07 Jul
07Jul

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו בערב שער 7 ביולי 2017 נמצאים איתנו ישויות אוריון

אמרנו לכם בעבר שאנחנו האמא והאבא שלכם ואת העולם שאתם חיים בו. אתם הבוראים של העולם שלכם. הדמיון הוא כלי מאוד חשוב בתהליך כל מה שאתם מדמיינים אתם יוצרים. ואת העולם כפי שאתם מכירים אותו היום אתם יצרתם במשך הרבה מאוד דורות. חילקתם את העולם כטוב ורע ויצרתם בדמיון שלכם את גן עדן וגיהינום כאשר יצרתם את הדת הנוצרית. הדת הנוצרים חילקה את העולם לגן עדן וגיהינום ורבים מכם מאמינים שכך הוא. 

אדם שמאמין בגיהינום יוצר אותו ואדם שמאמין בגן עדן יוצר אותו. הדמיון והאמונה שלובים יחד ויוצרים את העולם שלכם. מאחר שאתם בוראים אתם נמצאים היום במצב שאתם יכולים לברוא את עצמכם מחדש. אתם יכולים לברוא אדם. למדענים שלכם יש את  כל הכלים היום לברוא אדם חדש. במשך 30 שנה התחלתם בבריאה של תינוק מבחנה. היום אתם עולים שלב. ואתם יכולים לקחת חלק זעיר מה-DNA של אדם וליצור ממנו אלפים מאותו DNAליצור אדם זהה של אדם שה DNAנלקח ממנו. זה נראה משהו מדהים של בריאה ויצירה אתם בוראים אדם בצלמכם. אבל מצד שני זה עלול להיות קטסטרופה עבורכם ועבור כדור הארץ כי אתם מקבלים היום המון ידע. אם אתם מחברים את הידע הזה לחמלה אתם יכולים ליצור עולמות חדשים ונפלאים. אבל אם אתם לוקחים את הידע הזה ומחברים אותו לאגו ולחשיבות עצמית אתם עלולים להרוס את כל מה שבניתם.

קחו לדוגמא את ההמצאה ששינתה את העולם שלכם. ההמצאה של פצצת האטום. ההמצאה הזאת אמורה הייתה ליצור שלום ובמקום זה יצרה מלחמה. תראו מה קרה בהירושימה בזמן מלחמת העולם השנייה מה עשתה פצצת האטום שם. אז כאשר נותנים לכם ידע בצורה אינטנסיבית כל הזמן הרבה אנשים קולטים אותו. זה כמו זרעים שאנחנו זורעים וכאשר האדמה מוכנה לקבל את הזרע ויש השקיה טובה אז חלק גדול מכם קולטים את הידע הזה אבל הפחד או החשש שאתם תשתמשו בידע הזה לא לטובה. וכאן אתם נמצאים על פרשת דרכים. זה פרשת דרכים של התודעה. האם התודעה הולכת לכיוון של אהבה וחמלה ואז אתם תחיו להמשך האנושות בהרבה שמחה ואושר או שהתודעה שלכם הולכת לכיוון אחר, לכיוון של אובדן גם אנחנו לא יודעים מה יהיה. לכן אנחנו אומרים לכם שאתם נמצאים במקום שאתם צריכים להחליט על הרחבת התודעה שלכם על התקדמות והתפתחות, על שינוי תפישה.

היצירות שלכם וכל מה שאתם חווים בעולם שלכם אתם לוקחים הלאה יחד אתכם גם כאשר אתם משילים את הגוף שאתם קוראים לו "אני". מבחינת הישות החיים ממשיכים גם אשר אין את הגוף. הישות ממשיכה להתקדם ללמוד ולעבוד ברובד הרוחני. וכל המהות של להיות אדם הוא לחוות וללמוד תוך כדי תהליך החיים. אתם חיים תקופה מסוימת כי זה מה שיש לכם בתודעה. פעם חייתם פחות שנים ואדם שהגיע לגיל 30 נחשב לאדם זקן ולא החזקתם מעמד יותר מכך. היום התודעה שלכם התרחבה ואתם חושבים על 120 שנה אבל בכל זאת בגיל 70 או 80 נחשב האדם לקשיש והוא אולי מושך עד גיל 90. אנחנו רוצים שתחשבו שאין גיל שאתם אמורים למות. אנחנו רוצים שתחשבו על חיי נצח. חיי נצח בשביל האדם הוא חיים ארוכים. פעם חייתם 800 או 900 שנה אבל זה היה בעידן אחר. בעידן הזה אתם מגבילים את עצמכם. אנחנו רוצים לומר לכם שאין גבול וכל הגבולות נמצאים אצלכם בראש ברצון בתודעה. כי אתם יכולים הכל. יש יחידי סגולה שמגיעים ליכולות מדהימים ואתם לא יודעים איך עשו את זה. אתם יכולים רק להבין שכל אחד יכול. כל אחד יכול להיות מדען, אצן, להיות הכי טוב בכל דבר בתנאי שאתם לא מגבילים את עצמכם.

היום ניקח אתכם ונעשה לכם חניכה מיוחדת  בכוכב אוריון.


