודעה. ואת השינוי בתודעה לא יכלו לעשות לבד ולכן הבאנו להם בני אדם מעבר לגלקסיות עם שלם שהגיע מעבר לכוכבים ולגלקסיות שסובבים את כדור הארץ ובני האדם האלו היו בתדר מאוד גבוה מבחינה אנרגטית ובעלי תודעה מאוד רחבה. אלו היו הנפילים. והם הגיעו והתאחדו והתמזגו עם בנות הארץ ואז נולד דור חדש זן מיוחד שנושא את התדר של אבות אבותיו.

בזמן יציאת מצרים העם העברי יצא ממצרים עם תדר מסוים תדר גבוה והוא אמור היה להמשיך עם התדר הזה הלאה ולהפיץ את האנרגיות האלו לכל עבר. העונש על חטא העגל היה לא בגלל שהם בנו את העגל העונש היה על כך שהם הפסיקו להאמין באל אחד. זה העם שהיה אמור להפיץ את האמונה באל אחד והוא מעל באמונה הזו ועל כך הוא נענש.

היום האנושות נמצאת בדיוק באותו מקום, מקום של שינוי תפישה ושינוי תודעה. וזו יציאת מצרים החדשה שאנו קוראים לה יציאת מצרים כי זה לצאת ממצב תודעה אחד ולהגיע למצב תודעה אחר הרבה יותר גבוה. ואתם עוברים את השינוי הזה באופן עקבי במשך מאה השנים האחרונות וזה נעשה יותר נגיש להרבה יותר אנשים. הרבה מאוד אנשים מתחברים לתדרים הגבוהים ועושים שינוי. כשאתם מסתגלים בחדשות בטלביזיה זה לא נראה כך. אבל מי שמביא לכם את החדשות האלו הם אותם אנשים שלא רוצים שקורה שינוי. אותם אנשים שרוצים להשאיר את התדרים נמוכים כדי לשלוט בכם. אנו אומרים לכם שהרבה מאוד בני אדם שעושים שינוי בתפישת העולם שלהם ויש הרבה מאוד אנשים שרוצים שינוי בתודעה כי רואים שהצורה שהם חיו על עכשיו לא טובה יותר עבורם ומבינים שמה שנעשה עד עכשיו זה היה הרס ועכשיו צריך לבנות

אתם נמצאים כעת על פרשת דרכים ואתם צריכים לבחור האם לעלות או לרדת בתדרים. ככל שתרדו בתדרים תחוו חיים יותר קשים ומאתגרים ותצטרכו להלחם על כל דבר. וכאשר אתם עולים בתדרים הכל נעשה יותר קל. יותר זורם נינוח. כי עכשיו אתם עוברים מהאדם המודרני לאדם המואר. מה זה אדם מואר? אדם מואר זה אדם מודע. אדם שיודע מהיכן הוא בא ולאן הוא הולך, אדם שיכול להרגיש את הרוח, את השמש, להרגיש את האנשים סביבו, להבין מה קורה, לדעת, לקבל, להרגיש שהוא והאדם שמולו הוא אחד, להבין שהוא והאדמה זה אחד, להבין שהוא וההר זה אחד. אדם שרואה את עצמו בכל דבר שהוא מתבונן בו. זה אדם מואר, זה אדם מודע. יותר ויותר בני אדם הולכים לקראת זה ומתחברים לתדר הזה של המודעות והנאורות.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור ותראו שישויות אוריון בונות מרכבה תלת ממדית וכולנו יושבים בתוך המרכבה. המרכבה מסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה ונוסעת אחורה בזמן. המרכבה מגיעה לזמן של יציאת מצרים. אתם עומדים ומתבוננים על העם שבנה את פסל הזהב ורוקד סביבו.

אתם רואים את זה בתוך מסך פנוראמי גדול כמו סרט. מאחר שזה סרט ואתם המפיקים שלו אתם יכולים לשנות אותו. בואו תשנו את מה שהיה ותכתבו את המחזה מחדש. תראו את כל האנשים בבגדים לבנים מוארים מחייכים מלאים אור מתהלכים בתוך היכל של אור לבן וזוהר. הם רואים, יודעים, מרפאים, יכולים להיות בכל מקום בעת ובעונה אחת. תראו שזה קורה.

כעת תראו שהצאצאים של אותם אנשים מקבלים את אותו תדר וממשיכים בדורות הבאים לאחר מכן. וזה מגיע עד הדור הזה עד אליכם וגם הדור שלכם מואר עוצמתי יודע מחובר לתדרים הגבוהים מרגיש את עצמו ואת האחר.

כעת כשאתם יכולים לבנות את החיים שלכם מחדש. תתבוננו על החיים שלכם ותשנו את כל מה שלא נראה לכם. תשנו את הבריאות, את מקום המגורים, את התדר שלכם, את החברים ותשלחו הרבה אור לכל מי שאתם באים איתו במגע.

שימו לב איך הגוף שלכם משתנה למצב הרבה יותר עדין הרבה יותר מואר הרבה יותר זורם. כשאתם פוקחים עיניים ומתבוננים על הסביבה שלכם ועל האנשים שיושבים סביבכם ורואים אותם באור אחר. אתם רואים את האור שנשקף מהם, אתם יכולים לצלול לתוך העיניים שלהם. אתם מבינים.

ברוכים הבאים לעולם החדש. עולם של תודעה רחבה, תבונה, עולם של חמלה ושגשוג ושמחה עולם של נתינה ואהבה העולם שלכם.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.