21 Sep
21Sep

ערב טוב וברוכים הבאים

נדבר על יום השוויון וגם על זוגיות קוסמית.

בזמנים קדומים היו חוגגים 4 פעמים בשנה

21 במרץ הוא יום השוויון כלומר היום והלילה שווים באורכם

21 בספטמבר גם כן יום השוויון

21 ביוני – היום הארוך ביותר בשנה

21 בדצמבר – היום הקצר ביותר בשנה

היו חוגגים את הימים האלו מביאים מנחה לאלים ואלו היו ימי חג חשובים. היום אנו חוגגים את הימים האלו בצורה של מדיטציותועליה אנרגטית. ככל שעולים יותר גבוה אנו יכולים להתחבר לרבדים יותר גבוהים ולצנר משם את האור. אנו עוברים היוםטרנספורמציה אנו רואים את כל מה שקורה מסביב זה התדר שמשתנה ומשנה את כל מה שיש מסביב. אנו בעיצומה שלהטרנספורמציה שאנו עוברים מהאדם המודרני לאדם המואר. אנו עולים בתדרים ויכולים לראות דברים מרמה יותר גבוהה. כמושעולים להר כדי לראות את כל היער מלמעלה. אנו רואים את העולם מזוויות יותר גבוהה ולהרחיב את התודעה ואז הראיה שלנואת החיים בכלל ואת החיים שלנו בפרט מרמה יותר גבוהה ויכולים להבין את הדברים לעומק.

ככל שאנו מתבוננים מרמה יותר גבוהה נכנסים לעומק לנפש שלנו ושל האחר ויכולים להבין אותו מה הוא עובר ומה קורה איתו. זהו תקשור מרמה של ידיעה לדעת להבין לקבל להתחבר לתדר הכי גבוה שזה החמלה. כדור הארץ עובר כעת אבולוציה כאשר כל הכדור הופך להיות אור. וכאשר זה קורה אז גם האנשים עוברים את השינוי המאודמשמעותי בתוכם והופכים להיות אור. אנו משילים את הגופים הנמוכים והתדרים הנמוכים כמו פחד שנאה קינאה וכל מה שהובילאותנו בגלגולים האחרונים ומתחברים יותר ויותר לאור לאהבה קוסמית ולחמלה. וכאשר זה קורה אנו רואים את עצמנו והאדםשמולנו ממקום יותר גבוהי.

נמצאים איתנו כאן היום מאסטר מטטרון, ישויות האור והמלאכים ונמצא איתנו גם ישות מאוד נכבדה שנקראת אדמה מעיר האורטלוס.


מאסטר מטטרון

אנו מברכים אתכם באשר הינכם. ברוכים תהיו.

אתם שנמצאים כאן היום וכל מי שישמע את ההקלטה מאוחר יותר או שיקרא את הדברים האלו

אתם עוברים שינוי מאוד עמוק ומהותי בתוככם ובחיים שלכם. והשינוי שאתם עוברים לא מהיום או מאת מול. אתם בחרתם עודלפני שהגעתם לכדור הארץ בחרתם לעבור את השינוי בתקופה הזאת בתוך הגוף המסוים שלכם.

בתור ישויות בחרתם את כל מסלול החיים שלכם ולא הסתכלתם על החיים כעל טוב ורע חושך ואור גדול וקטן, אין שם דואליות אושניות. אבל בכדור הארץ מאוד קשה לכם עם השניות הזאת וזאת הסיבה שיש בתוככם ומסביבכם הרבה מאוד כאוס. מאוד קשהלכם להסתדר עם האנרגיה הזאת כי היא אנרגיה מאוד קשה עבורכם ואתם מתבוננים על החיים שלכם ומאוד קשה לכם לעבוראותה עם כל התהליכים שאתם עוברים. ברגע שתבינו שזה חלק מהלמידה שלכם חלק מהבחירות שלכם חלק ממי שאתם באמתיהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד עם הדברים.

ברגע שתפסיקו להיות שיפוטיים וביקורתיים כלפי עצמכם וכלפי האנשים סביבכם אז גם תוכלו לעשות את השינוי כי השינוי באמתוככם פנימה ולא מבחוץ.

היום אנחנו מתבוננים מלמעלה ורואים שהרבה מאוד אנשים עושים שינוי בתוכם ואנחנו מאוד שמחים. אנחנו עוזרים ותומכים בכלמי שמוכן לעשות שינוי ובכל מי שמוכן לעלות בתדרים ולהתעלות. יש לכם את כל העזרה והתמיכה מכל הרבדים. מישויות האורהמלאכים וגם מהבורא בכבודו ובעצמו.