מדיטציה

בואו נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תשארו בעיניים עצומות ותנסו לפתוח את העיניים הפנימיות שלכם.

תפתחו את העין השלישית במרכז המצח בין שתי הגבות.

מאחורי העין השלישית יש עיניים וירטואליות אנרגטיות שיושבות בדיוק מאחורי העין השלישית. אתם יכולים לקלוט דרכן. תראו את הישויות שיושבות בחדר ברובד האתרי. תראו את הישויות את המלאכים תראו את ישויות אוריון, שימו לב מה הן משדרות לכם

מאחורי העיניים הוירטואליות במרכז המוח יש את בלוטת האצטרובל שגם היא עין. אבל העין הזאת מופנית כלפי מעלה לכיוון הכתר. תפתחו את צ'קרת הכתר ותפתחו את העין של בלוטת האצטרובל ותתבוננו כלפי מעלה ותראו עמוד של אור שמגיע עד אליכם ונכנס לתוך המוח ועובר את כל הגוף. עמוד האור מתרחב ואתם יכולים להיכנס לתוכו.

כעת תראו ותרגישו שאתם נמשכים כלפי מעלה כמו מגנט ועולים בתוך עמוד האור האישי שלכם. אתם עולים בתוך עמוד האור ומסביב לעמוד האור יש עמוד אור קבוצתי שמוכל בתוך המרכבה הקבוצתית. וכולנו עולים למעלה למעלה גבוה גבוה.

אנחנו מגיעים לכוכב אוריון. בכוכב אוריון האור שעוטף אותנו מתמזג עם האור של הכוכב. תראו את הישויות שמקבלות את פניכם. ישויות מוארות שמפיצות אור מכל חלק של הגוף שלהם. ואתם קולטים את האור הזה.

תראו שניגשת אליכם ישויות ומכפות הידיים שלה יוצא אור בצבע סגול והיא ניגשת אליכם עם כפות ידיים כלפי מעלה. תיקחו את כפות הידיים שלכם ותניחו אותן על כפות הידיים של הישות. תרגישו את החיבור תרגישו את האנרגיה שמציפה את כל הגוף שלכם.

כעת תתבוננו על כפות הידיים שלכם שגם מכפות הידיים שלכם יוצא האור הכחול. הישות לוקחת את היד שלה ומניחה לכם אותה על העין השלישית ומטעינה לכם את העין השלישית כמו מצבר. כעת תראו שגם מהעין השלישית יוצא אור סגול ואתם מקרינים אור סגול מהעין השלישית ומכפות הידיים.

כעת תראו שנפתח מסך פנוראמי גדול ואתם יכולים לראות דרכו את כדור הארץ אתם רואים את כדור הארץ כפי שהוא. תושיטו את כפות הידיים כלפי כדור הארץ ותשלחו אנרגיה בצבע סגול לכדור תשלחו אנרגיה גם מהעין השלישית אל האנושות תראו שגם ישויות אוריון עושות אותו הדבר. כולם עומדים מול המסך הפנוראמי ושולחים אנרגיה של ריפוי בצבע סגול לכדור הארץ ולאנושות.

תשלחו את האנרגיה הזאת באופן גלובאלי לכדור הארץ. אל תחשבו על עמים ועל מקומות. פשוט תשלחו את האנרגיה הזאת באופן חופשי.

כעת אתם יכולים להיכנס לתוך המסך הפנוראמי ולמצוא את עצמכם על פני כדור הארץ.

כאש ראתם נמצאים על פני כדור הארץ מאחר שקיבלתם את היכולת הזאת לרפא מקומות אנשים ובעלי חיים תמשיכו לשלוח את האנרגיה בצבע סגול לכל מקום.

תשלחו את האנרגיה הסגולה למים לאוויר לחמצן לצמחים לעצים לאדמה לבעלי החיים תשלחו את האנרגיה הסגולה למקומות לצבאות לבעלי חיים תראו שהאנרגיה הולכת ועוטפת את כל הכדור. וכדור הארץ נראה בצבע סגול. הרבה מאוד אנרגית ריפוי מגיעה לכדור הארץ מכוכב אוריון.

מאחר שבעולם הרוחני אין ממד של זמן ואין הבדל בין עבר הווה ועתיד אז האנרגיה מרפאה גם את העבר של כדור הארץ ואת האנושות שהייתה בעבר על פני כדור הארץ. זה לא משנה אם האנשים מתו או שהם חיים. האנרגיה מגיעה לכל מקום גם לעבר הרחוק. כי החוויות שנחוו אז עדיין נמצאות בתוך התודעה שלכם כבני אדם. כי אפילו אם הייתה חוויה לפני אלפי שנים ונולדתם מחדש הרבה פעמים אתם עדיין נושאים את החוויה הזאת בפנים.

כעת תראו איך כדור הארץ מקבל צביון חדש. אנרגיה חדשה. תדר חדש. הוא כאילו נעשה יותר קל כי יש סביבו מעטפת שעוטפת אותו מעטפת אנרגטית שיוצרת את הקלילות הזאת.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.