24 Mar
24Mar

אורך היום והלילה שווים ביניהם. ביום הזה תמיד ציינו אותו בשמחה על פני כדור הארץ הוא מביא את האביב הצמיחה והפריחה. זהו יום מאוד מיוחד. אתם עולים בתדרים ומתחברים לתדרים מאוד גבוהים ואתם עושים שינוי. השינוי שאתם עושים הוא מאוד דומיננטי ואתם לא התחלתם אותו היום אלא לפני הרבה מאוד גלגולים. זהו תהליך של צמיחה התפתחות שלכם כבני אדם וגם צמיחה וגדילה שלכם כאנושות וכפלנטה ארץ. כל מה שחוויתם בעבר מכין אתכם למה שאתם חווים היום ולמה שתחוו בעתיד. העבר שלכם הוא המרכבה שבה אתם ממשיכים הלאה לרבדים גבוהים יותר.  חלק מההתפתחות וההתקדמות שלכם היא לחבור לכוכבים אחרים ולהרחיב ולהגדיל את העוצמות ואת התדרים של האנרגיה שלכם. ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם יכולים לצנר ולהתחבר לתדרים הרבה יותר גבוהים ולעשות שינוי הרבה יותר עמוק. ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם מעמיקים לתוך הנפש ולתוך הנשמה שלכם. ככל שאתם מעמיקים לתוך הנפש אתם עושים שינוי יותר עמוק בתוככם. וככל שאתם מעמיקים לתוך הנשמה אתם עושים שינוי עוד יותר עמוק.  זה נכון שהשינוי  שאתם עוברים הוא לא פשוט עבורכם לכן ככל שתעלו יותר גבוה יהיה לכם יותר קל לעבור את זה. תבינו שזה זרימה של האנרגיה שלכם כאדם כישויות כאלוהים. אם תחברו את כל מה שיש אתם יכולים לקרוא לזה אלוהים. אלוהים זה לא משהו אחד אלא הרבה מאוד דברים יחד.

עכשיו אתם עושים את השינוי החשוב והעוצמתי ביותר שעשיתם מעולם. אתם מבינים שלעלות עוד יותר גבוה ולהתחבר ולהתמזג עם האנרגיה של החדד והחמלה והאהבה קוסמית ושל הידיעה שאתם הרבה יותר ממה שאתם חושבים שאתם.  אתם תמיד מקטינים את עצמכם ואתם חושבים שאתם לא מספיק טובים לא מספיק יודעים לא מספיק מכילים ואנחנו רוצים לומר לכם שאתם נמצאים בדיוק במקום שבו אתם אמורים להיות ובזמן שאתם אמורים להיות בו. ואתם מצנרים בדיוק את האנרגיות שמתאימות לכם ביותר ברגע זה. אל תסתכלו על אדם אחר ותאמרו שהוא יותר טוב או יותר חכם או יותר יודע ממני. ברגע שאתם משווים אתם מכניסים את האגו ואתם חושבים שאתם לא מספיק טובים. אתם רוצים להיות כמו אחרים. אנחנו אומרים לכם שאין לכם מה להשוות. כי כל אדם הוא כצלמנו וכדמותנו וכל אדם הוא ייחודי ואהוב באותה מידה.  השינוי הכי גדול שאתם עושים היום זה לשנות את תפישת העולם שלכם ואת חשיבה שאתם לבד. שאתם אחד, שאתם ייחודיים, שאתם אינדיבידואלים. לעומת זאת אתם צריכים לחשוב יותר גלובאלי. גם אנחנו מדברים בלשון רבים כי כל האנרגיה שלנו היא אחד. וגם אתם תתחילו להתייחס לאדם שמולכם בדיוק כפי שאתם מתייחסים לעצמכם, או כפי שאתם אוהבים את עצמכם. אתם הולכים לעבר גלובליזציה של העולם שלכם. התהליך הזה מאוד כואב ומכניס אתכם לקונפליקטים עמוקים בתוככם, הרבה פחד צף ועלה כי חוויתם בעבר הרבה חוויות לא נעימות בגלגולים הרבים שלכם ולכן החוויות האלו עולים אל פני השטח ומעכבים את תהליך הצמיחה שלכם. עוד משהו שאתם צריכים זה לאפשר את השינו, הזרימה היכולת שלכם להגיד "כן". ברגע שאתם אומרים "כן" ליקום הוא נפתח לפניכם כמו פרח. כאשר היקום נפתח אתם מרגישים את הזרימה ובזרימה מגיעה אהבה ובאהבה מגיעה חמלה ובחמלה מגיעה חסד. כעת ניקח אתכם כאנושות לעשות שינוי באופן גלובאלי.     

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו שאתם נמצאים בתוך מרכז כדור הארץ והוא עולה בתוך עמוד של אור. אתם עולים למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוהה... כדור הארץ מגיע לכוכב שהוא כולו מים. תראו את כדור הארץ נכנסת לתוך המים האלו ושוקע עוד ועוד יותר עמוק בתוך האוקיאנוס האינסופי הזה על פני הכוכב. כאשר כדור הארץ מעמיק לתוך האוקיאנוס האינסופי הנצחי הזה תראו שהוא מתחיל לאט לאט להתקלף הרבה קליפות מתקלפות בתוך האוקיאנוס ותראו שגם בני האדם על פני כדור הארץ מתקלפים. הם משילים מעליהם את הפחד הטראומות החרדות הכל מתקלף ונשטף לתוך המים. תראו שכדור הארץ מתקלף שוב ושוב ותראו שכדור הארץ יוצא מתוכו כדור נקי שקוף וטהור וגם בני האדם על פני כדור הארץ שקופים נקיים וטהורים. כדור הארץ נראה כמו קריסטל שקוף. כעת תראו שכדור הארץ החדש נכנס שוב לתוך עמוד אור ועולה עוד ועוד יותר גבוה. כדור הארץ מגיע למקום שבו שתי שמשות ושני ירחים. יש הרמוניה אהבה חמלה וחסד בין בני האדם.  

תראו את זה בעיני רוחכם. ככל שתראו את זה יותר כך זה יהיה אמיתי עבורכם וגם עבור הדורות הבאים. תדמיינו שאתם חיים בתוך כדור ארץ קריסטלי שקוף נקי וטהור. כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים. תהיו עדינים עם עצמכם. 

אתם אהובים  אתם מבורכים אתם מבורכים אתם מבורכים 

וכך הוא  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.