כדי לקבל את העזרה והתמיכה מהרבדים הגבוהים עליכם להיות בכוונה להתעלות. עליכם לעשות את הצעדים לקראת התעלות.כל הזמן המדריכים שלכם נמצאים לידכם ומובילים אתכם לעבר האור. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללכת בדרך הנכונהעבורכם ולהיות בטוחים בה.

מבקשים מכם להיכנס לתוך מרכבה אישית בצבע סגול. תראו שהמרכבה נכנסת לתוך עמוד אור ומסתובבת ומסתחררת ועולהכלפי מעלה. תראו שהרבה מאוד מרכבות עולות בתוך עמוד האור כלפי מעלה. עוד ועוד יותר גבוה. המרכבות מסתחררות ועולותומגיעות למקום שהוא כולו אור. לפלנטה שהיא כולה אור. המרכבה נפתחת ואתם יוצאים החוצה מתוך המרכבה האישית. אתםפוגשים את הדמויות המוארות

שיוצאות מתוך המרכבות. ואתם רואים סביבכם את המלאכים שתומכים ועוזרים לכם למצוא בצורה אינטואיטיבית את הדמותשהיא בן או את הזוג המתאימה ביותר עבורכם. תתבוננו על הדמות הזאת תרגישו אותה איזה תדר יש לה מה היא משדרת לכםמה אתם משדרים לה. תתקרבו לדמות הזאת ותראו שהאור שלכם נצמד לאור שלה, הלב שלכם נצמד ללב שלה והראש שלכםנצמד לראש שלה וכך אתם יכולים להעביר אנרגיה של אהבה אחד לשני וגם ידע חוכמה שעוברת דרך המוח שלכם למוח שלהדמות ובחזרה.

כעת אתם מבינים ויודעים מה הדמות הזאת עברה במהלך הגלגולים והיא יודעת מה אתם עברתם במהלך הגלגולים ואתםמרגישים את החיבור האנרגטי והנשמתי ביניכם.

כעת תראו ששתי המרכבות שלכם מתמזגות ואתם נכנסים למרכבה משותפת. כל צמד נכנס למרכבה אחת והמרכבה עולה ועולהבתוך שרוול שנראה כמו הוריקן שעולה כלפי מעלה. ואתם עולים ועולים יחד ואתם יודעים שנועדתם זה לזו או זה לזה. זהו זיווגקוסמי.

זוגיות קוסמית זהו חיבור מהרובד של הנשמה. זה שתי ישויות שמגיעות מאותה נשמה ומתחברות יחד. הן מתמזגות לאחר.

תראו שהמרכבה מתחילה לחזור לאט לאט לתוך השרוול ולתוך עמוד האור הלבן ואתם חוזרים יד ביד עם הבן זוג או בת זוגאותה דמות לכאן ועכשיו.

זוגיות קוסמית זו יכולה להיות זוגיות בין גבר ואישה, בין שני גברים, בין שתי נשים, זה יכול להיות בין הורה לילד, בין שותפים,בין עובד ומעביד, בין שני מנהיגים, שני ראשי ממשלות, שני נשיאים, שני מלכים, בזוגיות קוסמית אין משהו ספציפי. זה לא רקדבר אחד, זה יכול להתפרש על פני הרבה מאוד דברים.

כעת תתבוננו את הדמות הזאת שבאתם איתה, תאחזו ידיים ותתבוננו בעיניים שלה. כאשר יש חיבור בין שתי דמויות אין צורךלדבר. כאשר אתם מתבוננים בעיניים אחד של השני אתם מבינים הכל, הכל ברור ובהיר לכם, הכל ידוע. כי אתם יודעים שאתםמאותה הנשמה. ואתם אהובים. תרגישו איך האנרגיה של החמלה עוטפת אתכם.

שימו לב שנפתחת לכם העין השלישית ואתם יכולים לראות. תראו את המלאכים שנמצאים פה תראו את ישויות האור תראו אתמטטרון שעומד ושולח לכם אנרגיה של חמלה לכל הגלגול שלכם, לגלגול הזה ולגלגולים אחרים, חמלה ואהבה קוסמית לכלהגלגולים שלכם שמרפאה ומאזנת.

תתבוננו בגלגולים שלכם ותראו את הדמות שלכם שמלווה אתכם בכל גלגול. היא תמיד שם, בכל גלגול אתם פוגשים אותה. היאתמיד נמצאת שם.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף, תנשמו עמוק, תניעו כפות ידיים וכפות רגליים ותפקחו את העיניים בעדינות.כשאתם פוקחים את העיניים תרגישו את הדמות הזאת היא נמצאת לידכם וחווה בדיוק את מה שאתם חווים.

מברכים אוהבים ומחבקים אתכם עם המון חמלה.

תמשיכו בעבודתכם המוארת.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.