09 Jul
09Jul

חיבור בין הלב האנושי לב הפלנטה ולב כוכב אוריון ערב שער 7/7/19

ערב טוב וברוכים הבאים לערב שער 7/7/19

נמצאים איתנו היום ישויות אוריון וישויות ארקטורוס

הרבה מאוד ישויות ומלאכים שאתם מכירים בשמותיהם הגיעו מהכוכבים האלו. כוכב אוריון הוא כוכב המקור של האנושות. כוכב המקור של כל בני האנוש שנמצאים ושהיו אי פעם על פני כדור הארץ. אתם בחרתם את הגלגולים על מנת לבוא שוב ושוב כדי להיות ולחוות. החוויות הם כלי הלימוד שלכם. אתם עושים הכל כדי שיהיו לכם חוויות, אתם חווים בכל יום חוויות חדשות נעימות יותר או פחות.

במהלך הגלגולים אתם זוכרים בעיקר את החוויות הקשות והטראומות שנצרבו בתוך ה DNA ואתם חווים את אותם חוויות שוב ושוב כדי ללמוד על עצמכם, מי אתם ומהי העוצמה שלכם וככל שהחוויות קשות יותר אתם מוציאים מבפנים עוד ועוד יכולות. היכולות שלכם הן אינסופיות אפילו לברוא את החיים והבריאות שלכם מחדש.

כוכב אוריון נמצא באזור הגלקטי שלכם אבל עדין אין לכם טכנולוגיות מתאימות כדי להגיע אליו. אם הייתם מגיעים לכוכב אוריון כבני אדם לא הייתם רואים דבר כי כוכב אוריון נמצא בתדר מאוד גבוה מאוד וכך גם הישויות שם כך שבעיניים פיזיות לא רואים שום דבר כפי שבעולם שלכם אינכם יכולים לראות ישויות מלאכים אנרגיה וכו'. כדי שזה יקרה עליכם לשנות את התודעה והDNA וזווית הראיה שלכם ולהבין שיש לכם אפשרות נוספת לראות ולהיות. את האפשרויות האלו אתם לומדים עכשיו. אתם כאילו נמצאים בכיתה א/ מבחינה רוחנית. רק התחלתם לעלות ולהתקדם יש לכם עוד דרך ארוכה להגיע למאסטר למקום של המלאכים של הכרובים של ישויות האור באשר הם.

תדעו כי גם אתם ישויות אור שנכנסו לתוך גוף פיזי ובאתם ללמוד. אמרנו לכם בעבר שכדור הארץ הוא בית בספר גלקטי מאוד חשוב עבור ישויות שבאות לכאן לחוות ולהיות. 

כל החוויות שלכם הם בכל הרבדים. כאשר אתם חווים חוויה היא נצרבת בתוך הDNA שלכם ובתוך הגלגולים שלכם כך שבכל גלגול אתם חווים שוב את אותן חוויות ולכן אתם חווים אותן שוב. זה מעגל אינסופי סגור עד שתוכלו להגיע לתדר שבו תוכלו לפרוץ את המעל הזה. כל עוד לא הגעתם לתדר הנכון העוצמתי אינכם יכולים לפרוץ את המעגל הזה ותחזרו שוב ושוב בגלגולים. היום אנחנו אומרים לכם שאתם יכולים לפרוץ את המעגל הזה. אתם יכולים להבין איך הדברים עובדים.

אתם יודעים שיש לכם צ'קרת לב וצ'קרת לב גבוה כלומר צ'קרת הלב קוסמית שנמצאת מעל צ'קרת הלב הפיזית שלכם. החיבור שלכם לאדמה למרכז או ללב של כוכב הלכת שלכם היא דרך הלב הקוסמי שלכם. וגם החיבור שלכם ללב של כוכב אוריון הוא גם מתוך צ'קרת הלב הקוסמית שלכם. כלומר אתם אמורים ליצור משולש אנרגטי בין הלב שלכם ללב של כוכב האדמה כלומר ללב הפלנטה לבין לב כוכב אוריון. תדמיינו את המשולש הזה שהוא בעצם משולש שווה שוקיים. ותדמיינו את החיבור בין שלושת המרכזים האלו שעובר דרך הלב שלכם כשגם הלב שלכם הוא מרכז. ותדמיינו שאנרגיה מגיעה מכוכב אוריון דרך לב הפלנטה אל הלב שלכם וגם מכוכב אוריון אל הלב שלכם אל לב הפלנטה ואל כוכב אוריון. כלומר יש כאן שני מסלומים של אנרגיה שעוברים. מסלול אחד עובר דרך כוכב אוריון ומרכז הפלנטה אל הלב שלכם ומסלול שני מכוכב אוריון דרך הלב שלכם אל לב הפלנטה ולכוכב אוריון. זה שני מעגלים שמסתובבים אחד בתוך השני כשאחד מסתובב ימינה והשני מסתובב שמאלה. שני מעגלים של אנרגיה והם כל הזמן עובדים. האנרגיה כל הזמן עובדת ומתעצמת מרגע לרגע מדקה לדקה משעה לשעה. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יקרה ויתעצם יותר. בצורה הזו האנרגיה שלכם וגם האנרגיה של הפלנטה מתכיילות. כלומר מתחלפות. כי כוכב אוריון מביא לכדור הארץ וללב שלכם את האנרגיה הלבנה והזוהרת ואימא אדמה שולחת לכוכב אוריון את כל האנרגיה הקשה והנמוכה שצברה במשך מיליוני שנים. וגם אתם שולחים לכוכב אוריון את כל מה שצברתם בכל הגלגולים. כך הגוף והלב שלכם מתנקה והכוכב שלכם מתנקה מבפנים. תדמיינו שכל הזמן הפעולה הזאת הולכת ומתעצמת ומתגברת. ככל שהיא מתגברת יותר האנרגיה שנכנסת היא נכנסת בעוצמות גדולות יותר ואתם נטענים יותר ויותר באנרגיות של כוכב אוריון וכך גם כדור הארץ. תראו שהאנרגיה הישנה עוזבת ובמקומה מגיעה אנרגיה חדשה. תראו את הסירקולציה האינסופית של שינוי התדר האנרגטי גם שלכם כבני אדם וגם של כדור הארץ. 

ככל שתעשו את המדיטציה הזאת יותר ויותר אתם תעלו מעצם זה שאתם משילים מעליכם את כל הקליפות והאנרגיות הקשות והישנות שאינכם צריכים יותר בגוף שלכם ובחיים שלכם. כך גם נעשה בכדור הארץ הפלנטה משילה מעליה את כל האנרגיות הקשות של הכאוס שנצברו במשך מיליוני שנים במלחמות ובאנרגיות קשות.

האנרגיה הזאת היא מאוד חשובה לכל אחד מבני האדם.

תפיצו את התקשור הזה ותאפשרו ליותר ויותר אנשים להתחבר ולעשות את השינוי. כדור הארץ משווע לשינוי. האנושות משוועת לשינוי בני האדם משווע לשינוי. אנחנו מביאים לכם את זה עם המון אהבה וחמלה.

תשבו כך כמה זמן שאתם רוצים

שיהיה לכם יום נפלא

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.