06 Jan
06Jan

שלום לכם אהובים

במפגש האחרון קיבלתם חניכת מלאכים. מטרתה של חניכה זו היא לעזור לכם לחבר בין הראש ללב, בין השכל לבין הרגש הגבוה כלומר האהבה.

במשך דורות רבים למדתם להפריד בין שני אלמנטים אלו ולהתרכז במה שהראש או השכל מראה לכם. מאחר שאתם ישויות מאוד אינטליגנטיות, אתם יודעים להשתמש בדימויים בראש והיה לכם קל יותר לעבוד עם הראש וליצור לעצמכם את מהלך החיים העתידיים שלכם. ידעתם שאתם יכולים לעשות זאת באמצעות המוח ולכן נתתם למוח אפשרות להתרחב ולהתפתח.

אבל בדרך שכחתם את הלב. 

הלב יקירים הוא המקום של האהבה. הוא המקום של החמלה, של הנתינה, של האפשור. כאשר אתם אוהבים אזי אתם פתוחים לקבל ולתת. כאשר אתם נותנים אתם אוהבים וכאשר אתם אוהבים אתם נאהבים וכאשר אתם נאהבים אתם  מקבלים. 

היום אתם למדים שהמוח לבדו לא יכול לתפקד בצורה מושלמת. השכל לבדו מאוד מוגבל. אתם חייבים להוסיף לשכל את הרגש, את האהבה, כדי שתהיו שלמים ומושלמים. כדי שהחיים שלכם יהיו שלמים וכדי שתוכלו ליהנות ממה שאתם עושים וחווים.

כאשר אתם צומחים ומתפתחים מבחינה רוחנית ואנרגטית אינכם יכולים להתקדם רק באמצעות השכל וגם אינכם יכולים להתקדם רק באמצעות הרגש. אתם חייבים לחבר את שניהם יחד על מנת ליצור מבנה מגובש ושלם בתוככם. 

הבינו יקירים שאתם זן מיוחד. אין עוד זן כזה. אין עוד בני אדם כאלו ביקום. אתם הצלחתם להביא את השכל שלכם למקום כזה שאתם יכולים ליצור חיים בתוך מבחנה. אתם יכולים לברוא חיים חדשים בתוך כלי חיצוני ולהחזיר את החיים האלו לתוך גוף הנקבה.

אם זו חיה או אישה בשר ודם. 

הגעתם בטכנולוגיה שלכם למקום מאוד חשוב אבל גם מאוד מסוכן. כי אי אפשר ליצור חיים מבלי להכניס אליהם את אלמנט האהבה, הרגש  והלב.

יצירת חיים איננה יצירה סכמאטית אלא יצירה חיה, נושמת ומתפקדת בצורה מושלמת. זוהי יצירה אלוהית.

כאשר אתם יושבים כאן במדיטציה ומקבלים את חניכת המלאכים, אתם מחברים למעשה את הראש עם הלב, את השכל עם הרגש, את השכל עם האהבה.

החיבור הזה של שני אלמנטים אלו מביא אתכם להרמוניה בתוככם ולמושלמות בכל תוואי מהחיים שלכם.

את חניכת המלאכים אי אפשר לעשות לבד, זוהי איננה מדיטציה, אלא חניכה הלכה למעשה. נחוץ אדם בשר ודם שהוא גם מאסטר,  שיקבל את האנרגיה המלאכים שאנו מקרינים בזה הרגע, יעביר אותה דרך גופו הפיזי וישנה את התדר האנרגטי שלה כך שתתאים לכל אחד ואחד מהאנשים שהוא נוגע בהם. לכן הנחנו את תקווה לעשות לכם את החניכה הזו.

חשוב שתשבו מולה ותקבלו את החניכה הזו מידיה המיומנות ומתוך ליבה הרחב והאוהב.


חניכת מלאכים - עליה לתדר מלאכי עליון

 

העבודה הרוחנית נהירה עבורי כבר שנים רבות. לאחרונה קיבלתי תובנה, ידע ויכולת לעשות חניכות לאנשים ולעזור להם לעלות בתדרים האנרגטיים ולחבר את הראש עם הלב, כלומר חיבור בין השכל לבין הרגש, בין ההיגיון לבין האהבה והחמלה. 

חניכת מלאכים עוזרת לנו לפתוח את הלב ולהתחבר לאהבה והחמלה האינסופית השוטפת בימים אלו את הפלנטה ארץ. חניכת המלאכים זהו התדר החדש שמגיע ממש בימים אלו ועוזר לנו להכיל את האנרגיות האדירות שמגיעות. 

כאשר אנו משנים את תפישת העולם שלנו, פותחים את הלב ומחברים בין הלב והראש אז אנו יכולים להכיל יותר מהאנרגיות של העצמי הגבוה שלנו ולהיפתח.  

הפתיחות לרמת מודעות ותודעה גבוהים יותר משילה בהדרגה את האחיזה באגו ובפחד, אותן אנרגיות שמורידות אותנו לרמת תדר אנרגטי נמוך. עד עכשיו זה היה החוזה שלנו עם העצמי הגבוה שלנו ועם הנשמה. מהיום המצב השתנה ואנחנו לא עוד בני ערובה של הפחד והאגו. שני סוגי אנרגיה אלו הן למעשה אנרגיה אחת.  

חניכת המלאכים עוזרת לנו למוסס את האנרגיה של הפחד-אגו  ומאפשרת לנו להיות בני אדם חופשיים שיכולים לבחור בצורה חופשית וזורמת.  

חניכת המלאכים מחברת אותנו לחופש הבחירה הראשוני שהיה לנו כאשר ירדנו מלמעלה ונכנסנו לתוך הגוף הזה שאנו קוראים לו "אני".  

כאשר היינו ישות בחרנו לרדת לכדור הארץ ולהתממש בתוך גוף פיזי. היו לנו הרבה בחירות שהיינו אמורים ליישם בזמן שאנחנו בתוך הגוף אבל שכחנו אותן. השכחה הזו גורמת לנו לבוא שוב ושוב בגלגולים רבים כדי שתהיה לנו הזדמנות נוספת לממש את הבחירות המקוריות של העצמי הגבוה והנשמה שלנו.

זו הייתה הבחירה של הנשמה ולכן ירדה עננה והפרידה בין  התת-מודע למודע כך שלא נזכור מי אנחנו ומה בחרנו ליישם על פני כדור הארץ בתוך הגוף. זה נעשה על מנת שנלמד להתמודד עם הפחד והאגו ולהתגבר על האנרגיות הנמוכות הללו ולהתקדם.

כל אדם עובר את אותה הדרך וכל אחד בוחר את צורת ההתמודדות שלו עם הפחד והאגו. ברגע שהאדם עבר את המכשול הזה של הפחד והאגו הוא הופך לאדם מודע עם תודעת על.

כאשר אנו מחברים בין הראש ללב אזי אנו מחוברים לעצמי הגבוה שלנו ומודעים לבחירות ויכולים לממש אותן הלכה למעשה בתוך הגוף בגלגול אחד.

לא יהיה צורך לבוא שוב ושוב בגלגולים רבים על מנת ליישם את הבחירות של הנשמה, מאחר שנהיה מודעים לבחירות ונדע ליישם אותן ללא כל שהיות או עכבות.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.