16 Dec
16Dec

זהו היעוד שלכם - תקשור עם סינט ג'רמיין ערב שער 12/12/22 

היום נמצאים איתנו מאסטר סינט ג'רמיין המלאכים הכרובים וישויות האור. 

אהובים יקרים, אתם יודעים שאתם אף פעם לא לבד, אנחנו נמצאים איתכם בכל רגע נתון, אוהבים, תומכים מגבים ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם נתרמים וחיים חיים הרבה יותר טובים מהנים וזורמים ובריאים. ככל שאתם יורדים בתדר האנרגטי אז יש לכם תופעות של פחד כאב צער וחיים הרבה יותר קשים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעלות. אתם יודעים שהגלקסיה שלכם וכל העולם הרוחני כל מה שקורה סביבכם כל מה שיש מתפתח ומתקדם ואתם כל הזמן עושים שינוי וכך גם הסביבה שלכם. כל הכוכבים והגלקסיות שסביבכם  מתפתחים ומתקדמים וכל מה שקורה מסביב משפיע עליכם ועל החיים שלכם. אתם בני האדם כמו טרנספורמטורים, כמו שנאים שמעבירים דרככם את האור והאנרגיה שמגיעה מלמעלה. ככל שאתם נמצאים בתדר גבוה יותר אז יותר אור מגיע אור אליכם ואתם מעבירים את האור לאמא אדמה וגם מקבלים מאמא אדמה אנרגיה ומעבירים למעלה.  ככל שתהיו גבוהים יותר בתדר תצנרו דרככם יותר אנרגיה ואז האדמה תניב את כל הטוב שלה אליכם בחזרה באמצעות פרחים עצים פירות ירקות וכו'. ואז תוכלו להיות בתדר גבוה יותר עם מה שאתם אוכלים במהלך החיים שלכם. מאחר שבמשך מיליוני שנים בני האדם משכו מהאדמה אנרגיה אז האדמה התעייפה, כלומר שהיא מתחילה לכלות את כל האנרגיה שלה כי התדר של בני האדם לא מספיק גבוה כדי לצנר את האור מלמעלה לתוך האדמה והאדמה מתחילה להתפרק מבפנים לכן מאוד חשוב שאתם בני האדם תעלו בתדר האנרגטי ותצנרו יותר אור ואנרגיה כדי להביא את האנרגיה הזו לתוך האדמה כדי להעצים אותה ולשפר אות גם עבורכם וגם עבור הדורות הבאים. 

מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה, כעת תדמיינו שאתם יושבים בתוך מרכבה של אור לבן וזוהר ואתם עולים למעלה למעלה בתוך עמוד של אור לבן. אתם ממשיכים לעלות בתוך עמוד האור וכשאתם מגיעים והמרכבה נפתחת אתם יוצאים לתוך מדבר. אתם הולכים בתוך המדבר ורואים הרים מסביב. ואתם רואים מלפניכם אש. זוהי אש שלא מכלה את עצמה, אש תמיד שנמצאת ונוכחת תמיד. ואתם מתבקשים להכנס לתוך האש הזאת כדי לנקות את האנרגיות שלכם. כי אתם לא יכולים להתקדם הלאה לפני שאתם מנקים את העבר. תכניסו לתוך האש, תאפשרו לאש לאכול מכם את הפחד, הצער הכאב המחלות ואת כל מה שאתם לא צריכים בגוף ובחיים שלכם כדי להמשיך לחיות ולהתקדם. כעת תצאו מתוך האש ותרגישו שאתם התחדשתם, שמשהו קרה בתוך הגוף שלכם, שמשהו נפתח. 

תראו שלאורך ההר שממול נוצר מפל של מים זורמים, מים מפכים, מים נקיים, מים חיים, תלכו ותעמדו מתחת למפל ותתנו למים לנקות ולזכך אתכם ולנקות את כל מה שעוד נשאר בתוך הגוף והחיים שלכם. תנו למים לזרום ולנקות אתכם. כעת כשאתם מרגישים שאתם נשטפתם מכל מה שאינכם צריכים יותר תצאו מתוך המפל ותראו שיש מולכם עמוד של אור לבן קריסטלי זוהר. תכנסו לתוך עמוד האור ותראו שהוא לוקח אתכם למעל למעלה ואתם נכנסים לתוך האור והאור מביא אתכם לפסגת ההר. 

אתם עולים לפסגת ההר ורואים מולכם שער מזהב. אתם מבקשים מישויות האור לפתוח עבורכם את השער. השער נפתח, אתם נכנסים לתוך שער הזהב ופוגשים שלוש דמויות מוארות וזוהרות. הדמות הראשונה ניגשת אליכם ונותנת לכם קריסטל בצבע סגול ומטמיעה לכם אותו בצ'קרת הלב ותראו איך הקריסטל בוהק ומפיץ אנרגיה מתוכו והלב שלכם זוהר בצבע סגול בצבע של ריפוי. כעת תראו שהדמות השנייה ניגשת אליכם ומטמיעה לכם קריסטל בצבע כחול בתוך הגרון ותראו איך הגרון שלכם ניפתח וזוהר באנרגיה בצבע כחול. הדמות השלישית ניגשת אליכם ומטמיעה לכם קריסטל בצבע ארגמן לתוך הערין שלישית והעין השלישית שלכם נפתחת וזוהרת בצבע ארגמן. הישויות מכניסות לכם קריסטלים בצבע כחול וסגול בכל אחת מכפות הידיים שלכם וכפות הרגליים שלכם. 

כעת אתם מוכנים לרפא את עצמכם את האחרים ואת כדור הארץ. יש לכם את היכולת, יש לכם את האנרגיה. הקריסטלים שהוטמעו בתוככם יוטענו כל הזמן בכל רגע נתון ואתם יכולים לשים ידיים על עצמכם או על אחרים כדי לרפא אותם. כעת תיכנסו חזרה לתוך המרכבה ותראו אותה מסתובבת ומסתחררת סביב עצמה ומגיעה לכאן ועכשיו. כעת אתם יכולים בדמיון שלכם לשלוח אור מתוך כפות הידיים וכפות הרגליים שלכם לתוך אמא אדמה כדי לרפא אותה ולהעצים אותה. האור שאתם שולחים דרך כפות הידיים והקריסטלים שמוטמעים בידיים וברגליים ובתוך הלב הוא הוא משקם, מבריא ויוצר מחדש תאים, מולקולות ואיברים חדשים. אתם יכולים להתחדש באנרגיה ולהיות יותר צעירים, להרגיש יותר צעירים ולהיות בריאים תמיד. 

תנו לאנרגיה הזאת לזרום דרככם. תהיו השנאים, הטרנספורמטורים של אמא אדמה ושל האנושות כי זה התפקיד שלכם היום על פני האדמה זה בדיוק מה שבאתם לעשות היום כאן ועכשיו, זהו היעוד שלכם. תמשיכו לעשות זאת במהלך היום ובעיקר בלילה כאשר אתם הולכים לישון. אוהבים אתכם ומכבדים אתכם ונמצאים אתכם בכל רגע נתון סיינט ג'רמיין ישויות האור והמלאכים תודה רבה

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.