21 Jun
21Jun

חיבור בין כוכב ארקטורוס לכוכב אוריון 21 ביוני 2018

ביקור בסטונהיינג' בעיירה סולסברי שבאנגליה

היום יום חמישי 21 ביוני 2018–06–21

זהו היום הארוך ביותר בשנה ושער אנרגטי חשוב מאוד

אנחנו נמצאים קבוצה של אנשים מתל אביב בסטונהיינג' שבאנגליה

אנחנו נמצאים כעת בצומת ומתבוננים על האבנים הגדולות והמועצמות

שהונחו כאן לפני אלפי שנים ועדיין ניצבות במלוא הדרן ותפארתן.

האבנים האלו שניצבו כאן הן אינדיקציה או אפשור לחיבור בין האדם לאדמה בין האדם לאלוהיו.

האבנים הן אמצעי שבאמצעותו האנרגיה נכנסת בצורה מסוימת אל האבנים לתוך האדמה ומטעינה אותה. ביום הזה 21 ביוני כאשר השמש שוקעת היא נכנסת בזווית מסוימת דרך האבנים והזוית הזאת יוצרת עוצמה של אנרגיה שמטעינה את כל הסביבה.

כעת הגיעו ישויות אור ומלאכים כדי ללוות את כל הנוכחים כאן לעזור להם להיטען באנרגיה המיוחדת שנמצאת באתר הזה. אבנים אלו עומדות כך במשך אלפי שנים ולא מזג האוויר ולא שום דבר מזיזות אותן. הן עומדות במעגל בצורה מסוימת שמחברת את המקום הזה לכוכבים הרבה יותר רחוקים.

מכוכב ארקטורוס הגיעו ישויות אור שעזרו להניח את האבנים בצורה מסוימת זו והתקשורת היא דרכן. כוכב אוריון מחובר גם הוא לאבנים אלו ומטעין אותן באופן עקבי כדי להטעין את כל מי שמגיע לאתר הזה.

ב 21 ביוני בכל שנה ישויות ארקטורוס ואוריון מגיעות כדי לחגוג את החיבור בין האדם לכוכבים שממנו מגיעים. כאשר אתם מתבוננים אל השמים מבין המרווחים שיש בין האבנים אתם מקבלים את האנרגיה בזווית מסוימת שמטעינה אתכם לעוד שנים רבות. הנוכחות שלכם באתר הזה תביא לכם המון עוצמה יכולת והכלה.

כשאתם נוכחים ונוגעים באבנים אפילו מרחוק האנרגיה חודרת לתוך הגוף שלכם ואתם נטענים באנרגיה הזו. אתם יכולים לשבת או לשכב על האדמה. האדמה מלאה אנרגיה ואתם מקבלים את האנרגיה דרך האדמה. כאשר אתם יושבים או שוכבים על האדמה ומתכוונים לטון האינסופי תשלחו את כל המחלות הכאבים המחושים הטראומות חוסר האיזון וכל מה שלא משרת אתכם בחיים האלו תשלחו אותם לתוך האדמה ותרגישו את האנרגיה החדשה המחודשת במטעינה אתכם.

ישויות מכוכב ארקטורוס וכוכב אוריון חברו יחדיו על מנת ליצור את התדר החדש של האנושות. התדר הזה ישנה את בני האדם ואת החיים על פני האדמה. כל הכאוס חוסר האיזון שאתם רואים ומרגישים סביבכם יעלם. האנשים יהיו יותר אוהבים חומלים ונותנים ולא יהיה יותר רוע בעולמכם. כל האנושות וכדור הארץ יעלו בתדר יעלו פאזה ויהיו במקום אחר. השילוב של שתי האנרגיות האלו אנרגיות שמגיעות מכוכב ארקטורוס ואנרגיות שמגיעות מכוכב אוריון יוצרים שילוב של אין ויאנג זכרי ונקבי לכן לא תהיה יותר דואליות לא תהיה יותר שניות לא תהיה יותר הפרדה לא תהיה יותר מלחמה. כי המלחמה שאתם רואים זוהי המלחמה שנמצאת בתוככם בגלל הדואליות וההפרדה שבפנים וברגע שהדואליות וההפרדה לא יהיו בפנים אז גם המלחמות בחוץ יפסקו ואז ירד שלום על פני האדמה ואז כל בני האדם יהיו ויחיו בשלום עם עצמם ועם הסביבה שלהם.

הסטונהיינג' הוא המקום שבו מתחיל השינוי. ישויות אוריון וישויות ארקטורוס מטעינות את המקום הזה באנרגיות מיוחדות ועוצמתיות והאנשים שמבקרים באתר הזה חוזרים לביתם ומביאים איתם את האנרגיה שהם ספגו במקום הזה ומפיצים את זה הלאה לסביבה שלהם. כך כל אדם שמבקר בסטונהיינג' הופך להיות למקור של אנרגיה שמפיץ סביבו.

כך העולם שלכם משתנה כי כל אדם שמבקר בסטונהיינג' הופך להיות שליח של שלום שליח של אחווה שליח של אהבה ללא תנאי. מאחר שהוא עצמו עושה שינוי פנימי ומשפיע על הסביבה שלו. כל האנשים שמבקרים היום בסטונהיינג' חוזרים אחרים עם תדר שונה לביתם. תדר יותר רגוע אוהב שליו שקט חומל ונותן.

תתבוננו בתוך הלב ותמצאו שם את המקום של האהבה תמצאו שם את האלוהים שבפנים תמצאו שם את האלוהים שבלב שלכם את מקור האהבה שבלב שלכם כי האהבה היא אתם ואהבה זה אלוהים ואתם זה אלוהים כי אלוהים זה אתם. אתם לא חלק משום דבר אתם שלם כל אחד ואחת מכם הוא שלם לעצמו וכל אחד ואחת מכם נברא בצלם של בוראו.

שבו בשקט עם עצמכם ותתבוננו בלב תראו תרגישו תהיו בנוכחות באהבה בשמחה וחמלה. כאשר אתם אוהבים את עצמכם אתם יכולים גם לאהוב אחרים כאשר אתם חומלים את עצמכם אתם יכולים גם לחמול על אחרים והסטונהיינג' הוא המקום שממנו התחיל החיבור בין כוכב ארקטורוס לכוכב אוריון בין זכר לנקבה בין גבוה לנמוך בין שמן לרזה קטן לגדול בין אוהב לשונא כך שאתם שלימות אתם שלמים כפי שאתם. ברגע שתפסיקו לשפוט ולבקר את עצמכם תראו את היופי שבלב שלכם תראו ותרגישו את מי שאתם באמת ותבינו שאתם המקור. אתם המקור. אתם המקור.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.