10 Jun
10Jun

השכינה והאלה

האנרגיה הנשית האנרגיה של החמלה. 

היום נמצאים איתנו ישויות אוריון וארקטורוס

אנחנו ישויות אוריון וארקטורוס הגענו היום לחגוג איתכם את ערב השער הזה.

האנרגיה על פני כדור הארץ מכילה את כל הסוגים בכל הרבדים. לכם יותר קל לפריד בין

הצבעים התדרים כי יותר קל לכם להבין את האנרגיה דרך השכל. אבל אנרגיה אינכם צריכים להבין כלל. אנרגיה אתם צריכים להרגיש. אנרגיה אתם צריכים להכיל בתוך הגוף והממדים שלכם.

במשך אלפיים שנה שלטה על פני הארץ האנרגיה הזכרית. זו הייתה תקופה טובה ולמדתם הרבה מאוד מהאנרגיה הוא. למדתם שכאשר אתם מכילים את האנרגיה הזכרית אתם יותר חזקים עוצמתיים ויכולים. אבל כמו כל דבר כאשר עושים הרבה מאוד ממנו אז מקבלים את התוצאה ההפוכה. הרעיון הוא איזון. כאשר אתם מאזנים בין האנרגיה הזכרית לנקבית אתם יוצרים שלם פנימי אתם יוצרים את השלמות בתוככם וגם מחוצה לכם ואז אתם חיים בתוך אנרגיה של הרמוניה של אפשור יכולת ונתינה ושל קבלה. כאשר הנתינה והקבלה מסונכרנים היטב זה בזה אתם יכולים לחיות חיים שמחים ומאושרים. כאשר יש קוטביות ביניהם אז מאוד קשה לכם.

לאחר אלפיים שנה שהאנרגיה הזכרית שלטה על פני כדור הארץ בתקופה הזאת מתחוללת סוג של הפיכה סוג של טרנספורמציה כי האנרגיה הנקבית מתחילה לחדור לכדור הארץ לכל מקום לאדמה לבעלי החיים ולבני האדם. אתם נמצאים בתקופה שהאנרגיה הזכרית עדיין לא עזבה והאנרגי הנקבית עדיין לא נטמעה בתוככם ואתם נמצאים בתקופת מעבר שיוצרת כאוס וחוסר איזון ופחד כי אתם פוחדים לשחרר את האנרגיה הזכרית כי עדיין לא חוויתם את האנרגיה הנשית במלואה. זאת הסיבה שבגללה הרבה מאוד אנשים גם נשים וגם גברים מתחברים לאנרגיה הנשית. והרבה מאוד מהגברים הולכים לקיצוני ביותר ונעשים הומוסקסואלים. האנשים האלו הם אנשים שהפנימו בתוכם את האנרגיה הנשית והיא שולטת בתוכם יותר מאשר האנרגיה הזכרית וזה בסדר כי כך הם בחרו. הם הראשונים, הם נושאי הדגל של האנרגיה הנקבית האישה שנולדת כאישה אינה צריכה להוכיח שום דבר כי האנרגיה הנשית בתוכה. גבר שנולד עם אנרגיה נשית צריך להוכיח שהוא אישה לכן אתם רואים את הקיצוניות סביבכם.

יש גם הבדל בין האנרגיה הזכרית לנשית בתדר ובכיוון שלה. האנרגיה הזכרית היא כמו חץ היא נוסעת יש קדימה ופוגעת במטרה. האנרגיה הנקבית היא עגולה היא מכילה כמו רחם. אתם תגיעו להרמוניה כאשר תאפשרו לאנרגיה הנקבית בתוככם להכיל בתוכה את האנרגיה הזכרית ואז תחוו את החיים כשלם כי בתוככם יש הרמוניה ותצרו אותה גם מחוצה לכם. זה כולל גם יכולת אישית וגם שפע. שפע של ידע וחיים חיצוניים כמו כסף ועוד.

מדיטציה

כעת מגיעה אנרגיה של האלה של השכינה. היא מגיעה בצורה של ספיראלה עגולה ומכילה בתוכה את כל החדר הזה וכל מה שיש בתוכו. תרגישו את האנרגיה נכנסת לתוך עמוד השדרה שלכם בצורה של ספיראלה ומזינה ומטעינה כל מולקולה וכל תא וכל איבר בתוך הגוף שלכם. 

האנרגיה היא של הטעמה של הכלה של אפשור. תאפשרו ותנו לאנרגיה להיכנס פנימה ולהכיל אתכם בתוכה. תרגישו שאתם נמצאים בתוך רחם. הרחם הזה יכול להכיל אתכם ויש בו כל מה שאתם צריכים. אוויר מים חמצן ואתם יכולים לראות לשמוע למשש להריח לגעת יש בתוך האנרגיה הזאת את כל החושים שיש לכם בתוך הגוף שלכם.

מעבר לזה האנרגיה הזאת נותנת לכם יכולת של ראיה על חושית. כאשר אתם עוצמים עיניים תתבוננו לאחור לכיוון המוח שלכם ותתבוננו על עצמכם מבפנים. תרגישו את האנרגיה של עצמכם. כעת תתבוננו כלפי חוץ עם עיניים עצומות ותנסו להרגיש את האנרגיות של האנשים סביבכם. זו היכולת הנוספת שקיבלתם היום. לראות מעבר לחמשת החושים, לשמוע מעבר ליכולת השמיעה, לשמוע עם האוזניים הפנימיות, למשש אם הידיים הפנימיות, להריח עם האף הפנימי. ולפתוח את הלב הגבוה. הלב שמחובר לנשמה. 

תראו שהשכינה האלה עומדת מולכם ופותחת לכם את הלב הגבוה הוא הלב שמחובר לנשמה שלכם והנשמה שולחת לכם אנרגיה לתוך הלב. תכילו את האנרגיה תוך הלב הגבוה ותנו לה לזרום לתוך הלב האישי ומשם לתוך כל הגוף. תרגישו שאתם מוכלים בתוך האור של הנשמה. 

תמשיכו לשבת בתוך האנרגיה של האלה והשכינה. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.